eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NaruszewoRozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nacpolsk



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nacpolsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51

1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nacpolsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d489b5-0df1-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000462/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nacpolsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1770000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Starym Nacpolsku, zlokalizowanej na działce nr 49/2, obręb 0032 Nacpolsk.
2. Zadanie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem wykonawcy jest zaprojektowanie modernizacji obiektu zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
3. Zakres zadania obejmuje:
a) Etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych opinii, decyzji i opracowań.
b) Etap II – wykonanie nie mniej niż 50% robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
c) Etap III - wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
4. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
b) Roboty budowalne wraz z fundamentem pod zbiornik wyrównawczy,
c) Renowacja studni nr 1,
d) Obudowa studni (1szt.),
e) Dostawa technologii wraz z robotami montażowymi,
f) Rurociągi zewnętrze SUW,
g) Zbiornik wody czystej,
h) Wodociąg DN160 – spinka do SUW Łazęki (długości 845 mb).
5. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Załącznik nr 11 do SWZ).
6. W przypadku konieczności Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania filtrów zewnętrznych zapewniających odpowiednią jakość wody na czas realizacji zadania.
7. Wykonawca na koszt własny pozyska decyzje na eksploatacje urządzeń wymagających stosownych zezwoleń z Urzędu Dozoru Technicznego.
8. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy w PINB w Płońsku. Wykonawca winien uzyskać wszelkie opinie, decyzje, uzgodnienia i/lub zgłoszenia niezbędnych do pozyskania ww. dokumentów.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów mediów w tym w szczególności kosztów energii elektrycznej i wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2035650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2035650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOBII BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761703150

7.3.3) Ulica: ul. Aleksandra Fredry 2

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2035650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.