Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274666/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie dwóch klatek schodowych do przepisów ppoż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b97a73d-f575-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie dwóch klatek schodowych do przepisów ppoż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b97a73d-f575-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016014/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie dwóch klatek schodowych do przepisów ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 975609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
schodowych w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie do wymagań ochrony przeciwpożarowej.
2. Inwestycja, o której mowa w ust. 1, realizowana będzie w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą:
1) projekt budowlany -w zakresie klatek schodowych;
2) branżowe projekty wykonawcze: architektoniczno - budowlany, instalacje elektryczne i teletechniczne;
3) przedmiary robót;
4) STWiOR
5) postanowienia i decyzje, o których mowa w ust. 4
4. Prowadząc w budynku Zamawiającego roboty budowlane należy uwzględnić wytyczne zawarte w następujących opracowaniach i dokumentach:
1) Decyzji nr 15/2024 z dnia 19.01.2024r., zatwierdzającej projekt budowlany;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 974045,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 974045,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pożarnicze Tomasz Łydkowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212111
7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 60A
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI POŻARNICZE TOMASZ ŁYDKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI POŻARNICZE TOMASZ ŁYDKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198075,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
- Modernizacja i remonty dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 4624W Swojęcin - Obręb - Jonne na odcinku Zimolza - Jonne.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- MODERNIZACJA SPZZOZ W ŻUROMINIE
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.