eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica"



Og³oszenie z dnia 2024-06-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76e87a3e-2f9e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00377243

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Sporz±dzenie planu ogólnego dla miasta ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/944482

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/944482

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/944482

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21,
 inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica - kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica”, P-67/VII/24 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
 nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-67/VII/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 243902,44 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie „Projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica”.
2. Zakres zamówienia:
Wykonanie projektu planu ogólnego miasta ¦widnica wraz z uzasadnieniem sk³adaj±cym siê z czê¶ci tekstowej i graficznej ( zwanego dalej „planem” ) i przeprowadzenie w imieniu Prezydenta Miasta ¦widnicy procedury maj±cej na celu uchwalenie tego planu na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej „ustaw± PiZP”, oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
1) przeanalizowanie wniosków o sporz±dzenie zmiany aktów planowania przestrzennego,
2) sporz±dzenie inwentaryzacji urbanistycznej miasta,
3) przeanalizowanie materia³ów wyj¶ciowych, obejmuj±cych w szczególno¶ci obowi±zuj±ce akty planowania przestrzennego, studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta ¦widnica, strategiê rozwoju gminy Miasta ¦widnica na lata 2030 plus i sporz±dzenie aktualnych uwarunkowañ rozwoju przestrzennego gminy zgodnie z art. 13b ustawy PiZP,
4) wykonanie aktualizacji opracowania ekofizjograficznego dla miasta ¦widnica,
5) przygotowanie projektów dokumentów formalno-prawnych tj. wymaganych ustawowo pism, zawiadomieñ, og³oszeñ i obwieszczeñ, wymaganych procedur± sporz±dzania planu ogólnego,
6) sporz±dzenie wykazu i przeprowadzenie analizy wniosków z³o¿onych na podstawie art. 8g ustawy o PiZP wraz z projektem ich rozstrzygniêcia w formie opisowej;
7) przygotowanie dokumentów i korespondencji zwi±zanej z procedur± opiniowania i uzgadniania planu, wed³ug rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcê;
8) przygotowanie wykazu opinii i uzgodnieñ planu;
9) przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, w tym sporz±dzenie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
10) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikaj±cych z uzgodnieñ, powtórzenie procedury w niezbêdnym zakresie, je¶li bêdzie to konieczne; w razie potrzeby przygotowania tre¶ci za¿aleñ na postanowienia;
11) zaprezentowanie planu i uczestnictwo w konsultacjach spo³ecznych m.in. spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dy¿urach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego, w ramach prowadzonych konsultacji spo³ecznych, w tym sk³adania wyja¶nieñ osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); przez uczestnictwo rozumie siê udzia³ fizyczny;
12) przygotowanie projektów dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, og³oszeñ, obwieszczeñ, zawiadomieñ, protoko³ów i innych, wymaganych procedur± sporz±dzenia planu, okre¶lon± w art. 13i ust. 3 i art. 8i wy¿ej wymienionej ustawy PiZP;
13) przygotowanie raportu podsumowuj±cego przebieg konsultacji spo³ecznych ( wybrane zostan± max. 4 formy konsultacji spo³ecznych ), o którym mowa w art. 8k ust. 2 ustawy o PiZP, w tym wykazu zg³oszonych uwag;
14) zaprezentowanie planu i uczestnictwo podczas posiedzeñ gminnej komisji urbanistyczno- architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udzia³em radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach), których konieczno¶æ wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiaj±cego, przez uczestnictwo rozumie siê udzia³ fizyczny;
15) sporz±dzenie planu w postaci danych przestrzennych (na ró¿nych etapach opracowania planu) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 pa¼dziernika 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.) w my¶l przepisów art. 67a ustawy wraz z uzasadnieniem sk³adaj±cym siê z czê¶ci tekstowej i graficznej planu (czê¶æ graficzna uzasadnienia w skali 1:5000) zgodnie z Rozporz±dzeniem Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758) w my¶l przepisów art. 13h ustawy o PiZP;
16) przygotowanie prezentacji multimedialnej projektu planu ( w szczególno¶ci uzasadnienia ) na sesjê Rady Miejskiej w ¦widnicy;
