Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394822/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00484024/01 - Wynik z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Budzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;
1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08759455-2ee0-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08759455-2ee0-11ef-86d2-4e696a6d8c253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale I i II SWZ oraz na
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje znajdują się w
rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIV oraz XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIV oraz XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej nr 201536P w m. Brzekiniec – Etap I
Zadanie B: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m.
Brzekiniec
Zadanie C: Przebudowa drogi gminnej nr 201564P
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami i remontami dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń oraz w mieście Budzyń.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest przy udziale dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Gminie Budzyń wstępnej promesy nr Edycja8/2023/159/PolskiLad
2.1 Zakresy robót dla Części nr 1
Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej nr 201536P w m. Brzekiniec – Etap I
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201536P w miejscowości Brzekiniec od km. 0+002,4 do km. 0+833,4 o długości odcinka 831 m z przebudową zjazdów
na działki– roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie części działek o numerach ewidencyjnych nr 2239, 2240/1 i 2240/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Budzyń, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar miejski.
Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odcinku jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana.
W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują,
że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,5 m i na dług. 831,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie podbudowy zasadniczej jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości
22 cm, która zostanie ułożona na warstwie mrozoochronnej z piasku o grubości 15 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej)
o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdów mieszanką mineralno - bitumiczną
(wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw
niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm oraz warstwie mrozoochronnej z piasku o grubości 15 cm,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem
0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
- Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych,
odparowywujących rowów przydrożnych lub zieleńców.
- wprowadzenie zmiany w stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu przebudowywanej drogi gminnej nr 201536P z drogą powiatową nr 1489 P w km. 0+000.
Zadanie B: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Brzekiniec
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej wewnętrznej o numerze N108 w miejscowości Brzekiniec od km 0+000,00 do km 0+966,70 o łącznej długości odcinka 966,70 m z przebudową zjazdów, Prace przewidziane do realizacji na części działek o numerach ewidencyjnych nr 60/2, 100 i 101 położonych w obrębie ewidencyjnym Brzekiniec, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego,
- budowa mijanki,
- wykonanie poboczy utwardzonych,
- odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych, odparowywujących rowów przydrożnych lub zieleńców.
Zadanie C: Przebudowa drogi gminnej nr 201564P
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201564P, przy ul. Łokietka i ul. Bugaje, w mieście Budzyń, od km. 0+003,0 do km. 0+512,0 o łącznej długości odcinka 509,0 mb
Opis stanu istniejącego – jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowych warstw bitumicznych na całej szerokości jezdni, od km. 0+003,0 (krawędź drogi powiatowej nr 1488P) do km. 0+512,0 (krawędź drogi gminnej nr 201538P).
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wymianę wzdłuż krawędzi jezdni betonowych krawężników ulicznych (zwykłych i najazdowych)
na nowe,
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -
asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 3), o grub. 5 cm,
- ułożenie na całej długości i szerokości ciągu pieszo jezdnego nowej nawierzchni z kostki
betonowej grub. 8 cm, koloru czerwonego i grafitowego,
- ułożenie ścieku przy-krawężnikowego o szer. 20 cm, z dwóch rzędów kostki betonowej prostokątnej grub. 8 cm, na podbudowie z betonu C16/20, po lewej i prawej stronie drogi,
- wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
w skład której wchodzą:
- projekty techniczny, projekty budowlane dla zgłoszenia robót budowlanych
- kosztorysy ofertowe (przedmiary robót),
- Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 1).
-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zadanie D: Przebudowa drogi gminnej nr 201555P w m. Grabówka
Zadanie E: Remont drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki
Zadanie F: Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa
Wieś Wyszyńska – Etap II
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami i remontami dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń oraz w mieście Budzyń.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest przy udziale dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Gminie Budzyń wstępnej promesy nr Edycja8/2023/159/PolskiLad.
2.2 Zakresy robót dla Części nr 2
Zadanie D: Przebudowa drogi gminnej nr 201555P w m.Grabówka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201555P w miejscowości
Grabówka od km. od km 0+000,00 do km 0+566,70 o długości odcinka 566,7 m z przebudową zjazdów na działki– roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie części działek o numerach ewidencyjnych nr 58, 59 ,181 położonych w obrębach ewidencyjnych Wyszyny oraz Grabówka, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.
Istniejący pas drogowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 4,0 m. Częściowo urządzone zjazdy..
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
- wykonanie mijanki z betonu asfaltowego
- wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy utwardzonych
- usunięcie drzew
- odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych, odparowywujących rowów przydrożnych.
Zadanie E: Remont drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją remontu nawierzchni drogi gminnej nr 201552P, w m. Ostrówki, od km. 1+119,0 do km. 2+100,0 o długości odcinka 981,0 m, na części działki o numerze ewidencyjnym 7, obręb ewidencyjny Ostrówki, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski
Opis stanu istniejącego – jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki
mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z wystąpieniem luźnych kawałków nawierzchni.
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 5,5 m i o dług. 981,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
-wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70,
o śred. grub. 4 cm,
- zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej przed spękaniami odbitymi, siatką do zbrojenia
nawierzchni, wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem
o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m,
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70 (dla KR 2), o śred. grub. 5 cm (wraz z wyrównaniem profilu poprzecznego i podłużnego),
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki
mineralno - asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 2), o grub. 4 cm,
Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Zadanie F: Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa Wieś Wyszyńska – Etap II
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201515, w miejscowości Nowa Wieś Wyszyńska,
od km. 1+460,0 do km. 2+453,0 o długości odcinka 993,0 m., na części działek o numerach ewidencyjnych 114 i 245, obręb - Nowa Wieś Wyszyńska, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest lekko pofałdowana.
W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 993,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 5 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia nawierzchni na jedenastu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości od 5 do 20 cm,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 15 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących przyległych rowów przydrożnych lub do zieleńców.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
w skład której wchodzą:
- projekty techniczny, projekty budowlane dla zgłoszenia robót budowlanych
- kosztorysy ofertowe (przedmiary robót),
- Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 2).
-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie : tj.:
a) Doświadczenia:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, w wartości robót minimum
1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych złotych 00/00), co potwierdzą
w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:1) Dla Części Nr 1 - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł).
2) Dla Części Nr 2 - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń
Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli zaliczki w zakresie realizacji części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.4) Zaliczka dla każdej z części przedmiotu zamówienia zostanie udzielona w wysokości 5,11% całkowitej ceny ofertowej dla danej części przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XX SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest przy udziale dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych naPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.