Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy worków i pojemników na odpady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.bydgoszcz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy worków i pojemników na odpady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b58d3d31-10f8-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-42-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235630,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Worek foliowy polietylenowy czarny 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 317 6512 Worek foliowy polietylenowy czarny 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 98 868
3 Worek foliowy polietylenowy niebieski 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 4 066
4 Worek foliowy polietylenowy niebieski 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 2 033
5 Worek foliowy polietylenowy czerwony 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 250 166
6 Worek foliowy polietylenowy czerwony 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 126 174
7 Worek foliowy polietylenowy czerwony 160 litrowy o wymiarach 90 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 7 790
8 Worek foliowy polietylenowy żółty 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 40 µm szt. 30 602
9 Worek foliowy polietylenowy żółty 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 2 943
10 Worek foliowy polietylenowy zielony 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 34 668
11 Worek foliowy polietylenowy zielony 160 litrowy o wymiarach 90 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 13 910
12 Worek foliowy polietylenowy mleczno-biały 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 2 354
13 Worek foliowy polietylenowy mleczno-biały 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 51 786
14 Worek foliowy polietylenowy żółty do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (metale, tworzywa sztuczne) szt. 30 602
15 Worek foliowy polietylenowy żółty do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (metale, tworzywa sztuczne) szt. 21 507
16 Worek foliowy polietylenowy zielony do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (szkło) szt. 17 013
17 Worek foliowy polietylenowy zielony do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (szkło) szt. 29 746
18 Worek foliowy polietylenowy niebieski do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (papier) szt. 31 030
19 Worek foliowy polietylenowy niebieski do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (papier) szt. 4 708
20 Worek foliowy polietylenowy brązowy do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (bioodpady) szt. 15 622
"UWAGA 1: Zamawiający przy każdym rodzaju worka podaje żądaną grubość worka. Dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze (wówczas należy przekreślić podaną przez Zamawiającego w kolumnie 2 grubość worka i w to miejsce wpisać oferowaną grubość worka. Nie dopuszcza się jednak worków cieńszych. Worki powinny być pakowane i rolowane. Każde opakowanie lub rolka musi być opatrzone odpowiednią etykietą, na której musi być podany rozmiar worka oraz ilość w opakowaniu. Wielkość opakowania- worki 35 litrowe pakowane po 50 szt, worki 120 litrowe pakowane w rolce po 25 szt, worki 160 l pakowane w rolce po 20 szt. Worki powinny posiadać wytrzymały zgrzew pozwalający na obciążenie masą do 30 kg.
Worki na odpady medyczne, to jest z poz. 3-9 muszą być odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych.
Worki z pozycji od 14 do 20 mogą posiadać nadruk adekwatny do przeznaczenia worka, ale nie jest to wymagane."
"UWAGA 2: Średnica otworu worka powinna umożliwić swobodne założenie na kosz lub pojemnik:
a) worek 35 l – obwód worka min. 100 cm,
b) worek 120 l – obwód woka min. 140 cm."
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 166708 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 o pojemności 1 litra, w kolorze czerwonym szt. 50722 o pojemności 2 litra, w kolorze czerwonym szt. 7437
3 o pojemności 5 litra, w kolorze czerwonym szt. 2095
4 o pojemności 10 litra, w kolorze czerwonym szt. 1541
5 o pojemności 20 litra, w kolorze czerwonym szt. 86
UWAGA 1: Pojemnik na ostre odpady medyczne wykonany z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku, przeznaczony do spalarni. Sztywny, odporny na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucie lub przecięcie. Grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika. Pojemnik zamykany wieczkiem z zamknięciem tymczasowym i trwałą blokadą zamykaną przed przekazaniem do utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 39050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 o pojemności 1 litra, w kolorze żółtym szt. 1712 o pojemności 1 litra, w kolorze niebieskim szt. 1875
3 o pojemności 2 litra, w kolorze niebieskim szt. 3709
4 o pojemności 5 litra, w kolorze niebieskim szt. 1819
5 o pojemności 10 litra, w kolorze niebieskim szt. 1134
UWAGA 1: Pojemnik na ostre odpady medyczne wykonany z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku, przeznaczony do spalarni. Sztywny, odporny na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucie lub przecięcie. Grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika. Pojemnik zamykany wieczkiem z zamknięciem tymczasowym i trwałą blokadą zamykaną przed przekazaniem do utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 29872 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190228,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261057,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190228,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAFOL Dariusz Janiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681189265
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Grodziec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-580
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190228 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37984,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50415,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37984,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24671,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28459,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24671,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24671 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.