Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219647/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Juliusza Trzcińskiego w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Juliusza Trzcińskiego w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b9f772-f487-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 768432,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Juliusza Trzcińskiego w Inowrocławiu (droga gminna nr DG-151427C) od km 0+000,00 do km 0+201,21, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Przebudowa obejmuje wykonanie: jezdni szer. 6 m, zatok parkingowych, zjazdów i chodników o nawierzchni z kostki betonowej, kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, trawników, relokacji istniejących słupów oświetleniowych oraz przebudowy istniejącej sieci oświetleniowej,
Obecnie ulica posiada nawierzchnię w części bitumiczną, w części z tłucznia kamiennego, szer. od 2,5 m do 3,5 m, krawężniki betonowe, miejsca postojowe, chodnik z kostki betonowej.
2. Zakres robót:
1) roboty rozbiórkowe i ziemne, wymiana gruntu w wykopach, wywóz materiału z rozbiórek na składowisko wykonawcy z utylizacją;
2) regulacja zaworów wodociągowych, gazowych i studni telekomunikacyjnych;
3) budowa kanalizacji deszczowej oraz przykanalików odwadniających pas drogowy do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Czarlińskiego - rury żelbetowe śr. 500 mm - 78 m, rury PVC śr. 200 mm – 13,5 m, 2 studnie żelbetowe 3 wpusty uliczne z osadnikiem;
4) wykonanie kanału technologicznego i studni kablowych;
5) relokacja istniejących słupów oświetleniowych oraz przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej;
6) wykonanie jezdni, zjazdów, chodników, zatok postojowych o konstrukcji:
nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, podsypka cementowo piaskowa, podbudowa z mieszanki związanej z kruszywem, w-wa mrozochronna: z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (jezdnia) z gruntu stabilizowanego cementem (zjazdy, chodniki, zatoki postojowe);
7) położenie krawężników, oporników i obrzeży na ławie betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej;
8) profilowanie, humusowanie oraz obsianie mieszanką traw zieleńców;
9) oznakowanie drogowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839711,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938651,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839711,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROP21 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367696224
7.3.3) Ulica: ul. Aleksandra Fredry
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 839711,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2024/2025"
- Dostawa wraz z montażem paneli fotowoltaicznych pod nazwą "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych myszek ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego - II"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa solarnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ozorków
- Remont ulicy Grunwaldzkiej (118181R) w km 0+000 ÷ 0+162 w Lesku
- Remont ul. Konstytucji w Sosnowcu
- Remont drogi gminnej 270523K w km od 0+000,00 do km 0+428,00 w miejscowości Bystra, Gmina Gorlice
- Remont drogi gminnej ul. Plebiscytowej w Świerklańcu
- Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków Polski Ład: nr Edycja8/2023/8724
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.