eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ówRemont namys³owskich kamienic.



Og³oszenie z dnia 2024-10-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont namys³owskich kamienic.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont namys³owskich kamienic.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fab8b267-2ef8-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00526016

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021120/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Remont namys³owskich kamienic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00377220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.93.2024.KK

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont namys³owskich kamienic
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane na namys³owskich kamienicach przy ul. 3 Maja pod adresami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót i pozwoleñ konserwatorskich.
Czê¶æ 1: Remont elewacji.
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane (w tym: remont elewacji, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie docieplenia, wzmocnienie konstrukcji, itd.) przy remoncie elewacji namys³owskich kamienic przy ul. 3 Maja pod numerami: 12, 16, 18 i 19, na podstawie projektów zagospodarowañ terenu, projektów architektoniczno-budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleñ konserwatorskich.
Uwaga!
Przy wycenie remontu elewacji nale¿y za³o¿yæ systemowe wzmocnienie murów – napraw pêkniêæ i zarysowañ na odcinku co najmniej 30 mb dla ka¿dej kamienicy.
Dla zadania nale¿y ustanowiæ kierownika budowy spe³niaj±cego wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, posiadaj±cego aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
Na roboty objête zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót.
Wymagania dodatkowe:
Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji zadania musz± byæ fabrycznie nowe i posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu).
Roboty nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, pozwoleniami konserwatorskimi, ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i aktami wykonawczymi, ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z pó¼n. zm.), obowi±zuj±cymi normami oraz ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy w³asne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ i materia³ów powinny byæ co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje wy³±cznie p³atno¶ci w roku 2025 oraz ostatni± p³atno¶æ nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 grudnia 2025 r.
Podzielenie zamówienie na czê¶ci, w opinii Zamawiaj±cego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod wzglêdem jako¶ciowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiaj±cego przed nierozstrzygniêciem zamówienia ze wzglêdu na niez³o¿enie oferty ca³o¶ciowej przez ¿adnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1191968,86 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane na namys³owskich kamienicach przy ul. 3 Maja pod adresami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót i pozwoleñ konserwatorskich.
Czê¶æ 2: Remont dachów.
Przedmiotem zamówienia s± roboty ogólnobudowlane (w tym: remont dachu z wymian± pokrycia, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, itd.) przy remoncie dachów namys³owskich kamienic przy ul. 3 Maja pod numerami: 12, 13-13A, 16, 18 i 19, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót (dla adresu 3 Maja 13-13A) i pozwoleñ konserwatorskich.
Uwaga!
Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu dachu kamienicy przy ul. 3 Maja 13-13A nale¿y stosowaæ analogicznie jak dla specyfikacji dla remontu dachu kamienicy przy ul. 3 Maja 19.
Dla zadania nale¿y ustanowiæ kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cego aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
Na roboty objête zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót.
Wymagania dodatkowe:
Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji zadania musz± byæ fabrycznie nowe i posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu).
Roboty nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, pozwoleniami konserwatorskimi, ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i aktami wykonawczymi, ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z pó¼n. zm.), obowi±zuj±cymi normami oraz ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy w³asne podane zarówno w opisach, na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ i materia³ów powinny byæ co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Wykonawca powinien zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje wy³±cznie p³atno¶ci w roku 2025 oraz ostatni± p³atno¶æ nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 grudnia 2025 r.
Podzielenie zamówienie na czê¶ci, w opinii Zamawiaj±cego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod wzglêdem jako¶ciowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiaj±cego przed nierozstrzygniêciem zamówienia ze wzglêdu na niez³o¿enie oferty ca³o¶ciowej przez ¿adnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 619252,82 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 131900000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD Inwestycje Primo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471898286; REGON:363197330

7.3.3) Ulica: Kromera 51a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroclaw

7.3.5) Kod pocztowy: 51-163

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 518000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 747840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Rolny Us³ugi Teresa Stempin Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6192020420; REGON:302389783

7.3.3) Ulica: Jankowy

7.3.4) Miejscowo¶æ: Baranów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 518000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.