Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00375186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00414741/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 50
1.4.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-016
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376857
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00360316
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących renowację obiektów zabytkowych o wartości co najmniej 300 000 zł brutto.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez jednego Wykonawcę.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, posiadającą kwalifikacje zawodowe zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.) tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do kategorii 2 i 7, o których mowa w art. 14a ust. 2 tej ustawy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez jednego Wykonawcę.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących renowację obiektów zabytkowych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez jednego Wykonawcę.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, posiadającą kwalifikacje zawodowe zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.) tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do kategorii 2 i 7, o których mowa w art. 14a ust. 2 tej ustawy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez jednego Wykonawcę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz robót, które potwierdzają, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących renowację obiektów zabytkowych o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku robót rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego
kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany w punkcie III.5 SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, posiadającą kwalifikacje zawodowe zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.) tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do
rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do kategorii 2 i 7, o których mowa w art. 14a ust. 2 tej ustawy.
Po zmianie:
Wykaz robót, które potwierdzają, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących renowację obiektów zabytkowych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku robót rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego
kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany w punkcie III.5 SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, posiadającą kwalifikacje zawodowe zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.) tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do
rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do kategorii 2 i 7, o których mowa w art. 14a ust. 2 tej ustawy.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących swym zasięgiem obszar miasta i gminy Chmielnik
- "Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Minostowice."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.