Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00375186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00376857/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 50
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a3b88d-2722-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027607/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z renowacją zabytkowych kapliczek zlokalizowanych na
terenie Gminy Chmielnik, w tym:
- kapliczki murowanej domkowej p.w. św. Floriana, Błędowa Tyczyńska 7 (dz. nr ewid. 220)
- kapliczki murowanej, Błędowa Tyczyńska 30 (dz. nr ewid. 838)
- kapliczki przydrożnej, Błędowa Tyczyńska (dz. nr ewid. 552/2)
- kapliczki murowanej, Chmielnik 439 (dz. nr ewid. 3891/4)
- kapliczki murowanej, Wola Rafałowska (dz. nr ewid. 1015)
- kapliczki murowanej, Wola Rafałowska 144 (dz. nr ewid. 285)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 150 (dz. nr ewid. 116)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 156 (dz. nr ewid. 154)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 185 (dz. nr ewid. 902)
- kapliczki „Miłosierne Serce Jezusa”, Zabratówka (dz. nr ewid. 1009)
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00332688/01 z dnia 2024-05-21
2024-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – Dokumentacja projektowa i Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1) Projekt budowlany – zakres robót,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Program Prac Konserwatorskich,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
5) Przedmiary robót,
6) Oferta Wykonawcy.
1.2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do wykonania zamówienia i
przekazania obiektów do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem - zarówno wynikające wprost z dokumentacji
projektowej, w tym przedmiarów robót i STWiORB
jak również w nich nie ujęte, np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze
budowy, zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z BHP.
1.3. Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje udzielenie gwarancji i rękojmi na okres min. 5 lat, na wykonane zadanie,
licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja i rękojmia zostanie udzielona na
warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 4 do
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470354,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470354,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470354,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-GIPS JAN CYRAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690011414
7.3.3) Ulica: Zagrody 16
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470354,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- DZIERŻAWA ANALIZATORA DO HEMOSTAZY WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW ORAZ DOSTAWA PASKÓW DO ANALIZY MOCZU
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ,,Remont dróg leśnych n terenie Nadleśnictwa Chmielnik w 2024 r.- nr iwn. 220/56/45/Z oraz 220/65/28/Z"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.