eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym - pe³nienie nadzoru inwestorskiego



Og³oszenie z dnia 2024-06-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym – pe³nienie nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Domañskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym – pe³nienie nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3c6641e6-2efe-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376398

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00078691/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.18 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/944252

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z uwzglêdnieniem zapisów Rozdzia³u XIV SWZ. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± równie¿ komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, jak ni¿ej:
1) Wykonawca na adres e-mail Zamawiaj±cego: j.stankiewicz@zgorzelec.eu
2) Zamawiaj±cy - za po¶rednictwem s³u¿bowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania siê z Wykonawc± – na adres
e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Oferta powinna byæ:
1) Sporz±dzona w jêzyku polskim,
2) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Zgorzelec, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych,
z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urz±d Miasta Zgorzelec na podstawie przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przez okres wskazany w ww. przepisach, tj. 5 lat dokumentacja zamówieñ publicznych oraz 10 lat umowy zawarte w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocze¶nie Miasto Zgorzelec przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.34.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 146400,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 24400,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na powo³aniu inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, zwany w dalszej czê¶ci SWZ „inspektorem” w celu nadzorowania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem I etapu robót budowlanych zwi±zanych z budow± sieci wodoci±gowej na osiedlu S³onecznym w Zgorzelcu.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje nadzoru nad budow± sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej.
4. Teren na którym prowadzone bêd± roboty budowlane zlokalizowany jest przy ul. Okulickiego, S³onecznej oraz Konwaliowej na dzia³kach o nr ewidencyjnych: 35,17 13,20,31, 32,4 5,33,23 (Obr. IX AM-3); 26/104 (Obrêb IX , AM-2); 2 (Obrêb IX, AM -5) . Powy¿szy teren znajduje siê w obrêbie oraz zasiêgu oddzia³ywania stanowisk archeologicznych ujêtych w ewidencji zabytków.
5. Szczegó³owy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych zosta³ zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w sk³ad której wchodzi:
1) Projekt zagospodarowania terenu
2) Projekt techniczny
3) Dokumentacja geotechniczna
4) Decyzja pozwolenia na budowê nr AB.6740.2.157.2023.6 z dnia 28 sierpnia 2023 r. wydana przez Starostê Zgorzeleckiego,
5) Decyzja pozwolenia ma prowadzenie badañ archeologicznych nr 137/2023 z dnia 01.02.2023 r. wydana przez Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu
6) Opinia Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr JG/N.5146.653.2022.TK z dnia 10.11.2022 r.
Decyzja zezwalaj±ca na usuniêcie drzew nr O¦.613.91.2023.4
z dnia 07.09.2023 r. wydana przez Starostê Zgorzeleckiego.
- zwanymi w dalszej czê¶ci SWZ „dokumentacj±”, stanowi±c± Za³±cznik nr 6 do SWZ.
6. Wymagania dotycz±ce czêstotliwo¶ci pobytu inspektora na
budowie:
1) Zamawiaj±cy wymaga obecno¶ci inspektora na placu budowy minimum 1 dzieñ w ka¿dym tygodniu kalendarzowym,
w okresie od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia zakoñczenia robót budowlanych potwierdzonych protoko³em odbioru koñcowego z klauzul± „odbieram”, z wy³±czeniem dni wolnych od pracy, pod warunkiem, ¿e wykonawca robót budowlanych nie bêdzie w tym okresie prowadzi³ robót budowlanych.
2) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ dodatkow± obowi±zkow±, ponad wymagan± przez Zamawiaj±cego, ilo¶æ dni pobytu inspektora
w tygodniu kalendarzowym.
3) Wskazanie dodatkowych dni pobytu na budowie inspektora bêdzie punktowane w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale XIX SWZ.
4) Ilo¶æ zadeklarowanych wizyt inspektora weryfikowana bêdzie poprzez analizê wpisów na li¶cie obecno¶ci, dostêpnej na terenie budowy.
5) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce pobytu inspektora zosta³y zawarte w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert
wa¿nych, tj.: ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez Wy-konawców niepodlegaj±cych wykluczeniu, na podstawie kryteriów oce-ny ofert wynikaj±cych z niniejszego Rozdzia³u SWZ.
2. Kryteriami oceny ofert w niniejszym postepowaniu:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czêstotliwo¶æ pobytu inspektora na budowie (I) - waga kryterium 40%.
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C):
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy oceni oferty wed³ug wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60
C – liczba punktów za kryterium „cena”,
Cn – cena najni¿sza z badanych ofert, spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty
60 – maksymalna liczba punktów, która mo¿e byæ przyznana
w tym kryterium.

