eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a499397-03bc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021526/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty pomieszczeń w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTZ.261.10 ZP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484044,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 w oparciu o załączoną Dokumentację techniczną oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
- prace przygotowawcze i demontażowe
- zamurowanie otworów
- wykonanie remontu ścian poprzez dwukrotne ( wybrane pomieszczenia) , jednokrotne ( wybrane pomieszczenia) szpachlowanie i malowanie farbą lateksową oraz okładzina z wykładziny ściennej wraz z przygotowaniem podłoża
- wykonanie nowych posadzek w pom. wg. przedmiaru robót; wykładzina PCV oraz płytka posadzkowa GRES gr 12 mm wraz ze skuciem podłoża i wykonaniem warstw posadzkowych
- montaż ślusarki drzwiowej stalowej w kolorze szarym i aluminiowej zimnej w kolorze białym wg. zestawienia w przedmiarze robót
- wykonanie koniecznych prac związanych z zakuciem przewodów instalacji elektrycznej
- przygotowanie oraz montaż gniazd instalacji elektrycznej i teletechnicznej
- zakucie rur kanalizacji oraz instalacji wod-kan, a także klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach
- montaż umywalek wraz z wykonaniem podejść instalacji wod-kan - w wycenie przyjąć możliwe przeniesienie miejsca montażu umywalek po uzgodnieniu z Zamawiającym
- montaż wentylatorów ściennych w wybranych pomieszczeniach piwnicy; wentylator fi 150
- roboty porządkowe po wykonaniu remontu,
- dokumentowanie przebiegu prac remontowych,
- pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych (jeżeli dotyczy),
- przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą:
kartami gwarancyjnymi dla wykonanych robót remontowych, atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534404,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764236,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534404,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. KSARA ZBIGNIEW PASTUŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132063243

7.3.4) Miejscowość: Budy Głogowskie

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534404,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.