Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298157/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-750
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 062 7223201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sulmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f34232c3-1714-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34232c3-1714-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123919/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PB.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający udziela zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na „Modernizacji oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach” (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie) w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na zasadach określonych w niniejszej umowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym: projektu budowlanego, wykonawczego dla wszystkich wymaganych branż, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę Inwestycji;
b) Wykonanie robót budowlanych:
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą);
- zorganizowanie i prowadzenie procesu budowy,
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym m.in.: przedmiarów i kosztorysów) wraz
z wykonaniem powykonawczego operatu geodezyjnego (3 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej);
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (z uwzględnieniem opracowania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie);
e) Sprawowanie nadzoru autorskiego autora projektu nad dokumentacją projektową;
f) Wykonanie obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
a także wynikających z rękojmi.
3. Inwestycję należy wykonać w sposób kompleksowy z materiałów Wykonawcy w sposób umożliwiający jej natychmiastową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji Inwestycji określają oprócz niniejszej umowy również następujące dokumenty:
a) SWZ
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy
c) Wyjaśnienia do SWZ
d) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami.
5. Wykonawca po zapoznaniu się z zakresem zamówienia oświadcza, że zobowiązuje się wykonać wszystkie elementy zamówienia zgodnie z niniejszą umową (w tym – z dokumentacją wskazaną
w ustępie poprzedzającym) oraz zgodnie z przepisami prawa właściwymi dla przedmiotu umowy.
6. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności w zapisach zawartych w Umowie oraz dokumentach wymienionych w ust. 4, zaistniałe rozbieżności należy tłumaczyć zgodnie z celem niniejszej Umowy
w sposób zapewniający prawidłową realizację Inwestycji. W szczególności w przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości lub sprzeczności w treści Umowy oraz dokumentów należy mieć na względzie, iż zamiarem Zamawiającego i celem niniejszej Umowy jest zapewnienie najlepszej, jakości i funkcjonalności obiektów stanowiących Przedmiot Umowy oraz zgodności przedmiotu Umowy
z obowiązującymi normami i przepisami. Strony zgodnie ustalają w myśl art. 65 kc, że w przypadku ujawnienia rozbieżności lub sprzeczności w treści Umowy lub dokumentów przyjmować się będzie znaczenie i treść korzystniejszą pod względem zapewnienia jakości wykonania przedmiotu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13896540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13896540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13896540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251604025
7.3.3) Ulica: Gajówka 1
7.3.4) Miejscowość: Cielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13896540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.