eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horod³o › Remont dróg w Gminie Horod³o



Og³oszenie z dnia 2024-06-20

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg w Gminie Horod³o

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846515402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg w Gminie Horod³o

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8956aa14-2ef8-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376119

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont dróg w Gminie Horod³o

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8956aa14-2ef8-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Horod³o, ul. Jurydyka 1,
22-523 Horod³o, tel. (84) 6515447;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Horod³o jest Pan Grzegorz Je¿yna, tel. (84) 65-15-005, e-mail: grzegorz.jezyna@horodlo.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz b (w przypadku zawarcia umowy) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia RGO.7013.04.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”. Odbiorc± danych bêdzie równie¿ Urz±d Zamówieñ Publicznych. Ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane publikowane bêd± na stronie internetowej www.horodlo.biuletyn.net
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z pó¼n. zm.)
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od oso-by, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowa-nie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówie-nia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzy-stanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamó-wienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³on-kowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogra-nicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielnie za-mówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RO-DO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Horod³o:
1. na drodze gminnej nr 111226 L w miejscowo¶ci Bere¿nica, d³ugo¶ci odcinka 378 m
W zwi±zku z remontem drogi zaplanowano odtworzenie nawierzchni drogi gminnej.
2. na drodze gminnej nr 111224 L w miejscowo¶ci Cegielnia, d³ugo¶æ odcinka 375m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
- wykonanie pobocza z kruszywa
3. na drodze gminnej nr 111204 L w miejscowo¶ci Kopy³ów, d³ugo¶ci odcinka 245 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
- wykonanie pobocza z kruszywa
4. na drodze gminnej nr 111219 L w miejscowo¶ci Kopy³ów, d³ugo¶ci odcinka 621 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
5. na drodze gminnej nr 111241 L w miejscowo¶ci Liski, d³ugo¶ci odcinka 125 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
- wykonanie pobocza z kruszywa
6. na drodze gminnej nr 111241 L w miejscowo¶ci Liski, d³ugo¶ci odcinka 410 m
remont obejmuje:
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
7. na drodze gminnej nr 111209 L w miejscowo¶ci Horod³o, d³ugo¶ci odcinka 154 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
- wykonanie pobocza z kruszywa
8. na drodze gminnej nr 114568 L w miejscowo¶ci Horod³o, d³ugo¶ci odcinka 220 m
remont obejmuje:
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
9. na drodze gminnej nr 114602 L w miejscowo¶ci Hrebenne, d³ugo¶ci odcinka 130 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
10. na drodze gminnej nr 111219 L w miejscowo¶ci Poraj, d³ugo¶ci odcinka 416 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
11. na drodze gminnej nr 114749 L w miejscowo¶ci Strzy¿ów d³ugo¶ci odcinka 440 m
remont obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie nawierzchni drogi gminnej
- wykonanie pobocza z kruszywa
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa ³amanego
- wykonanie oznakowania pionowego

Szczegó³owy zakres przedstawiaj± za³±czone przedmiary robót. Nawierzchnie dróg znajduj± siê w z³ym stanie technicznym, posiadaj± liczne nierówno¶ci oraz ubytki. Pobocza wymagaj± ods³oniêcia krawêdzi jezdni. Planowany remont mie¶ci siê w ca³o¶ci w granicach pasa drogo-wego.

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – za³. nr 6.swz.

Przedmiotem zamówienia jest tak¿e zakup, dostawa i monta¿ 7 sztuk o¶wietleniowych zestawów solarnych (fundament prefabrykowany, s³up stalowy, panel fotowoltaiczny, oprawa o¶wietleniowa wraz z magazynem energii i sterownikiem) umiejscowionych przy remontowanych drogach w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego.
Szczegó³owi opis przedmiotu zamówienia lamp LED – za³. nr 5 swz.
Roboty powinny byæ wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuk± budowlan±.
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ nazwy ewentualnych podwykonawców je¿eli bêd± ju¿ znani. Przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do podania, o ile bêd± znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaanga¿owanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiaj±cego o wszelkich zmianach powy¿szych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych.
Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-18

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie postêpowaæ zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryteriami oceny ofert jest cena (60 punktów) oraz okres gwarancji (40 punktów).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy zaliczkê w kwocie stanowi±cej 5% ca³ego wynagrodzenia ( kwoty brutto)

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.