eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36378444000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627822880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0866d953-0de3-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 553729,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji frontowej i bocznej budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rynek 41 w
Kępnie.
Zakres prac remontowych:
1. Skucie głuchych tynków elewacji wraz z renowacją pozostałych.
2. Remont spękań i innych uszkodzeń murów zewnętrznych.
3. Wykonanie nowych powłok malarskich elewacji.
4. Odtworzenie tynków w nawiązaniu do tynków historycznych.
5. Renowacja – odtworzenie gzymsów.
6. Renowacja cokołu.
7. Renowacja kominów murowanych wraz z wykonaniem powłok malarskich kominów.
8. Wymiana stolarki zewnętrznej.
9. Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej od ul. Rynek (drzwi wejściowe do strefy mieszkalnej oraz drzwi/skrzydło od usługi
„Apteki”) oraz od ul. Krótkiej.
10. Wymiana stolarki okien piwnicznych wraz z doświetleniem piwnicznym.
11. Odprowadzenie wody ze studni okien piwnicznych i rur spustowych do kanalizacji deszczowej.
12. Wykonanie nowej instalacji odgromowej.
13. Montaż parapetów granitowych w kolorze szarości (zgodne z kolorem elewacji).
14. Renowacja balkonu wraz z balustradą (wykończenie płytki gresowe antypoślizgowe, min. R11 mrozoodporne).
15. Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich (stalowa- kolorystyka zgodna z kolorem elewacji).
16. Renowacja – wymiana zużytych stopni granitowych zewnętrznych (odcień szarości).
17. Ponad połacią dachu zakończenie pionów kominkami stalowymi.
18. Usunięcie wtórnych elementów metalowych z elewacji oraz nieczynnych instalacji wewnętrznych teletechnicznych i elektrycznych, wtórnych krat okiennych.
19. Położenie czynnego okablowania natynkowego instalacji wewnętrznych teletechnicznych
i elektrycznych na podtynkowe.
20. Wymiana opraw oświetleniowych w obrębie drzwi wejściowych od ul. Rynek i ul. Krótkiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji projektowej
budowlanej oraz wykonawczej branży architektonicznej, przedmiarach robót, a także specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ.
Przedmiar robót jest elementem poglądowym nin. postępowania, nie stanowi szczegółowego zakresu robót. Do wyceny
oferty należy przyjąć pełen zakres prac objętych dokumentacją projektową.
Zamówieniem objęte są również:
- wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- obróbki murarskie wewnątrz lokali po wymianie stolarki okiennej/drzwiowej z pomalowaniem wnęk,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia,
- zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego,
- inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia,
- powołanie kierownika budowy oraz prowadzenie dziennika,
- uzyskanie decyzji dot. zajęcia pasa drogowego (chodnik) na czas prowadzenia robót budowlanych,
- wszelkie inne niezbędne do zrealizowania zadania, koszty i opracowania (np. wynikające z decyzji WKZ lub pozwolenia na
budowę).
- sporządzenie planu BIOZ,
- Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zalecane
jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot
niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego
sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego
wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności ww., a okoliczności te nie będą mogły stanowić także
wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553649,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Artur Maciejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300020306

7.3.3) Ulica: Mikorzyn 222

7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.