eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńBudowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08759455-2ee0-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08759455-2ee0-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa, przebudowa, remont dróg, ulic na terenie Gminy Budzyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4559795,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej nr 201536P w m. Brzekiniec – Etap I
Zadanie B: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m.
Brzekiniec
Zadanie C: Przebudowa drogi gminnej nr 201564P
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami i remontami dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń oraz w mieście Budzyń.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest przy udziale dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Gminie Budzyń wstępnej promesy nr Edycja8/2023/159/PolskiLad
2.1 Zakresy robót dla Części nr 1
Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej nr 201536P w m. Brzekiniec – Etap I
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201536P w miejscowości Brzekiniec od km. 0+002,4 do km. 0+833,4 o długości odcinka 831 m z przebudową zjazdów
na działki– roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie części działek o numerach ewidencyjnych nr 2239, 2240/1 i 2240/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Budzyń, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar miejski.
Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odcinku jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana.
W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują,
że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,5 m i na dług. 831,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie podbudowy zasadniczej jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości
22 cm, która zostanie ułożona na warstwie mrozoochronnej z piasku o grubości 15 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej)
o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdów mieszanką mineralno - bitumiczną
(wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw
niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm oraz warstwie mrozoochronnej z piasku o grubości 15 cm,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem
0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
- Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych,
odparowywujących rowów przydrożnych lub zieleńców.
- wprowadzenie zmiany w stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu przebudowywanej drogi gminnej nr 201536P z drogą powiatową nr 1489 P w km. 0+000.

Zadanie B: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Brzekiniec
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej wewnętrznej o numerze N108 w miejscowości Brzekiniec od km 0+000,00 do km 0+966,70 o łącznej długości odcinka 966,70 m z przebudową zjazdów, Prace przewidziane do realizacji na części działek o numerach ewidencyjnych nr 60/2, 100 i 101 położonych w obrębie ewidencyjnym Brzekiniec, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego,
- budowa mijanki,
- wykonanie poboczy utwardzonych,
- odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych, odparowywujących rowów przydrożnych lub zieleńców.

Zadanie C: Przebudowa drogi gminnej nr 201564P
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201564P, przy ul. Łokietka i ul. Bugaje, w mieście Budzyń, od km. 0+003,0 do km. 0+512,0 o łącznej długości odcinka 509,0 mb
Opis stanu istniejącego – jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowych warstw bitumicznych na całej szerokości jezdni, od km. 0+003,0 (krawędź drogi powiatowej nr 1488P) do km. 0+512,0 (krawędź drogi gminnej nr 201538P).
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wymianę wzdłuż krawędzi jezdni betonowych krawężników ulicznych (zwykłych i najazdowych)
na nowe,
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -
asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 3), o grub. 5 cm,
- ułożenie na całej długości i szerokości ciągu pieszo jezdnego nowej nawierzchni z kostki
betonowej grub. 8 cm, koloru czerwonego i grafitowego,
- ułożenie ścieku przy-krawężnikowego o szer. 20 cm, z dwóch rzędów kostki betonowej prostokątnej grub. 8 cm, na podbudowie z betonu C16/20, po lewej i prawej stronie drogi,
- wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
w skład której wchodzą:
- projekty techniczny, projekty budowlane dla zgłoszenia robót budowlanych
- kosztorysy ofertowe (przedmiary robót),
- Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 1).
-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2086391,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Zadanie D: Przebudowa drogi gminnej nr 201555P w m. Grabówka
Zadanie E: Remont drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki
Zadanie F: Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa
Wieś Wyszyńska – Etap II
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami i remontami dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń oraz w mieście Budzyń.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest przy udziale dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Gminie Budzyń wstępnej promesy nr Edycja8/2023/159/PolskiLad.

2.2 Zakresy robót dla Części nr 2
Zadanie D: Przebudowa drogi gminnej nr 201555P w m.Grabówka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201555P w miejscowości
Grabówka od km. od km 0+000,00 do km 0+566,70 o długości odcinka 566,7 m z przebudową zjazdów na działki– roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie części działek o numerach ewidencyjnych nr 58, 59 ,181 położonych w obrębach ewidencyjnych Wyszyny oraz Grabówka, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.
Istniejący pas drogowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 4,0 m. Częściowo urządzone zjazdy..
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
- wykonanie mijanki z betonu asfaltowego
- wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy utwardzonych
- usunięcie drzew
- odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych, odparowywujących rowów przydrożnych.
Zadanie E: Remont drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją remontu nawierzchni drogi gminnej nr 201552P, w m. Ostrówki, od km. 1+119,0 do km. 2+100,0 o długości odcinka 981,0 m, na części działki o numerze ewidencyjnym 7, obręb ewidencyjny Ostrówki, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski
Opis stanu istniejącego – jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki
mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z wystąpieniem luźnych kawałków nawierzchni.
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 5,5 m i o dług. 981,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
-wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70,
o śred. grub. 4 cm,
- zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej przed spękaniami odbitymi, siatką do zbrojenia
nawierzchni, wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem
o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m,
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70 (dla KR 2), o śred. grub. 5 cm (wraz z wyrównaniem profilu poprzecznego i podłużnego),
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki
mineralno - asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 2), o grub. 4 cm,
Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.

Zadanie F: Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa Wieś Wyszyńska – Etap II
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201515, w miejscowości Nowa Wieś Wyszyńska,
od km. 1+460,0 do km. 2+453,0 o długości odcinka 993,0 m., na części działek o numerach ewidencyjnych 114 i 245, obręb - Nowa Wieś Wyszyńska, jednostka ewidencyjna – Budzyń obszar wiejski.Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest lekko pofałdowana.
W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 993,0 mb.
Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
- wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 5 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia nawierzchni na jedenastu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości od 5 do 20 cm,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 15 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących przyległych rowów przydrożnych lub do zieleńców.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
w skład której wchodzą:
- projekty techniczny, projekty budowlane dla zgłoszenia robót budowlanych
- kosztorysy ofertowe (przedmiary robót),
- Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 2).
-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2473404,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2343754,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2886114,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2343754,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szymczak P.H.U

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340061030

7.3.3) Ulica: ul. Jackowskiego

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2343754,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220283,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4102430,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220283,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341592002

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowej 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2220283,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.