2) Czêstotliwo¶æ pobytu inspektora na budowie (I):
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „Czêstotliwo¶æ pobytu inspektora na budowie” bêdzie dodatkowa ilo¶æ pobytów inspektora na placu budowy w tygodniu kalendarzowym, zadeklarowanych przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Zgodnie z warunkami niniejszej SWZ Zamawiaj±cy wymaga obecno¶ci inspektora na placu budowy minimum 1 dzieñ w ka¿dym tygodniu kalendarzowym. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ dodatkowe, ponad wymagane przez Zamawiaj±cego, dni pobytu inspektora, w ka¿dym tygodniu kalendarzowym.

Za zaoferowanie dodatkowych dni Wykonawcy zostan± przyznane punkty, zgodne z poni¿szym podzia³em:
- za 1 dodatkowy (czyli w sumie 2) dzieñ pobytu na placu
budowy - 5 punktów
- za 2 dodatkowe (czyli w sumie 3) dni pobytu na placu budowy -
20 punktów
- za 3 dodatkowe (czyli w sumie 4) dni pobytu na placu budowy -
40 punktów
Wskazane w formularzu ofertowym dni, bêd± dniami obowi±zkowymi pobytu inspektora na terenie budowy. Wykonawcy, który nie zaoferuje ¿adnych dodatkowych obowi±zkowych dni pobytów na placu budowy, np. wpisze „0” lub pozostawi puste pole, nie zostan± przyznane punkty w ww. kryterium. Oznaczaæ to bêdzie równie¿, ¿e Wykonawca oferuje minimum wymagane przez Zamawiaj±cego, tj. obecno¶æ inspektora na placu budowy raz w ka¿dym tygodniu kalendarzowym.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona, wg poni¿szego wzoru:
P = C+I
P – ca³kowita liczba punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
I – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czêstotliwo¶æ pobytu inspektora na budowie”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 248 ust. 1 ustawy Pzp, wybierze spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
7. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
8. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ pobytu inspektora na budowie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej:
1) Wymagane do¶wiadczenie zawodowe:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców do¶wiadczenia w wykonaniu (zakoñczeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, us³ugi pe³nienia nadzoru inwestorskiego, w rozumieniu przepisu art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, w bran¿y sanitarnej nad co najmniej jednym zadaniem inwestycyjnym obejmuj±cym wykonywanie robót wodno-kanalizacyjnych, o warto¶ci robót bran¿y wodno-kanalizacyjnej co najmniej 150.000,00 z³ brutto.
Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca powo³ywa³ siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio nie uczestniczy³. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia
w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac lub bezpo¶rednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres prac zosta³ wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spe³nienia warunków.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w wykazie us³ug wyodrêbni³ warto¶æ i zakres nadzorowanych robót wy³±cznie w zakresie, o którym mowa w pkt 1 .
W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie us³ug warto¶æ wyra¿on± w innej walucie ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³niania warunku przyjmie ¶redni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia wszczêcia (og³oszenia) niniejszego postêpowania.
Przez us³ugê Zamawiaj±cy rozumie pojedyncz± umowê albo jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku gdy umowa obejmowa³a kilka zleceñ.

2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:
jedn± osobê do pe³nienia funkcji inspektora, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, albo inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w ww. specjalno¶ci;
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4A do SWZ.
Wykonawca winien wykazaæ siê osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci. Zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Powy¿sze oznacza, ¿e w razie z³o¿enia oferty zawieraj±cej wskazanie osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga siê od Wykonawcy, aby osoba ta posiada³a uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ.
W przypadku osób, posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium RP, w tym obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane
w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozosta³ych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z tre¶ci± art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a, oraz zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, tj.:
O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2D do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przedmiotowe o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego, aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, tj.:
1) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4A do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Je¿eli tre¶æ o¶wiadczenia podpisuj± wszyscy wspólnicy spó³ki cywilnej, pe³nomocnictwo nie musi byæ przez nich do³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie okre¶lonej w Rozdziale X SWZ.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W powy¿szym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – okre¶lone Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ.
Powy¿sze oznacza obowi±zek osobistego wykonania czê¶ci zamówienia wskazanego w przedmiotowym o¶wiadczeniu przez poszczególnych Wykonawców.
3. O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – Za³±cznik nr 2, 2A i 2D do SWZ.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie za³±czona do oferty.
5. Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca powo³ywa³ siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio nie uczestniczy³. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac lub bezpo¶rednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres prac zosta³ wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spe³nienia warunków.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.