eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie Zadanie I i Zadanie II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie Zadanie I i Zadanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie Zadanie I i Zadanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8d1453-2e2a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064465/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświatleniowej na terenie Gminy Wodynie. Zadanie I i Zadanie II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert (oferta + załączniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
● za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl . Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o „Platformie zakupowej”: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu:
- kwalifikowany podpis elektroniczny,
- podpis zaufany,
- lub podpis osobisty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, Tel. (faks) 25 631-26-58,71;81, E-mail: gmina@wodynie.eu ;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wodynie jest Daniel Koguciuk, kontakt e mail: inspektor@cbi24.pl
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr : IGR.271.7.2024 na Wykonanie robót budowlanych dociepleniowych w ramach Projektu: Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie IGR.271.7.2024 , Zadanie I i Zadanie II prowadzonego w trybie podstawowym;
• odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Twoje dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiadasz następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
• nie przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I: Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej w technologii zaprojektuj i wybuduj.

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego na terenie gminy Wodynie oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo energetyczne, polegająca na
wymianie opraw nieenergooszczędnych na Nowe oprawy energooszczędne typu LED w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Rozświetlamy Polskę”. Inwestycja prowadzona w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie obejmuje zakres:
wymiana opraw oświetleniowych – 231 szt.
opracowanie projektów technicznych – 27 szt.

Zamawiający informuje, że modernizacja oświetlenia będzie realizowana z programu „Rozświetlamy Polskę” według zapisu regulaminu § 5. punkt 6 „Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
Zadanie obejmuje opracowanie:
1. Projektów technicznych wymiany opraw oddzielnie dla każdej stacji transformatorowej oraz punktu sterowania zasilanego z jednej stacji transformatorowej. Opracowaną dokumentację należy uzgodnić u Zamawiającego a następnie w PGE Dystrybucja S.A. RE Siedlce zgodnie z warunkami PGE. Wykonawca zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji.

1) Dokumentacja techniczna wykonania kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wodynie obejmuje wymianę istniejących opraw oświetleniowych sodowych.
2) Dokumentacje wymagające uzgodnienia z PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce, opracowuje wykonawca wyłoniony w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy warunki od PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce o warunki:
- wymiany opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej.
- zwiększenie mocy
4) Wykonawca robót wyłoniony w procedurze przetargowej, opracuje na podstawie warunków wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. O/Warszawa, RE Siedlce, projekt techniczny i uzyska uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce.
5) Wykonawca zgłosi i doprowadzi do odbioru zadania przez Rejon Energetyczny Siedlce.
6) Wykonawca robót uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego od zarządców dróg.
2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie gotowych projektów - wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej: montaż energooszczędnych opraw diodowych LED na istniejących słupach sieci napowietrznej, wymiana wysięgników, wymiana przewodów zasilających oprawy oświetleniowe i zabezpieczeń na istniejących słupach sieci napowietrznej.
1) Należy trwale oznakować opisem UG dowieszone urządzenia oświetleniowe (oprawy, wysięgniki, przewody).
3. Teren budowy znajduje się przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkiej. Na terenie budowy znajduje się sieć elektryczna niskiego i średniego napięcia . Zasady i termin przekazania placu budowy należy ustalić z właścicielami dróg.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące opraw diodowych LED ulicznych w zakresie spełnienia parametrów techniczno-użytkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.
4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów
w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI”
K=KC+KG
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADANIA I

Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektor nadzoru nad realizacją inwestycji: Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie
Zadanie I: Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej w technologii zaprojektuj i wybuduj.

1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, określonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania I w tym wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2.Zadaniem Wykonawcy będzie:

1) kompleksowe zarządzanie wykonywanymi robotami budowlanymi i nadzór nad dokumentacja projektową w ramach inwestycji dla Zadania I. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektora nadzoru w następujących specjalnościach:
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla Zadania II Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją Zadania I

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania II Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „ doświadczenie zawodowe ” – 40 pkt.

Kryterium doświadczenie zawodowe należy rozumieć ilość zrealizowanych inwestycji (zamówień), w których wskazana osoba pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub inżyniera kontraktu.

2.Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej

1. Kryterium „ doświadczenia zawodowego” ilość zrealizowanych inwestycji (zamówień).

1) Oferty z największym doświadczeniem zawodowym otrzymają maksymalnie 40 punktów
1) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium:
Inspektora nadzoru branży elektrycznej skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - „NB
doświadczenie zawodowe dla 1 zamówień – 20 pkt
doświadczenie zawodowego dla 2 zamówień i więcej – 40 pkt
NB - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ doświadczenie zawodowe”

2) Brak wskazania przez wykonawcę „ doświadczenia zawodowego” w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ.
3) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium „CENA” i kryterium „DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO”
K=KC+NB
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
NB – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „doświadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w branży elektrycznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dośwaidczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Formularz pn. „Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp,
b) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835),
c) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp.
Formularz pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA WYKONAWCY ZADANIA I
W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA
• w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- zamówienie lub zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych/prac obejmujących co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę inwestycji o zakresie prac opisanym w dokumentacji o wartości zamówienia co najmniej 100.000 PLN brutto (sto tysięcy złotych). (Załącznik nr 5 do SWZ).
W ZAKRESIE POTENCJAŁU KADROWEGO:
W zakresie potencjału kadrowego - że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji sieci, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych branży elektrycznej. (Załącznik nr 6 do SWZ)

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 2) zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
1) co najmniej jeden z Wykonawców spełnia samodzielnie warunek określony w zakresie wiedzy i doświadczenia,
2) Wykonawcy wspólnie spełniają warunek, o którym mowa w zakresie potencjału kadrowego.
DLA WYKONAWCY ZADANIA II
W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej :
• jedno zamówienia polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu przy inwestycji w zakresie budowy, rozbudowy, dobudowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, oświetlenia drogowego, parkowego itp., o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
W ZAKRESIE POTENCJAŁU KADROWEGO:
b)Warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• jedna osoba pełniąca funkcję Inspektora nadzoru budowlanego posiadająca odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca doświadczenie jako inspektor budowy lub kierownik robót/budowy nabyte przy wykonaniu minimum jednego zamówienia polegającego na budowie, rozbudowie, dobudowie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oświetlenia drogowego, parkowego itp -w technologii opisanej w dokumentacji technicznej tego zamówienia o wartości inwestycji co najmniej 100 000,00 zł brutto,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla Zadanie I : Przedmiotowe środki dowodowe tz. Do oferty należy załączyć karty katalogowe oferowanych opraw oraz certyfikaty wymienione w opisie wymaganej specyfikacji technicznej opraw potwierdzające wymienione parametry tj. Certyfikat ENEC dla oferowanych opraw, Certyfikat ENEC+ dla oferowanych opraw, Certfyikat ZD4i dla oprawy,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) dla oferty składanej na realizacje Zadania I
b) nie wymaga się dla oferty składanej na realizację Zadania II
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2080)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca Zadania I, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla Wykonawcy Zadania II.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z postanowieniami otrzymanej przez Zamawiającego Promesy wstępnej na dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy, na podstawie więcej niż jednej umowy, wypłata dofinansowania i tym samym płatność dla Wykonawcy danego zadania odbywać się będzie w następujący sposób:
a) Zamawiający wypłaci Wykonawcy udział własny (zaliczkę) w wysokości do 20 % wynagrodzenia na początku inwestycji, po zawarciu Umowy, po otrzymaniu od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, w tym w szczególności zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp tj. na zasadach określonych w postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.