Og³oszenie z dnia 2023-08-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00470122/01 - Wynik z dnia 2023-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP: ECHOKADRIOGRAF - APARATY EKG dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Wojewódzki im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kstrzalba@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP: ECHOKADRIOGRAF - APARATY EKG dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e943fb7-472d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00375362
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8118313.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/811831
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med (dalej: Platforma). Postêpowanie prowadzone jest na Platformie w zak³adce „POSTÊPOWANIA” pod „nazw±” zgodn± z nazw± niniejszego postêpowania przetargowego.
2. Wykonawca korzystaj±c z Platformy w celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, które okre¶lone s± w „Regulaminie” zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
i uznaje go jako wi±¿±cy. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy zapisami zawartymi w regulaminie
i instrukcji a zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zastosowanie mia³y bêd± zapisy SWZ.
3. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce min. logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zamieszczone s± w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. Wymagania techniczne, organizacyjne dotycz±ce wysy³ania dokumentów, ich odbierania opisane s± w zak³adce „Regulamin” oraz w „Instrukcjach dla Wykonawców” zamieszczone pod adresem internetowym wskazanym w punktach powy¿ej.
5. Ilekroæ w Specyfikacji Warunków Zamówienia mowa jest o stronie internetowej Zamawiaj±cego, nale¿y przez to rozumieæ tak¿e Platformê.
6. Korzystanie przez Wykonawcê z Platformy jest bezp³atne.
7. W przypadku awarii technicznych skutkuj±cych brakiem prawid³owego dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kstrzalba@lukasz.med.pl
8. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Krzysztof Go³as tel. 14 6315 303, e-mail: kstrzalba@lukasz.med.pl
9. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy winni pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym niniejszego postêpowania 62/2023.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. ¶w. £ukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e mail; hospital@lukasz.med.pl
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych powo³anym przez Szpital za po¶rednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl
3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznañ.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówieñ publicznych oraz Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”,
6. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli z przepisów obowi±zuj±cych np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowi±zek przechowywania danych osobowych w okresie d³u¿szym dane osobowe bêd± przechowywane w tym okresie,
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³ów oraz za³±czników do protoko³u.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 62/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ECHOKADRIOGRAF KPL.1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jako¶æ
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
APARATY EKG
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
informacyjne, ulotki, – ( Za³±cznik 1B (*) parametry oceniane) – dot. Zakresu nr 1.Powy¿sze przedmiotowe ¶rodki dowodowe s³u¿± potwierdzeniu zgodno¶ci oferty z kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Wobec powy¿szego Zamawiaj±cy nie przewiduje ich uzupe³nienia w przypadku, je¿eli przedmiotowe ¶rodki dowodowe nie zostan± z³o¿one wraz z ofert±.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowego ¶rodka dowodowego na potwierdzenie parametrów ocenianych, oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów za dany parametr oceniany.
b) Materia³y firmowe w jêzyku polskim – np. katalogi techniczne, foldery, materia³y informacyjne, ulotki, – potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego ( Za³±cznik 1A (**) parametry wymagane) dot. Zakresu nr 1, 2.
c) O¶wiadczenie, Wykonawcy i¿ zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony do obrotu na terenie RP i Wykonawca jest w posiadaniu dokumentów obowi±zuj±cych zgodnie z Ustaw± o Wyrobach Medycznych z 07.04.2022 r Dz.U. 2022 poz. 974, uprawniaj±cych do wprowadzania, obrotu i do u¿ywania asortymentu bêd±cego przedmiotem zamówienia,.- za³±cznik nr 4. (* dotyczy Zakresów nr 1, 2.)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
b) Materia³y firmowe w jêzyku polskim – np. katalogi techniczne, foldery, materia³y informacyjne, ulotki, – potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego ( Za³±cznik 1A (**) parametry wymagane) dot. Zakresu nr 1, 2.c) O¶wiadczenie, Wykonawcy i¿ zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony do obrotu na terenie RP i Wykonawca jest w posiadaniu dokumentów obowi±zuj±cych zgodnie z Ustaw± o Wyrobach Medycznych z 07.04.2022 r Dz.U. 2022 poz. 974, uprawniaj±cych do wprowadzania, obrotu i do u¿ywania asortymentu bêd±cego przedmiotem zamówienia,.- za³±cznik nr 4. (* dotyczy Zakresów nr 1, 2.)
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 7.2. lit b), c) lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji.2. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A do specyfikacji sporz±dzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1B). Arkusz winien zawieraæ wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postêpowania.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
4. Pe³nomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 5.2.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:a) Zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b) obni¿enia cen jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 1A, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy,
c) co do wysoko¶ci wynagrodzenia netto lub brutto
w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego tj. w przypadku obni¿enia warto¶ci netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy tak¿e w wypadku zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, maj±cych wp³yw na warto¶æ przedmiotu umowy ,
d) w zakresie danych identyfikuj±cych Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotycz±ce wskazania stron, numer rachunku bankowego.
e) w przypadku nowelizacji przepisów Prawa maj±cych zastosowanie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia publicznego
f) w przypadku zmiany zaoferowanego sprzêtu na technologicznie lepszy np. w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego sprzêtu – modelu/typu)
g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, a w konsekwencji zmianê warto¶ci umowy brutto.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/811831
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-21
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± - powtórzone postêpowanie.
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej - dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystañ
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- ¦wiadczenie us³ugi pielêgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystañ
- Dostawa, monta¿ oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach pozostaj±cych w zarz±dzie Zarz±du Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- modernizacja Oddzia³u Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego u¿ytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeñ
- Dostawa ambulansu dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Strzy¿owie
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.