eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźDostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 45

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/7637923

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d81b83-2d74-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032455/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0327/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II -Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Tytuł projektu -Cyberbezpieczna Czeladź

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,168249,4b1f07c0cddce9df963669adc4dfb4e2.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Ograniczenia w zakresie dostępu do dokumentów zamówienia :
1) Szczegółowe opisanie przedmiotu zamówienia i przygotowanie oferty wymaga udostępnienia wykonawcom informacji dotyczących infrastruktury (posiadanych serwerów, macierzy i przełączników) oraz posiadanego oprogramowania (dalej „informacje poufne”), w stosunku do których wymagane jest zachowanie poufności.
Zamawiający nie może upublicznić Kompletnego Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ). Część informacji zawartych w OPZ dot. infrastruktury i oprogramowania Zamawiającego zawarta w § 3 OPZ nie jest publicznie dostępna z powodu poufnego charakteru tych informacji (informacja poufna). Ujawnienie tych informacji mogłoby narazić Zamawiającego na potencjalne incydenty bezpieczeństwa z wykorzystaniem infrastruktury lub oprogramowania zamawiającego. Informacje te zostaną udostępnione Wykonawcy, który złoży Oświadczenie o poufności otrzymanych informacji na (Druk Oświadczenia - Załącznik Nr 5 do SWZ) .

2) UWAGA : Wykonawca chcący złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu najpierw musi złożyć Oświadczenie o zachowaniu poufności gdyż przygotowanie oferty wymaga udostępnienia wykonawcom informacji dotyczących infrastruktury (posiadanych serwerów, macierzy i przełączników) oraz posiadanego oprogramowania (dalej „informacje poufne”).

3) Zgodnie z art. 280 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający określa sposób dostępu do informacji poufnych zawartych w OPZ oraz wymagania związane z ochroną ich poufnego charakteru:
a) Wymagania proceduralne - Wykonawca chcący złożyć ofertę w postępowaniu musi przesłać Oświadczenie o zachowaniu w poufności poufnej części opisu przedmiotu zamówienia w zakresie infrastruktury i oprogramowania Zamawiającego. Druk takiego wniosku z oświadczeniem stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SWZ należy przesłać do Zamawiającego. Zastosowanie mają postanowienia Rozdziału 12 i 13 SWZ.
b) Zamawiający po otrzymaniu takiego oświadczenia udostępni Wykonawcy poufną część opisu przedmiotu zamówienia (§ 3) w zakresie informacji dot. infrastruktury i oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca dopiero po otrzymaniu poufnej części OPZ będzie mógł złożyć ofertę i oświadczyć z formularzu ofertowym , że oferowany przez niego sprzęt jest kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą i oprogramowaniem.
c) Jeżeli Wykonawca złoży ofertę bez wcześniejszego przesłania oświadczenia o poufności i bez otrzymania od Zamawiającego poufnej części opisu przedmiotu Zamówienia dot. infrastruktury i oprogramowania Zamawiającego to taka oferta będzie podlegała odrzuceniu. Podstawą prawną odrzucenia oferty będzie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 3 i ust 5 rozdziału 12 SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną , tj: poprzez Platformę przetargową (strona internetowa prowadzonego postepowania) pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania. Bezpośredni link do postępowania : https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,168249,4b1f07c0cddce9df963669adc4dfb4e2.html.
Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego tj. https://bip.czeladz.pl/zamowienia_publiczne_przetargi/index.html
znajduje się przekierowanie do Platformy Przetargowej na której Zamawiający prowadzi postępowania.
Ciąg dalszy zawarty w rozdziale 12 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html (Są tam instrukcje : „Rejestracja Wykonawcy na platformie”, „Zadawanie pytań do postępowania”, „Wymagania techniczne”, „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji”) oraz zaakceptować Regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. (§ 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. (§ 2 ust 2 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych)
8. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
 Uwaga: Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową.
9. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z poźn. zm.), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
10. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (§ 5 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych)

Ciąg dalszy zawarty w rozdziale 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO opisano w Rozdz. 34 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO opisano w Rozdz. 34 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu w postaci :
1) Serwer 1 szt.
2) Przełącznik światłowodowy SAN - 1 szt.
3) Macierz dyskowa 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium jakim jest cena ofertowa.
Sposób oceny ofert opisano w Rozdziale 28 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych z uwagi na brak określenia warunków udziału

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 106 ust 1 ustaw Pzp Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych – w postaci wypełnionej tabeli umieszczonej w Formularzu ofertowym zawierającej dane dot. oferowanego sprzętu - na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (tabela ta stanowi treść oferty).
Zgodnie z art. 107 ustawy pzp Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w przedmiotowych środków dowodowych (wypełnionych tabeli umieszczonych w FO) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

Równoważność - Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp. w sytuacji gdyby opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt2 oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp. a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne” Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć że odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia, towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Powoływanie się na rozwiązania równoważne- Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu Zamówienia, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia) Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą należy złożyć (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu):
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ (składa : wykonawca, każdy ze wspólników w przypadku składania oferty wspólnie przez konsorcjum lub spółkę cywilną). Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby : nie dotyczy gdyż nie postawiono warunków udziału.
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).
3) Przedmiotowe środki dowodowe- w postaci wypełnienie tabelek umieszczonych w formularzu ofertowym dot. oferowanego sprzętu.

2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia przed podpisaniem umowy, dokumentów/ oświadczeń :
1) pełnomocnictwo dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej, bądź wszyscy wspólnicy spółki podpiszą ofertę.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które będą wprowadzane aneksem do umowy:
1) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia siły wyższej o której mowa w § 13 umowy;
2) Zmiana terminu realizacji umowy - jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy
3) Zmiana w zakresie przedmiotu umowy - zmiany określonego modelu, typu Sprzętu bądź ich elementów - wystąpiła konieczność zmiany określonego modelu, typu Sprzętu bądź ich elementów, jeżeli jest ona wynikiem zakończenia, wstrzymania lub wycofania ich z produkcji (po przedstawieniu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora), z tym że wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w wyniku zmiany dochodzi do poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla całości lub dla danego elementu dostawy tudzież zmiany technologii na równoważną albo przynajmniej dochodzi do wprowadzenia Sprzętu o parametrach technicznych lub funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w pierwotnej ofercie Wykonawcy;
4) Zmiana terminu realizacji umowy; Zmiana w zakresie przedmiotu umowy - zmiany określonego modelu, typu Sprzętu bądź ich elementów - wystąpiły zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy

2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania jednostronnych zmian w sposobie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzania ich aneksem do umowy, w zakresie:
1) przedłużenia okresu gwarancji - w sytuacji jej przedłużenia przez producenta lub Wykonawcę,
2) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy, zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej - w sytuacji zmiany w tym zakresie,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej na której jest prowadzone niniejsze postępowanie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.