Og³oszenie z dnia 2023-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00438580/01 - Wynik z dnia 2023-10-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zamontowanie automatycznego systemu parkingowego na terenie Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311473
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: K. Szymanowskiego 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ZOZ.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zoz.ostrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zamontowanie automatycznego systemu parkingowego na terenie Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d01a4f6-471a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00373792
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00150184/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.32 dostawa i zamontowanie automatycznego systemu parkingowego na terenie WSZ w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada
bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z Rodz. XVI swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: Sprawa ZP/26/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zamontowanie automatycznego systemu parkingowego na terenie Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, którego zadaniem bêdzie kontrola wjazdu/wyjazdu, wg opisów zawartych w za³±czniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34926000-4 - Sprzêt do kontroli parkingów samochodowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
sytuacja ekonomiczna lub finansowa: O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy przed³o¿± wa¿n± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem na warto¶æ nie ni¿sz± ni¿ 300.000,00 z³Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wykazali siê, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch zamówieñ w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (dostawa i zamontowanie automatycznego systemu parkingowego), o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³ ka¿dy.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci zamówieñ tzn. wymaga ka¿dej umowy o warto¶ci wskazanej dla zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej
z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencj
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) op³acona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia
3) wykaz zamówieñ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz.2. O¶wiadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1) wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±.
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt. 5) SWZ, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-07
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- ¦wiadczenie us³ug tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec ¦wiêtokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Us³uga ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦w. os. S³oneczne 49 wraz z obs³ug± portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r.
- sprz±tanie pomieszczeñ, utrzymanie w czysto¶ci chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokó³ szpitala
- Dostawa wyrobów drogowych z granitu.
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 1.000.000,00 z³ na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych kredytów i po¿yczek
- Zakup i dostawy artyku³ów gospodarczych, biurowych i czysto¶ciowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.