Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie Zadanie I i Zadanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43
1.5.2.) Miejscowość: Wodynie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie Zadanie I i Zadanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8d1453-2e2a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064465/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświatleniowej na terenie Gminy Wodynie. Zadanie I i Zadanie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej w technologii zaprojektuj i wybuduj.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego na terenie gminy Wodynie oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo energetyczne, polegająca na
wymianie opraw nieenergooszczędnych na Nowe oprawy energooszczędne typu LED w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Rozświetlamy Polskę”. Inwestycja prowadzona w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie obejmuje zakres:
wymiana opraw oświetleniowych – 231 szt.
opracowanie projektów technicznych – 27 szt.
Zamawiający informuje, że modernizacja oświetlenia będzie realizowana z programu „Rozświetlamy Polskę” według zapisu regulaminu § 5. punkt 6 „Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
Zadanie obejmuje opracowanie:
1. Projektów technicznych wymiany opraw oddzielnie dla każdej stacji transformatorowej oraz punktu sterowania zasilanego z jednej stacji transformatorowej. Opracowaną dokumentację należy uzgodnić u Zamawiającego a następnie w PGE Dystrybucja S.A. RE Siedlce zgodnie z warunkami PGE. Wykonawca zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji.
1) Dokumentacja techniczna wykonania kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wodynie obejmuje wymianę istniejących opraw oświetleniowych sodowych.
2) Dokumentacje wymagające uzgodnienia z PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce, opracowuje wykonawca wyłoniony w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy warunki od PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce o warunki:
- wymiany opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej.
- zwiększenie mocy
4) Wykonawca robót wyłoniony w procedurze przetargowej, opracuje na podstawie warunków wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. O/Warszawa, RE Siedlce, projekt techniczny i uzyska uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce.
5) Wykonawca zgłosi i doprowadzi do odbioru zadania przez Rejon Energetyczny Siedlce.
6) Wykonawca robót uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego od zarządców dróg.
2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie gotowych projektów - wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej: montaż energooszczędnych opraw diodowych LED na istniejących słupach sieci napowietrznej, wymiana wysięgników, wymiana przewodów zasilających oprawy oświetleniowe i zabezpieczeń na istniejących słupach sieci napowietrznej.
1) Należy trwale oznakować opisem UG dowieszone urządzenia oświetleniowe (oprawy, wysięgniki, przewody).
3. Teren budowy znajduje się przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkiej. Na terenie budowy znajduje się sieć elektryczna niskiego i średniego napięcia . Zasady i termin przekazania placu budowy należy ustalić z właścicielami dróg.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące opraw diodowych LED ulicznych w zakresie spełnienia parametrów techniczno-użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 426600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADANIA ICelem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektor nadzoru nad realizacją inwestycji: Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wodynie
Zadanie I: Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej w technologii zaprojektuj i wybuduj.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, określonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania I w tym wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2.Zadaniem Wykonawcy będzie:
1) kompleksowe zarządzanie wykonywanymi robotami budowlanymi i nadzór nad dokumentacja projektową w ramach inwestycji dla Zadania I. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektora nadzoru w następujących specjalnościach:
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436246,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe "EL-M" Marcin Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPRO-INVEST B.Mościcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252012314
7.3.4) Miejscowość: Karwacz 3
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELPRO - INVEST Bogdan Mościcki
jakie przetargi wygrała firma
ELPRO - INVEST Bogdan Mościcki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa budynku o przeznaczeniu społeczno-kulturalnym na potrzeby mieszkańców Powiatu Bialskiego"
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Orlika w Rogoźnie
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczegłowach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.