eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoczałaBudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koczała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Koczała

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 42 58

1.5.8.) Numer faksu: 59 857 40 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koczala@koczala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26104196-2dfd-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088136/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26104196-2dfd-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Według SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Według SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Według SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RŚ.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale wraz z dostawą i montażem wyposażenia, na działkach nr 616/105, 616/6 obręb ewidencyjny Koczała, gmina Koczała, powiat człuchowski, województwo pomorskie.
W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
• budowa budynku biurowo-socjalnego,
• budowa budynku magazynowo - warsztatowego,
• budowa wiaty na kontenery na odpady o poj. 24 m3,
• budowa dwóch wiat na kontenery na odpady o poj. 7 m3,
• budowa budynku przeznaczonego do magazynowania elektrozłomu,
• budowa wagi najazdowej,
• wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej,
• zniwelowanie i utwardzenie terenu,
• wykonanie oświetlenia zewnętrznego – 4 lamp stojących,
• wykonanie monitoringu w postaci kamer zewnętrznych,
• usunięcie istniejącego ogrodzenia w obrębie terenu inwestycji i wykonanie nowego ogrodzenia razem z dwoma bramami wjazdowymi, jedną furtką oraz szlabanem wjazdowym,
• wykonanie zjazdu z drogi powiatowej,
• zieleń osłonowa.
Dostawy obejmują dostarczenie, a ponadto montaż poszczególnych elementów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:
1) ciągnik komunalny o minimalnych parametrach:
- fabrycznie nowy, posiadający świadectwo homologacji wydane przez Dyrektora Transportu Dozoru Technicznego,
- moc silnika 90-110 KM,
- klimatyzowana kabina,
- fotel z zawieszeniem pneumatycznym,
- belka polowa,
- końcówki TUZ szybkosprzęgi,
- mechanizm różnicowy tylnej osi blokowanej,
- oś przednia 4WD z elektrohydraulicznym załączaniem napędu oraz ograniczonym poślizgiem dyferencjału,
- złącza elektryczne 8A, 25A,
- sterowanie TUZ na błotniku,
- 3 pary zaworów hydrauliki zewnętrznej, 6 szybkozłączy i zbiorniczek oleju,
- zaczep transportowy automatyczny suwliwy,
- pompa hydrauliczna o wydajności min 80 l/min.,
- 6 narożnych świateł roboczych oraz 2 światła tylne,
- ładowacz czołowy z ramką narzędziową i narzędziami: łyżka o poj. min. 0.45 m3, widły do palet o długości min. 100 cm, kosz narzędziowy;
2) mały ciągnik komunalny wraz z osprzętem o minimalnych parametrach:
- moc silnika min. 23 KM,
- fabrycznie nowy, posiadający świadectwo homologacji wydane przez Dyrektora Transportu Dozoru Technicznego,
- dołączany napęd na wszystkie koła, blokada mechanizmu różnicowego,
- bezpieczna kabina ze zintegrowaną konstrukcją ochronną, ogrzewaniem, klimatyzacją,
- tylny WOM,
- układ hydrauliczny: wydajność min. 33 l/min, udźwig na końcu dolnego ramienia podnośnika ok. 970 kg, tylny TUZ,
- wyposażenie z przodu: 1 x zawór sterujący dwustronnego działania z położeniem pływającym,
- 6 x przyłącze hydrauliczne,
- zaczep przyczepy z regulacja wysokości, belka pociągowa,
- wyposażenie dodatkowe: przedni TUZ do zawieszenia osprzętu (pług, zamiatarka), z przodu maszyny, siła podnoszenia ok. 600 kg,
- pług zgarniający do śniegu, szerokość robocza ok. 1.8 m, pług obrotowy na siłowniku, z regulacją konta natarcia, gumowy lemiesz wymienny,
- piaskarko-solarka zimowa, napędzana z wałka odbioru mocy, udźwig ok. 200 kg, szerokość rozrzutu 1-14 m, montowany z tyłu,
- kosiarka bijakowa, szerokość robocza ok. 1.4 m, wysokość cięcia (mm) 30-80;
2) rębak tarczowy z wbudowanym systemem hydraulicznym (pompa oraz zbiornik oleju hydraulicznego):
- do rozdrabniania gałęzi, pni drzew o średnicy do 25 cm,
- wyposażony w trzypunktowy układ zawieszenia TUZ,
- obrotowy wyrzut 360 zrębki,
- układ pobierający materiał powinien składać się z dwóch wałów napędzanych hydraulicznie z wbudowanej pompy,
- napęd z silnika ciągnika przekazywany przez WOM,
- znamionowe obroty na minutę/obroty znamionowe: 540-1000;
3) waga platformowa do 1000 kg, 1500x1500 mm, z elektronicznym wyświetlaczem, platforma z blachy ryflowanej;
4) kontener 7 m3, w ilości 12 szt., pełny, zakryty, w wersji uniwersalnej hakowo-bramowej, ze spustem wody w podłodze, kolor z palety RAL do uzgodnienia z Zamawiającym;
5) kontener 24 m3, w ilości 2 szt., pełny, zakryty, w wersji hakowej, ze spustem wody w podłodze, kolor z palety RAL do uzgodnienia z Zamawiającym;
6) oznakowanie kontenerów naklejkami z kodem i nazwą odpadu w formacie A3, do uzgodnienia z Zamawiającym;
7) tablica informacyjna obiektu na płycie dibond, wysokość do 80 cm, szerokość 100 cm, lokalizacja i tekst informacji do uzgodnienia z Zamawiającym.
Wszystkie dostarczone sprzęty muszą być objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262520-2 - Roboty murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający stawia warunki w zakresie:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
b) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, tj. wykonanie robót ziemnych, podbudów, nawierzchni z kruszywa lub kostki brukowej oraz robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych w zakresie wodno-kanalizacyjnym i branży elektrycznej, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wykonane w ramach jednej umowy lub jednego kontraktu o wartości powyżej 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych 00/100),
- dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności,
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności,
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 3 letnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 8 do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonanie robót ziemnych, podbudów, nawierzchni z kruszywa lub kostki brukowej oraz robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych w zakresie wodno-kanalizacyjnym i branży elektrycznej, wykonane w ramach jednej umowy lub jednego kontraktu o wartości powyżej 1.000.000,00 zł - załącznik nr 7 do SWZ,
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ,
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ,
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG,
e) pełnomocnictwo dla lidera, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie – konsorcja i spółki cywilne,
f) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne lub wspólnika spółki cywilnej o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy),
g) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne lub wspólnika spółki cywilnej o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Koczała w Banku Spółdzielczym w Człuchowie o/Przechlewo nr rachunku: 91 9326 0006 0060 0239 2000 0040 tytuł przelewu: „Wadium budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale”.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) winno zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
c) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
d) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
e) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
f) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
g) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Koczała,
h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Według SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na platformie e-Zamówienia, w sposób opisany w punkcie 8.3 w SWZ. Składana oferta powinna być zaszyfrowana.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.