eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7181ff15-f716-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie - część 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/11/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie”. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 121/17 z obrębu 3-04-07 w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest.

2. Zestawienie powierzchni
• Powierzchnia boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy 1 860,0 m2
• Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej 608,0 m2
• Powierzchnia nowego chodnika 333,4 m2
• Długość ogrodzenia do zmiany na piłkochwyty 211,4 m.b.
• Długość piłkochwytów 50,0 m.b.
• Długość nowego ogrodzenia 210,4 m.b.
• Powierzchnia zabudowy budynku 83,0 m2

3. Prawo opcji
Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:
planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.
Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).

4. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):
a) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień, zatwierdzeń.
b) Prace przygotowawcze tj., zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
c) Prace rozbiórkowe w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów
z rozbiórki. Rozbiórce podlegają: nawierzchnie boisk z częściową rozbiórką podbudowy, siatki piłkochwytów, część słupów piłkochwytów, bramki piłkarskie i kosze do koszykówki, części ogrodzenia.
d) Wykonanie nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej wraz z uzupełnieniem
i przygotowaniem podbudowy.
e) Wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej
z zastosowaniem ET wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podbudowy.
f) Wykonanie piłkochwytów: nowych słupów piłkochwytów, remont pozostawianych słupów piłkochwytów, wykonanie siatki piłkochwytów.
g) Wykonanie ogrodzenia z 4 furtkami.
h) Zakup, dostawa i montaż bramek piłkarskich i koszy do koszykówki.
i) Rekultywacja trawnika, prace porządkowe.

2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:
a) Wykonanie oświetlenia, demontaż istniejących projektorów i montaż nowych projektorów.
b) Remont budynku (zaplecza).
c) Wybudowanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową i obrzeżami.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna tj.: Projekt wykonawczy pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego ul. Szaserów, Warszawa dz. nr ew. 121/17 obręb 30407”, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do umowy.
3) W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, nawet jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.
4) Wykonawca oświadcza, że:
a. zapoznał się z terenem, warunkami technicznymi realizacji przedmiotu umowy oraz dokumentacją techniczną - zweryfikował przedmiary robót z stanem rzeczywistymi
i dokumentacją techniczną, dokonał ich sprawdzenia i nie wnosi zastrzeżeń do ich zgodności i kompletności,
b. dokumentację j.w. uznaje za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy,
c. dostarczy, w dniu podpisania umowy szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy oraz Harmonogram rzeczowo – finansowy stanowiący załącznik nr 3 do umowy.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
6) Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
7) Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa oferta wykonawcy i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.

5. Dodatkowe informacje
1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 4 pkt 1).
2) Prace prowadzone będą na terenie Parku im. J. Polińskiego w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej troski o zieleń. Drzewa w otoczeniu ternu budowy należy odpowiednio zabezpieczyć oraz nie wolno składować materiałów budowalnych ani rozbiórkowych w obrębie koron drzew.
3) Opracowanie przez Wykonawcę na własny koszt projektu organizacji ruchu na cele dojazdu na teren budowy wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień i z zatwierdzeniem przez Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 784).
Zamawiający planuje wykonanie wjazdu na budowę od ulicy Garwolińskiej, bramą na wprost
ul. Szaserów.
Wykonawca z na własny koszt zorganizuje wjazd na teren budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, po zakończeniu robót elementy te zobowiązany jest usunąć.
4) Po zakończeniu robót budowalnych Wykonawca zobowiązany w przypadku uszkodzeń do odtworzenia nawierzchni chodników, trawników i innych elementów parku. Prace te będą podlegały odbiorowi wraz z odbiorem końcowym robót budowalnych.
5) Po dostarczeniu systemu trawy syntetycznej na budowę Wykonawca na własny koszt zleci wykonanie badań mających na celu potwierdzenie zgodność parametrów dostarczonego systemu trawy (trawy syntetycznej i granulatu EPDM) z projektem wykonawczym. Zamawiający dokona odbioru robót i rozliczenia jedynie w przypadku otrzymania wyniku badań - potwierdzających zgodność parametrów wbudowanego systemu trawy z projektem wykonawczym (będącym załącznikiem do SWZ) oraz zgodnym z rozporządzeniem REACH.
Badanie trawy syntetycznej dotyczyć będzie ilość pęczków, ilość włókien, wagi całkowitej, wagi włókna, grubość włókna, Dtex oraz siły wyrywania pęczka po starzeniu. Badanie trawy syntetycznej powinno być wykonane przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy lub inną jednostkę akredytowaną przez FIFA lub PCA w zakresie nawierzchni z trawy sztucznej.
Badanie granulatu EPDM do wypełnienia boiska z trawy syntetycznej dotyczyć będzie zgodność z Rozporządzeniem REACH oraz normą PN-EN 71-3, obejmujące: badanie zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA (REACH), badanie zawartości kadmu (Cd) (REACH), badanie migracji pierwiastków, zgodnie z PN-EN 71-3 (tj. Al, Sb, As, Ba, B, Cd, Cr (III), Cr (VI), Co, Cu, Pb, Mn, Hg, Ni, Se, SR, Sn, Zn, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria)), badanie migracji związków cynoorganicznych, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria), badanie zawartości ftalanów (REACH). Badanie granulatu powinno być wykonane przez Instytut badawczy np. Instytut Techniki Górniczej KOMAG.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia jednostki badawczej do akceptacji zamawiającemu. Badania przeprowadzane będą w całości na koszt wykonawcy.
Próbki materiałów do badań pobierane będą na terenie budowy, komisyjnie przy udziale przedstawiciela zamawiającego, wykonawcy oraz jeśli to będzie możliwe przy udziale przedstawiciela jednostki badawczej. Próbkę wysyłać będzie zamawiający lub zostanie ona przekazana bezpośrednio na budowie przedstawicielowi jednostki badawczej.
6) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie średnich pozycji KNR, cen aktualnego cennika Sekocenbud lub oferty producenta/hurtowni.

II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do SWZ.
III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni boisk sportowych i robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1311942,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1797623,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1311942,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK Sport Andrzej Gniado

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 822 212 32 56

7.3.3) Ulica: Lipowa 7

7.3.4) Miejscowość: Okuniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-079

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1311942,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.