Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342221/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Borki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Kruklanki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-612
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borki.bialystok.lasy.gov
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_borki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7018b524-1ccf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024978/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe - koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku - II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4 -dostawa buraków pastewnych - 60ton4.5.3.) Główny kod CPV: 03221222-8 - Burak pastewny
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - dostawa dyni - 30 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 14790 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - dostawa soli paszowej (mieszanka mineralna z selenem) - 3 tony4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty na część nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część nr 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część nr 3 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI KRUKLANKI
- Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
- Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej gminy Kruklanki
więcej: przetargi KRUKLANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23.
- Dostawa artykułów gospodarczych dla RZGW Rzeszów 2024 r.
- Dostawa żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyniu Podlaskim
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.