17) przygotowanie podsumowania zawieraj±cego uzasadnienie przyjêtej uchwa³y, zgodnie z art. 55 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko;
18) wprowadzenie do uchwa³y zatwierdzaj±cej plan, zmian wynikaj±cych z rozstrzygniêæ nadzorczych wojewody, ustosunkowania siê do tych rozstrzygniêæ (ewentualnie powtórzenia procedury w zakresie wymaganym przez wojewodê),
19) w przypadku z³o¿enia skargi w terminie 5 lat od daty uchwalenia planu, przygotowanie w terminie 14 dni od daty udostêpnienia skargi, odpowiedzi na skargê.
Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) przygotowania planu w wersji roboczej do uzgodnieñ „wewnêtrznych” w terminie
co najmniej 14 dni przed terminem wykonania opracowania, wynikaj±cym z oferty, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do umowy,
2) zapewnienia prezentacji planu na ka¿dym etapie jego sporz±dzania – zgodnie z harmonogramem wynikaj±cym z oferty, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do umowy,
4. Wymagania dotycz±ce dokumentacji formalno-prawnej i egzemplarzy planu
Plan oraz dokumentacja prac planistycznych winny spe³niaæ wymagania ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758) oraz Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 pa¼dziernika 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.).
4. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania planu w nastêpuj±cym zakresie:
4.1. Elementy dokumentacji planu:
1) uchwa³a w sprawie przyjêcia projektu planu ogólnego z dokumentacj± w postaci elektronicznej w celu przed³o¿enia Wojewodzie Dolno¶l±skiemu do badania zgodno¶ci z przepisami prawa,
2) dokumentacja w postaci papierowej - 1 komplet,
3) uchwa³a zatwierdzaj±ca plan w Edytorze Aktów Prawnych XML (zgodnie z ustaw± z dnia 20 lipca 2000 r. o og³aszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych) do przekazania Wojewodzie,
4) aktualizacja opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej,
5) prognoza oddzia³ywania na ¶rodowisko w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej.
4.2. Egzemplarze planu:
1) egzemplarz planu w formie danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a ust. 3a ustawy o PiZP, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 pa¼dziernika 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.) w postaci elektronicznej na p³ycie CD-R, DVD+/-, na pendrivie z zapisem uchwa³y oraz z tekstem uzasadnienia planu (pliki edytora tekstu np. Microsoft Word oraz z rozszerzeniem *.pdf ) i rysunkiem uzasadnienia planu w formacie zgodnym z oprogramowaniem QGIS ( *.shp, GeoPackage ) oraz *.dxf wraz z plikami rastrowymi z georeferencj± do uk³adu 2000 strefa 5 oraz przegl±dark± umo¿liwiaj±c± otwarcie rysunków niezale¿nie od systemu operacyjnego, a tak¿e *.dwg – pliki rysunkowe AutoCad),
2) 3 egzemplarze uchwa³y zatwierdzaj±cej projekt planu wraz z uzasadnieniem w wersji papierowej, w tym z czê¶ci± graficzn± uzasadnienia w s. 1:5000,
3) 1 egzemplarz czê¶ci graficznej uzasadnienia w s. 1:5000 w wersji papierowej odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniem, np. zalaminowany (najpó¼niej do dnia wej¶cia w ¿ycie planu) wraz z odpowiednimi listwami umo¿liwiaj±cymi zawieszanie.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) przygotowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem sk³adaj±cym siê z czê¶ci tekstowej i graficznej oraz z prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko - w terminie do 7 miesiêcy od daty zawarcia umowy,
b) przygotowanie i przed³o¿enie projektu planu ogólnego do uchwalenia – do 15.12.2025 r.,
c) termin przygotowania poszczególnych etapów zamówienia winien byæ zgodny z harmonogramem terminowym prac przygotowawczych, projektowych i procedury uzgadniania wraz z okre¶leniem kosztów, zawartym w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Termin okre¶lony w harmonogramie prac jako „Etap 2a” mo¿e ulec wyd³u¿eniu na wniosek Zamawiaj±cego – nie skutkuje naliczeniem kar umownych wynikaj±cych z § 14 ust. 1 pkt.2 lit. b wzoru umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Termin okre¶lony w harmonogramie prac jako „Etap 2b” mo¿e ulec wyd³u¿eniu z tytu³u konieczno¶ci powtórzenia uzgodnieñ wymaganych przepisami prawa, nie skutkuje naliczeniem kar umownych wynikaj±cych z § 14 ust. 1 pkt.2 lit. b wzoru umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. Wyd³u¿enie lub skrócenie terminu obowi±zywania umowy nie ma wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie wymaga aneksowania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
a. cena ofertowa brutto,
b. do¶wiadczenie g³ównego projektanta ( kierownika zespo³u ).
2. Zasady i sposób obliczania oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Kryterium Waga [%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
Cena ofertowa brutto 60%

