eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoczałaBudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koczała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Koczała

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 42 58

1.5.8.) Numer faksu: 59 857 40 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koczala@koczala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26104196-2dfd-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26104196-2dfd-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088136/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚ.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale wraz z dostawą i montażem wyposażenia, na działkach nr 616/105, 616/6 obręb ewidencyjny Koczała, gmina Koczała, powiat człuchowski, województwo pomorskie.
W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
• budowa budynku biurowo-socjalnego,
• budowa budynku magazynowo - warsztatowego,
• budowa wiaty na kontenery na odpady o poj. 24 m3,
• budowa dwóch wiat na kontenery na odpady o poj. 7 m3,
• budowa budynku przeznaczonego do magazynowania elektrozłomu,
• budowa wagi najazdowej,
• wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej,
• zniwelowanie i utwardzenie terenu,
• wykonanie oświetlenia zewnętrznego – 4 lamp stojących,
• wykonanie monitoringu w postaci kamer zewnętrznych,
• usunięcie istniejącego ogrodzenia w obrębie terenu inwestycji i wykonanie nowego ogrodzenia razem z dwoma bramami wjazdowymi, jedną furtką oraz szlabanem wjazdowym,
• wykonanie zjazdu z drogi powiatowej,
• zieleń osłonowa.
Dostawy obejmują dostarczenie, a ponadto montaż poszczególnych elementów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:
1) ciągnik komunalny o minimalnych parametrach:
- fabrycznie nowy, posiadający świadectwo homologacji wydane przez Dyrektora Transportu Dozoru Technicznego,
- moc silnika 90-110 KM,
- klimatyzowana kabina,
- fotel z zawieszeniem pneumatycznym,
- belka polowa,
- końcówki TUZ szybkosprzęgi,
- mechanizm różnicowy tylnej osi blokowanej,
- oś przednia 4WD z elektrohydraulicznym załączaniem napędu oraz ograniczonym poślizgiem dyferencjału,
- złącza elektryczne 8A, 25A,
- sterowanie TUZ na błotniku,
- 3 pary zaworów hydrauliki zewnętrznej, 6 szybkozłączy i zbiorniczek oleju,
- zaczep transportowy automatyczny suwliwy,
- pompa hydrauliczna o wydajności min 80 l/min.,
- 6 narożnych świateł roboczych oraz 2 światła tylne,
- ładowacz czołowy z ramką narzędziową i narzędziami: łyżka o poj. min. 0.45 m3, widły do palet o długości min. 100 cm, kosz narzędziowy;
2) mały ciągnik komunalny wraz z osprzętem o minimalnych parametrach:
- moc silnika min. 23 KM,
- fabrycznie nowy, posiadający świadectwo homologacji wydane przez Dyrektora Transportu Dozoru Technicznego,
- dołączany napęd na wszystkie koła, blokada mechanizmu różnicowego,
- bezpieczna kabina ze zintegrowaną konstrukcją ochronną, ogrzewaniem, klimatyzacją,
- tylny WOM,
- układ hydrauliczny: wydajność min. 33 l/min, udźwig na końcu dolnego ramienia podnośnika ok. 970 kg, tylny TUZ,
- wyposażenie z przodu: 1 x zawór sterujący dwustronnego działania z położeniem pływającym,
- 6 x przyłącze hydrauliczne,
- zaczep przyczepy z regulacja wysokości, belka pociągowa,
- wyposażenie dodatkowe: przedni TUZ do zawieszenia osprzętu (pług, zamiatarka), z przodu maszyny, siła podnoszenia ok. 600 kg,
- pług zgarniający do śniegu, szerokość robocza ok. 1.8 m, pług obrotowy na siłowniku, z regulacją konta natarcia, gumowy lemiesz wymienny,
- piaskarko-solarka zimowa, napędzana z wałka odbioru mocy, udźwig ok. 200 kg, szerokość rozrzutu 1-14 m, montowany z tyłu,
- kosiarka bijakowa, szerokość robocza ok. 1.4 m, wysokość cięcia (mm) 30-80;
2) rębak tarczowy z wbudowanym systemem hydraulicznym (pompa oraz zbiornik oleju hydraulicznego):
- do rozdrabniania gałęzi, pni drzew o średnicy do 25 cm,
- wyposażony w trzypunktowy układ zawieszenia TUZ,
- obrotowy wyrzut 360 zrębki,
- układ pobierający materiał powinien składać się z dwóch wałów napędzanych hydraulicznie z wbudowanej pompy,
- napęd z silnika ciągnika przekazywany przez WOM,
- znamionowe obroty na minutę/obroty znamionowe: 540-1000;
3) waga platformowa do 1000 kg, 1500x1500 mm, z elektronicznym wyświetlaczem, platforma z blachy ryflowanej;
4) kontener 7 m3, w ilości 12 szt., pełny, zakryty, w wersji uniwersalnej hakowo-bramowej, ze spustem wody w podłodze, kolor z palety RAL do uzgodnienia z Zamawiającym;
5) kontener 24 m3, w ilości 2 szt., pełny, zakryty, w wersji hakowej, ze spustem wody w podłodze, kolor z palety RAL do uzgodnienia z Zamawiającym;
6) oznakowanie kontenerów naklejkami z kodem i nazwą odpadu w formacie A3, do uzgodnienia z Zamawiającym;
7) tablica informacyjna obiektu na płycie dibond, wysokość do 80 cm, szerokość 100 cm, lokalizacja i tekst informacji do uzgodnienia z Zamawiającym.
Wszystkie dostarczone sprzęty muszą być objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262520-2 - Roboty murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3094933,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3189481,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3094933,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELMAX E. R. Gliszczyńscy spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 843 000 47 08

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3094933,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.