Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00220383/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00246395/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00253360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
- 2023/BZP 00074255/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termoizolacji budynku w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu przy ul. Elizy Orzeszkowej 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350136843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska 85
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rzikrakow.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termoizolacji budynku w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu przy ul. Elizy Orzeszkowej 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d13fb3-f150-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088758/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Oświęcim WKU - Wykonanie termoizolacji budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2022/ZP/WIB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termoizolacji budynku
w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu przy ul. Elizy Orzeszkowej 9.
Roboty budowlane obejmują między innymi:
a) docieplenie elewacji budynku,
b) docieplenie dachu, kominy, obróbki blacharskie, gzymsy,
c) schody zewnętrzne z podestami przy wejściach do budynku,
d) wymianę orynnowania i obróbek blacharskich (attyka, gzyms, parapety zewnętrzne),
e) demontaż i montaż nowych krat,
f) montaż klimatyzatora,
g) wymianę instalacji odgromowej,
h) wymianę instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego,
i) wykonanie szyldów, tablic informacyjnych,
j) wymianę fragmentu ogrodzenia zewnętrznego,
k) wykonanie nowych daszków nad wejściami,
l) wykonanie odtworzenia opaski wokół budynku.
Ponadto w ramach przedmiotu umowy Wykonawca powinien:
m) zapewnić nadzór ornitologiczny i uzyskać opinię/ekspertyzę sporządzoną przez ornitologa i chiropterologa w zakresie
występowania ptaków gatunków chronionych lub innych zwierząt,
a w przypadku stwierdzenia na terenie nowych siedlisk lęgowych (gniazd) gatunków ptaków oraz siedlisk innych zwierząt
(np. łasicowatych) należy przed rozpoczęciem prac uzyskać zgodę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w
Krakowie
na odstępstwa od zakazów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie
ochrony gatunkowej
Koszt uzyskania wyżej opisanej decyzji środowiskowej RDOŚ należy uwzględnić w druku „Oferta”, zgodnie z zapisami sekcji
XVI SWZ).
n) zastosować rekompensatę przyrodniczą - dostawa i montaż skrzynek lęgowych dla ptaków i nietoperzy, zgodnie z
zaleceniami w decyzji, o której mowa w w lit. m,
o) przed przystąpieniem do robót budowlanych w zakresie ocieplenia ściany frontowej budynku nr 9 w pasie ulicy Elizy
Orzeszkowej uzyskać z Urzędu Miasta Oświęcim zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- projekt umowy,
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
w poszczególnych branżach,
- dokumentacja projektowa,
- założenia wyjściowe do kosztorysowania.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do SWZ i są jej integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989994,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160268,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989994,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arleta Rundzia-Sklorz Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Siódemka"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282185739
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Łukasz Rundzia Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "SIÓDEMKA"
jakie przetargi wygrała firma
ARLETA RUNDZIA-SKLORZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "SIÓDEMKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989994,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.