60


Cena najtañszej oferty spo¶ród ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty




Do¶wiadczenie g³ównego projektanta
( kierownika zespo³u ) w zakresie wykonania projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego
20%
20
Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±c± punktacjê:

- wykonanie projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmuj±cego obszar gminy miejskiej o liczbie mieszkañców nie mniejszej ni¿ 50 tysiêcy:

a) ¿adnego – 0 pkt,
b) jednego – 10 pkt,
c) dwóch – 20 pkt;


Do¶wiadczenie g³ównego projektanta
( kierownika zespo³u ) w zakresie wykonania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
20% 20 Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±c± punktacjê:

- wykonanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejskiej, obejmuj±cego teren o powierzchni min. 100 ha:

a) ¿adnego – 0 pkt,
b) jednego – 10 pkt,
c) dwóch – 20 pkt;

RAZEM 100% 100

UWAGA!
1. Aby uzyskaæ punkty w przedmiotowym kryterium, Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem w zespole opracowuj±cym projekt planu ogólnego, osob± pe³ni±c± funkcjê g³ównego projektanta ( kierownika zespo³u ), spe³niaj±c± jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r., poz. 977 ze zm.), która sporz±dzi³a projekty studiów i projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego inne ni¿ przedstawione na potwierdzenie spe³niania warunku dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 lit. d) ppkt 1 tiret jeden SWZ).
2. Pod pojêciem projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ uchwalone przez radê gminy studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a pod pojêciem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego opublikowany przez wojewodê w Dzienniku Urzêdowym.

3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:

L = C + D1+D2
gdzie:
L - ca³kowita liczba punktów
C - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”
D1- punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie g³ównego projektanta
(kierownika zespo³u) w zakresie wykonania projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego”
D2 - punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie g³ównego projektanta
(kierownika zespo³u) w zakresie wykonania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie g³ównego projektanta ( kierownika zespo³u ) w zakresie wykonania projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie g³ównego projektanta ( kierownika zespo³u ) w zakresie wykonania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ zespo³em, w sk³ad którego bêd± wchodziæ nastêpuj±ce osoby:
- 1 osoba pe³ni±ca funkcjê g³ównego projektanta ( kierownika zespo³u ), która spe³nia jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) i wykona³a minimum 1 projekt studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego (wymagany jest co najmniej udzia³ w zespole opracowuj±cym projekt studium) oraz minimum 1 projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (wymagany jest co najmniej udzia³ w zespole opracowuj±cym projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ),
- 1 osoba, która spe³nia jeden z warunków zawartych w art. 5 ww. ustawy,
- 1 osoba, która posiada wykszta³cenie wy¿sze i bêdzie autorem ekofizjografii, przy czym mo¿e to byæ jedna z ww. osób. W pozosta³ym zakresie Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji.
2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tj.:
- w okresie ostatnich 5 lat wykona³ projekt min. 1 studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium dla gminy miejskiej o liczbie mieszkañców nie mniejszej ni¿ 40 tysiêcy oraz projekt min. 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejskiej, obejmuj±cy obszar o powierzchni min. 100 ha, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê.

* Pod pojêciem projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ uchwalone przez radê gminy studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a pod pojêciem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego opublikowany przez wojewodê w Dzienniku Urzêdowym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na brak podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za prace projektowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ,
2) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania, rodzaju gminy, liczby mieszkañców, powierzchni obszaru opracowania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy - wzór stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

16. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. X SWZ, o ile dotyczy,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 4 SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4a do SWZ), o ile dotyczy,
4) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
5) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit d) ppkt 2 tiret jeden nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ siê wykonaniem lub wykonywaniem us³ug, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit d) ppkt 2 tiret.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany(i) s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdz. IX SWZ.
7. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 59 ustawy PZP, za¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców przed zawarciem umowy,
8. Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, zgodnie z §9 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/944482

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
25. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.