eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilczynDowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Wilczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366016049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelińska

1.5.2.) Miejscowość: Wilczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632683032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.jasinski@wilczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wilczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6a6ca0e-2d0e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a6ca0e-2d0e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00268963/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2023/2024”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.KO.260.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 417592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych – przedszkola i szkół prowadzonych na terenie Gminy Wilczyn, dla których Gmina Wilczyn jest zobowiązana zapewnić bezpłatny transport w roku szkolnym 2023/2024, obejmujący:
1) Świadczenie usług przewozowych uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Wilczyn, tj. do Szkoły Podstawowej w Wilczynie, Szkoły Podstawowej w Kaliskach z siedzibą w Dębówcu, Szkoły Podstawowej w Bieli i Gminnego Przedszkola w Wilczynie. Świadczenie usług polegać będzie na dowozie uczniów w godzinach porannych i odwozie uczniów po zajęciach szkolnych. Orientacyjny plan dowozów i odwozów przedstawiony jest w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ. Koszt dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
 zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu,
 lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach,
 wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę.

Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany.
Szczegółowe godziny przewozów zostaną ustalone z dyrektorami szkół po opracowaniu planów lekcyjnych na rok szkolny 2023/2024. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych
w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych, w tym dni wolnych od zajęć spowodowanych występowaniem pandemii COVID-19.
Dowóz uczniów do szkoły w godzinach porannych odbywać się będzie na trzech różnych trasach, natomiast odwóz po zajęciach na dwóch trasach.
W związku z tym do wykonania przedmiotowego zamówienia w godzinach porannych niezbędne będą niezbędne będą 3 autobusy (1 minimum 45 miejsc oraz 2 autobusy minimum 33 miejsca każdy), natomiast do odwozu uczniów po zajęciach niezbędne będą 2 autobusy (1 minimum 45 miejsc oraz 1 minimum 33 miejsca).
Faktyczna ilość kilometrów w ciągu dnia oraz ostateczne godziny dowozu i odwozu dzieci oraz miejscowości zostaną ustalone w/g harmonogramu uwzględniającego godziny przyjazdu i odjazdu opracowanego na podstawie planu zajęć w szkołach. Harmonogram ten będzie dostosowany również do aktualnej sytuacji w kraju, spowodowanej występowaniem epidemii COVID-19.
Przewozy odbywać się będą 5 dni w tygodniu z wyłączeniem: sobót, dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i wakacji.
W przypadku awarii autobusu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus zastępczy.

Orientacyjna dzienna ilość km dowozu i odwozu wynosi około 600 km.
Orientacyjna ilość km dowozu i odwozu w roku szkolnym 2023/2024 wynosi około 110 000 km.
Orientacyjny plan dowozów i odwozów stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.

2) W każdym autobusie Wykonawca musi zapewnić opiekuna dzieci dowożonych, sprawującego opiekę nad dziećmi w trakcie dowozów.
3) Przewozy nie mogą by realizowane jako kursy otwarte.
4) W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający wymaga aby Wykonawca podstawił pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 60 minut.
5) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia, aby w okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów były ogrzewane a latem klimatyzowane;
 dyspozycyjności w uzasadnionych przypadkach, tj. np.: uroczystości szkolne, rekolekcje, itp.;
 zapewnienia, aby pojazdy były sprawne technicznie przez cały okres trwania umowy
i gwarantowały maksimum bezpieczeństwa osób przewożonych – stan techniczny pojazdów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych;
 utrzymania pojazdów w należytym porządku i czystości;
 zapewnienia, aby pojazdy były wyposażone w gaśnicę i apteczkę;
 oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosownie do charakteru świadczonych usług;
 posiadania opłaconego ubezpieczenia OC i NW przez cały okres trwania umowy na wszystkich uczestników przejazdu.
 świadczenia usług przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA PAWEŁ WALERIAŃCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.