Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00320199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00343733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ośrodka zdrowia w Jaworze Soleckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SIENNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Sienno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786-011
1.5.8.) Numer faksu: 48/3786134
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b588ced-0ea5-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ośrodka zdrowia w Jaworze Soleckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b588ced-0ea5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ośrodka zdrowia w Jaworze Soleckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Budowa ośrodka zdrowia w Jaworze Soleckim”.
Zaplanowane do realizacji zadanie polegać będzie na budowie nowego budynku z przeznaczeniem na siedzibę ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, instalacją fotowoltaiczną, ciągiem komunikacyjnym, drogą dojazdowa, miejscami parkingowymi i zagospodarowaniem terenu wokół.
W budynku planowane jest otworzenie gabinetów: lekarza rodzinnego, lekarzy specjalistów, zabiegowego oraz zaplecza rehabilitacyjnego. Nowo wybudowany budynek będzie przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku ośrodka zdrowia z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi (wod.-kan., c.o., eN, gazu, wentylacji mechanicznej) oraz budowa towarzyszącej infrastruktury technicznej obejmującej:
- szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe o pojemności do 10,0m3;
- zbiornik podziemny na gaz płynny o pojemności 4850l;
- dojścia, dojazdy oraz parkingi dla samochodów osobowych o łącznej pojemności 14 miejsc postojowych;
- instalacje wewnętrzne na terenie inwestycji (wody, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazu);
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ewid. 164/2, 165/1, 165/2 (obr. 0012) położonych w msc. Jawor Solecki, Gmina Sienno.
Parametry projektowanego budynku:
- Wymiary: 11,64 x 25,14m;
- Powierzchnia zabudowy: 259,00m2;
- Powierzchnia użytkowa: 188,79m², w tym:
• powierzchnia użytkowa pomieszczeń medycznych/lekarskich: 90,41 m²;
• powierzchnia komunikacji: 54,43 m²;
• powierzchnia gospodarcza ogólna: 35,0 m²;
• powierzchnia techniczna: 6,67 m²;
- Kubatura – 1305,00 m³;
- Ilość kondygnacji – 1 nadziemna;
- Wysokość do kalenicy (wysokość całkowita) – 6,79m;
- Wysokość do okapu - 3,47m;
Szczegółowy opis przyjętych rozwiązań zawarto w dokumentacji budowlanej i technicznej oraz rysunkach zamiennych, wyposażenie należy dostarczyć zgodnie z wykazem wyposażenia stanowiącym załącznik do dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1836819,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2788253,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1836819,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Development Kinga Górska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364809580
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 160
7.3.4) Miejscowość: Makowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1836819 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.