Og³oszenie z dnia 2024-06-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont namys³owskich kamienic.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont namys³owskich kamienic.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fab8b267-2ef8-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00377220
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021120/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont namys³owskich kamienic
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1),
dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namys³ów reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanis³awa Dubois 3, 46-100 Namys³ów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namys³ów jest Pani Ewa Sobczyk z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanis³awa Dubois 3, 46-100 Namys³ów, adres e-mail: iod@comp-net.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „remont namys³owskich kamienic”, nr ZP.271.93.2024.KK, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r – Prawo zamówieñ publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wp³ywu ostatniej p³atno¶ci na konto beneficjenta (p³atno¶ci na realizacjê projektu), a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowieñ SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowieñ SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.93.2024.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont namys³owskich kamienic
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane na namys³owskich kamienicach przy ul. 3 Maja pod adresami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót i pozwoleñ konserwatorskich.
Czê¶æ 1: Remont elewacji.
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane (w tym: remont elewacji, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie docieplenia, wzmocnienie konstrukcji, itd.) przy remoncie elewacji namys³owskich kamienic przy ul. 3 Maja pod numerami: 12, 16, 18 i 19, na podstawie projektów zagospodarowañ terenu, projektów architektoniczno-budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleñ konserwatorskich.
Uwaga!
Przy wycenie remontu elewacji nale¿y za³o¿yæ systemowe wzmocnienie murów – napraw pêkniêæ i zarysowañ na odcinku co najmniej 30 mb dla ka¿dej kamienicy.
Dla zadania nale¿y ustanowiæ kierownika budowy spe³niaj±cego wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, posiadaj±cego aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
Na roboty objête zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót.
Wymagania dodatkowe:
Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji zadania musz± byæ fabrycznie nowe i posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu).
Roboty nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, pozwoleniami konserwatorskimi, ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i aktami wykonawczymi, ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z pó¼n. zm.), obowi±zuj±cymi normami oraz ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy w³asne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ i materia³ów powinny byæ co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje wy³±cznie p³atno¶ci w roku 2025 oraz ostatni± p³atno¶æ nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 grudnia 2025 r.
Podzielenie zamówienie na czê¶ci, w opinii Zamawiaj±cego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod wzglêdem jako¶ciowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiaj±cego przed nierozstrzygniêciem zamówienia ze wzglêdu na niez³o¿enie oferty ca³o¶ciowej przez ¿adnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane na namys³owskich kamienicach przy ul. 3 Maja pod adresami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót i pozwoleñ konserwatorskich.
Czê¶æ 2: Remont dachów.
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane (w tym: remont dachu z wymian± pokrycia, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, itd.) przy remoncie dachów namys³owskich kamienic przy ul. 3 Maja pod numerami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót (dla adresu 3 Maja 13-13A) i pozwoleñ konserwatorskich.
Uwaga!
Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu dachu kamienicy przy ul. 3 Maja 13-13A nale¿y stosowaæ analogicznie jak dla specyfikacji dla remontu dachu kamienicy przy ul. 3 Maja 19.
Dla zadania nale¿y ustanowiæ kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cego aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
Na roboty objête zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót.
Wymagania dodatkowe:
Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji zadania musz± byæ fabrycznie nowe i posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu).
Roboty nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, pozwoleniami konserwatorskimi, ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i aktami wykonawczymi, ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z pó¼n. zm.), obowi±zuj±cymi normami oraz ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy w³asne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ i materia³ów powinny byæ co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje wy³±cznie p³atno¶ci w roku 2025 oraz ostatni± p³atno¶æ nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 grudnia 2025 r.
Podzielenie zamówienie na czê¶ci, w opinii Zamawiaj±cego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod wzglêdem jako¶ciowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiaj±cego przed nierozstrzygniêciem zamówienia ze wzglêdu na niez³o¿enie oferty ca³o¶ciowej przez ¿adnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp, oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Nie dotyczy.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Czê¶æ I
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e w okresie ostatnich 5 lat:
wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie remontu konserwatorskiego elewacji obiektu mieszkalnego lub obiektu u¿yteczno¶ci publicznej, wpisanego co najmniej do gminnej ewidencji zabytków o warto¶ci co najmniej 250.000,00 z³ brutto ka¿da.
Czê¶æ II
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e w okresie ostatnich 5 lat:
wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany dachu z pokryciem z dachówki karpiówki w koronkê o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto oraz co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu dachu z pokryciem z papy termozgrzewalnej o warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto.
Do przeliczenia warto¶ci okre¶lonej w niniejszym punkcie, a wystêpuj±cej w innej walucie ni¿ z³oty (PLN), Zamawiaj±cy zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê wiêkszej ilo¶ci robót, Zamawiaj±cy w celu dokonania oceny spe³nienia w/w warunku bêdzie bra³ pod uwagê tylko ilo¶æ robót wymaganych przez Zamawiaj±cego.
Do wykazanych pozycji musz± byæ za³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu: na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415, z pó¼n. zm.), Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
b) dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych
przepisów: nie dotyczy.
c) dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
d) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Okres wyra¿ony w latach, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcywspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê
zamówienia Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 i art.
109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nienie
warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 3.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym:
1) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.
2) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi bêd± wykonywaæ poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 4 do oferty
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte w § 14 projektu umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-07
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Odnowienie tynków i ok³adzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namys³owskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i ok³adzin w zabytkowym budynku Namys³owskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Remont namys³owskich kamienic.
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego z zespo³em specjalistycznym.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Namys³ów
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ¶cieków komunalnych w Tr±bkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja infrastruktury spo³ecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespo³u Szko³y i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont budynku Urzêdu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków
- "Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.