Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 10 otworów w wytypowanych punktach instalacji czujników korozji, ich zabezpieczeniu oraz dospawaniu kołnierzy na których zamocowane zostaną zawory zamykające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 10 otworów w wytypowanych punktach instalacji czujników korozji, ich zabezpieczeniu oraz dospawaniu kołnierzy na których zamocowane zostaną zawory zamykające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2437c82-0eca-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac montażowych, które wymagają ingerencji mechanicznej w instalację petrochemiczną. Wykonywane będą wycięcia w instalacji oraz prace spawalnicze i montażowe.
Właściciel instalacji, na której ww. prace będą wykonywane, PKN ORLEN S.A. stawia określone wymagania dotyczące posiadania odpowiednich uprawnień/certyfikatów dopuszczających firmy zewnętrzne do prac na jego instalacjach petrochemicznych, tj.:
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1. WYMAGANIA DLA PODWYKONAWCÓW: Przedstawienie kopii ważnego certyfikatu potwierdzającego wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy wg normy ISO 45001 lub OHSAS 18001:2007 albo systemu SCC w zakresie zgodnym z zapytaniem ofertowym wykonywanym na terenie PKN ORLEN S.A. (nie dotyczy dostawców materiałów i urządzeń oraz biur projektowych), 2. WYMAGANIA DLA PODWYKONAWCÓW: Przedstawienie listy prac potwierdzających spełnienie wymaganego doświadczenia - wykonanie min. 3 prac o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w przemyśle rafineryjnym / petrochemicznym / chemicznym / energetycznym. W przypadku braku wymaganych referencji Oferent zamiennie przedstawi wykaz pracowników potwierdzający min. 3-letni udokumentowany staż pracy przy wykonywaniu robót remontowych o podobnym charakterze na instalacjach produkcyjnych Grupy Kapitałowej ORLEN S.A. 3. WYMAGANIA DLA PODWYKONAWCÓW: Oświadczenie PODWYKONAWCY, że prace wykonywane na rzecz PKN ORLEN S.A., będą prowadzone zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących w ORLEN S.A., certyfikowanych systemów zarządzania jakością (ISO 9001), środowiskiem (ISO 14001) oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (PN-N-18001). 4. WYMAGANIA DLA PODWYKONAWCÓW Posiadanie aprobaty PKN OLRN S.A. do realizacji wpałek na instalacji Hydroodsiarczania gudronu. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie prac z ogniem otwartym, w tym przypadku na eksploatowanej instalacji Hydroodsiarczania gudronu, jedynie Wykonawca SPEC-REM S.A z siedzibą w Płocku, posiadający wymagane certyfikaty do prowadzenia prac montażowych i spawalniczych, w zakresie modernizacji i naprawy urządzeń ciśnieniowych i bezciśnieniowych do materiałów trujących, żrących oraz łatwopalnych jest w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie. Zamawiający informuje, że posiada komplet dokumentów, które potwierdzają posiadanie przez Wykonawcę SPEC-REM S.A. z siedzibą w Płocku: • wymaganych uprawnień do modernizacji i naprawy zbiorników bezciśnieniowych i zbiorników niskociśnieniowych do materiałów trujących lub żrących, zbiorników bezciśnieniowych i zbiorników niskociśnieniowych do materiałów ciekłych zapalnych, rurociągów technologicznych do materiałów palnych, rurociągów technologicznych oraz materiałów trujących lub żrących, zbiorników stałych ciśnieniowych, • certyfikatów zgodności UE w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych, • certyfikatów systemu zarządzania środowiskowego, BHiP, zarządzania jakością oraz spełniania wymagań jakościowych obowiązujących w procesach spawalniczych, • wymaganego przez PKN ORLEN S.A doświadczenia w ww. zakresie. Zamawiający na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekaże zainteresowanemu Wykonawcy powyższy komplet dokumentów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/91/008/U/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu 10 otworów w wytypowanych punktach instalacji czujników korozji, ich zabezpieczeniu oraz dospawaniu kołnierzy na których zamocowane zostaną zawory zamykające.
Właścicielem instalacji, na której ww. prace będą wykonywane jest PKN ORLEN S.A.
W zakres zamówienia wchodzi:
a) opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej w celu wykonania „wpałek”,
b) opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej, w tym dotyczącej wpałek w branży PiA i elektrycznej oraz IT zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi ORLEN,
c) wykonanie wpałek zgodnie z WTWiO tj. “Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Rurociągów Technologicznych Przebudowywanych po dniu 16 lipca 2002 r. uzgodnionych w trybie art. 8, ust. 7 ustawy o dozorze technicznym pomiędzy PKN Orlen S.A. a UDT”, będącymi Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia,
d) odbiory, próby, zapewnienie i opłacenie (w ramach wynagrodzenia) przeprowadzenia odpowiednich badań przez UDT, dotyczące kompletnych zmodernizowanych w skutek wykonania wpałek rurociągów, na których prowadzone będą prace oraz wykonanie w ramach odbiorów oraz prób badań nieniszczących wymaganych w ww. warunkach technicznych,
e) aktualizacja schematów PI&D,
f) aktualizacja lub wykonanie nowej Klasyfikacji Stref Zagrożonych Wybuchem,
g) odbiór hydraulicznej próby ciśnieniowej oraz zapewnienie i opłacenie (w ramach wynagrodzenia) badania budowy zmodernizowanego odcinka wytypowanych rurociągów przez UDT,
h) wykonanie badań korelacyjnych dla próbek referencyjnych i próbek pobranych z instalacji - badania wytrzymałościowe, badania ekspozycyjne w środowisku korozyjnym symulującym procesy korozyjne w instalacji, badania nawodorowania stali, określenie wartości granicznych nawodorowania referencyjnych materiałów konstrukcyjnych,
i) opracowanie wielobranżowej dokumentacji jakościowej i powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262680-1 - Spawanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527165,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527165,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527165,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-REM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743215598
7.3.3) Ulica: Zglenickiego 46M
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527165,7 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce - projekt
- Opracowanie kompletnej dokumentacji wielobranżowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja mostu drogowego w ciągu ul. Rozdroże w Międzyświeciu".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę drogi gminnej nr 351217W w m. Mniszek wraz z obiektem mostowym oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: Spawanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.