eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inflancka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225422000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pogorzelska@mazowia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfd6aa62-e69f-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd6aa62-e69f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059602/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu

1.3.11 Kampania skierowana do młodzieży nt. 20-lecia Polski w UE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Mazowsza

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.331-1-13/24.U.WIPFE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 662842,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu o charakterze wizerunkowym, ze środków Funduszy Europejskich dla Mazowsza, której celem jest podsumowanie zmian jakie zaszły na Mazowszu w związku z 20-leciem obecności Polski w Unii Europejskiej oraz pokazanie korzyści tych zmian dla różnych grup społecznych, w tym ze szczególnym uwzględnieniem młodzieży (klasy VI-VIII, średnia szkoła, studenci). Oprócz tego w ramach działań w Internecie i w social mediach mają być prowadzone działania promocyjne dotyczące naborów ogłaszanych w ramach obecnej perspektywy Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 i innych wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego, m.in. konferencje, pikniki, 14 Forum Rozwoju Mazowsza. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”), w tym do: 1)wdrożenia koncepcji kreatywnej kampanii zaprezentowanej w Ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy zgodnej z założeniami OPZ i potrzebami Zamawiającego, jak również opracowania w porozumieniu z Zamawiającym media planu; 2)opracowania harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych w trakcie realizacji kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia i harmonogramu produkcyjnego w przypadku realizacji filmów; 3)opracowania wszystkich wymaganych elementów identyfikacji wizualnej kampanii na podstawie koncepcji kreatywnej opracowanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, uwzględniającej uwagi i poprawki przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy; 4)opracowania, zaprojektowania, produkcji i emisji materiałów do kampanii na 20-lecie w UE w postaci: a.3 filmów 1-1,5 min. prezentujących poszczególne historie – dział V; b.emisji filmów w kinach zlokalizowanych na terenie Mazowsza– dział VIII; c.kroniki z 3 historiami, w których fundusze europejskie są głównym bohaterem i wniosły wiele pozytywnych zmian w przypadku Mazowsza i jego mieszkańców – dział IX;
d.publikacji kroniki w postaci wrzutek (wkładek, insertów lub ew. wszywek w zależności od tego co oferuje wybrany tytuł) dodawanych do czasopism – dział IX; e.promocji filmów na Instagramie i na You Tube - dział VI i VII;
f.produkcji i publikacji artykułów natywnych na portalach – dział X.A;
g.produkcji i emisji banerów internetowych na portalach– dział X.B;
h.kampania w wyszukiwarkach/na wynikach wyszukiwania – dział X.C;
i.przeprowadzenia działań promocyjnych w social mediach, na profilach Zamawiającego – dział XI; 5)zakupu mediów, emisji/publikacji materiałów w poszczególnych mediach oraz bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych; 6)bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych, przy czym terminy emisji poszczególnych części składowych kampanii, o których mowa wyżej, będą ustalane przez Wykonawcę w harmonogramie realizacji kampanii i zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego; 7)Zamawiający musi przekazać raport z realizacji danego okresu umowy, który będzie podstawą do wystawienia Protokołu odbioru. W raportach mają znaleźć się informacje na temat tych części umowy, które zostały zrealizowane w danym okresie. Po każdym okresie Wykonawca musi przekazać na nośnikach elektronicznych wszystkie utwory wyprodukowane w ramach kampanii oraz majątkowe prawa autorskie, prawa pokrewne i prawa zależne do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji. Dodatkowo raport na koniec trwania umowy musi zawierać informacje o stopniu zrealizowania wszystkich wymaganych wskaźników:

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603618,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647853,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603618,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130101065

7.3.3) Ulica: Żurawia 6/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-503

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603618,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa musi być zrealizowana w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.