eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › Modernizacja zabytkowej szko³y w Tarnawie Dolnej



Og³oszenie z dnia 2024-06-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowej szko³y w Tarnawie Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZEMBRZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182025

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zembrzyce 540

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zembrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-210

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8746 040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zembrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zembrzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zabytkowej szko³y w Tarnawie Dolnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a408c5b-2c76-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00373596

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050980/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja zabytkowej szko³y w Tarnawie Dolnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl
2. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim w postaci elektronicznej, podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze s±dowym lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobê umocowan± (na podstawie pe³nomocnictwa) przez osoby uprawnione, a nastêpnie z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl Nale¿y wybraæ kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybraæ sekcjê „Przygotowanie oferty”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt. 4 niniejszego rozdzia³u:
3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Zembrzyce: https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3.3. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
3.4. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
4.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
4.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
4.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
5. Dopuszczalny format podpisu elektronicznego:
5.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
5.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
7. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
7.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
8. W przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gmina Zembrzyce, tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godz. 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9. Szczegó³owe informacje zawiera rozdz. 7 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja zabytkowej szko³y w Tarnawie Dolnej, która wzniesiona zosta³a w 1898r. Placówka szkolna jet obiektem czynnym, w którym na co dzieñ dzieci realizuj± obowi±zek szkolny. Budynek zlokalizowany jest pod adresem Tarnawa Dolna 272, 34-210 Zembrzyce na dzia³ce ewidencyjnej 121509_2.0003.5538. Budynek wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków – kart nr 38/58. Budynek jest wybudowany metod± tradycyjn±. ¦ciany wykonane zosta³y z ceg³y pe³nej. Kubatura obiektu to oko³o 2124,91 m3 a powierzchnia zabudowy to oko³o 206,00m2. Planowana modernizacja obejmuje m.in.: termomodernizacjê tj. docieplenie ¶cian/stropu, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie i zabezpieczenie pokrycia dachowego wraz z instalacj± piorunochronn±, odwodnienie i izolacjê fundamentów szko³y. Wykonanie prac modernizacyjnych pozwoli na zabezpieczenie zabytkowej szko³y przed degradacj±, poprawi estetykê obiektu a jednocze¶nie poprawi komfort cieplny budynku a tym samym dzieciom i nauczycielom na co dzieñ u¿ytkuj±cych obiekt.
4.2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawieraj± nastêpuj±ce dokumenty:
1) Przedmiar robót
2) Opis techniczny- Opracowanie pn.: Docieplenie ¶cian budynku wraz z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej oraz rysunki elewacji
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4) Uzgodnienie z Ma³opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków znak ZN-I.5183.23.2024.JM.1 z dnia 04.06.2024r.
Dokumentacja ta jest za³±cznikiem do og³oszenia o postêpowaniu i jest dostêpna na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261221-9 - Malowanie dachów

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:

a) C – cena – waga: 60%;
b) G - okres gwarancji– waga: 40%.

2. Zasady oceny ofert nieodrzuconych w poszczególnych kryteriach:

a) C – cena – 60% - liczba punktów: 60

Sposób oceny:

C = [C min : C bad] x 60 pkt

gdzie:

C - liczba punktów za kryterium cena
Cmin – cena brutto najtañszej oferty
Cbad – cena brutto badanej oferty

b) G - okres gwarancji– 40% - liczba punktów 40

Sposób oceny:

W ramach kryterium „okres gwarancji” ocena bêdzie dokonywana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu oferty. Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:

48 miesiêcy – 0,00 pkt
49 miesiêcy do 52 miesiêcy 10,00 pkt
53 miesi±ce do 56 miesiêcy – 20,00 pkt
57 miesiêcy do 59 miesiêcy – 30,00 pkt
60 miesiêcy – 40,00 pkt

Punkty zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 48 miesiêcy.
48 miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy, wymagany przez zamawiaj±cego.

W przypadku gdy Wykonawca nie wska¿e w formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskaza³ minimalny okres tj. 48 miesiêcy.

Okre¶lenie przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 48 miesiêcy w FORMULARZU OFERTOWYM bêdzie traktowane jako niezgodno¶æ tre¶ci oferty z warunkami zamówienia i zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, spowoduje odrzucenie oferty.

Podanie w ofercie okresu gwarancji d³u¿szego od maksymalnie punktowanego spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby punktów (tj. 40,00 pkt) w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).

3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:

Ocena punktowa ofert bêdzie liczb± wynikaj±c± ze zsumowania ilo¶ci punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria. Oceniana oferta otrzyma ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania matematycznego:
L = C + G , gdzie:
L – ocena punktowa oferty wynikaj±c± ze zsumowania ilo¶ci punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria,
C + G - suma ilo¶ci punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria oceny ofert.
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku, z zaokr±gleniem liczb z zastosowaniem regu³ matematycznych. Zamawiaj±cy zaokr±glaj±c liczbê z warto¶ciami dziesiêtnymi, odrzuci pewn± liczbê cyfr koñcowych i zastosuje poni¿sze zasady:
Zasada 1 Je¿eli pierwsz± odrzucon± cyfr± jest która¶ z cyfr od 0 do 4, to zaokr±gli niedomiarem (czyli warto¶ci dziesiêtne pozostaj± bez zmian);
Zasada 2 Natomiast je¶li pierwsz± odrzucon± cyfr± jest która¶ z cyfr od 5 do 9, to zaokr±gli z nadmiarem.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana ta spo¶ród ofert, która nie podlega odrzuceniu oraz otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1.1. o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ;
1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 19.2.2 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 19.3 SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1. Formularz oferty sporz±dzony wg wzoru Formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupe³nieniu.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3. Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów. Oznacza to, ¿e w przypadku je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument (np. pe³nomocnictwo).
4. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników. Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
5. Wykonawca w ofercie mo¿e zastrzec informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Wykonawca w szczególno¶ci nie mo¿e zastrzec w ofercie informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 19 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ nastêpuj±c± formê prawn±: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie(umowê).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lone s± szczegó³owo we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adaj±c ofertê w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem https:// zembrzyce.ezamawiajacy.pl. Nale¿y wybraæ kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybraæ sekcjê „Przygotowanie oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Uzupe³nienie informacji dotycz±cych okresu realizacji zamówienia:
zakoñczenie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z jego odbiorem: w terminie do 170 dni od daty podpisania umowy.
2. Zamawiaj±cy informuje o obligatoryjnych podstawach wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
Nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 507): wykonawca, ¿aden ze wspólników - w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.