eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię "OCEANIK" w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250568824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@ostrzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce24db1f-2f9c-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020201/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz dowóz na Krytą Pływalnię "OCEANIK" w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce24db1f-2f9c-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zopo@ostrzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Specyfikacja Warunków Zamówienia
oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod
następującym adresem strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Pozostałe wymagania techniczne zostały określone w pkt VIII i IX swz.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, np. .pdf (zalecany
format), .doc, xls, .jpg, .jpeg
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Przed złożeniem oferty formularz powinien zostać podpisany cyfrowo. Dokument można podpisać podpisem kwalifikowanym,
profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią osobistą.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9. W przypadku składania większej liczby dokumentów elektronicznych i oświadczeń oraz elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń wszystkie dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: .zip, .7Z), a następnie skompresowany plik
podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożony w ten sposób podpis
będzie potwierdzał zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów znajdujących się w skompresowanym
pliku;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31,
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul.
Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00282089/01 z dnia 2023-06-29
2023-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO,
1.7. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31,
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul.
Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00282089/01 z dnia 2023-06-29
2023-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
1.7. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOPO.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1
SP nr 1 w Ostrzeszowie ok. 475 km/tyg, SP Rogaszyce – ok. 300 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 10, 10a, 10b do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu do szkół wynosić będzie
ok. 28 600 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego i 2024/2025 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 1 400 km i obejmował będzie uczniów:

• SP nr 1 w Ostrzeszowie
• SP Rogaszyce
• SP nr 2 w Ostrzeszowie
Łączny szacunkowy kilometraż ok. 30 000 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części:
1. Najniższa cena 60%
2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%
Suma 100%
􀀀 Najniższa cena - waga 60%
Cn
C = -------------- x 60 pkt
Cb
C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena
Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert
Cb - cena brutto z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt
􀀀 Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40%
Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia
informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.
Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 5 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 20 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
3. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej
wymienionych kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2
SP Szklarka Przygodzicka - ok. 336 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 11 do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie
ok. 12 300 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 700 km i obejmował będzie uczniów:
• SP Szklarka Przygodzicka

Łączny szacunkowy kilometraż ok. 13 000 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części:
1. Najniższa cena 60%
2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%
Suma 100%
􀀀 Najniższa cena - waga 60%
Cn
C = -------------- x 60 pkt
Cb
C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena
Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert
Cb - cena brutto z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt
􀀀 Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40%
Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia
informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.
Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 5 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 20 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
3. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej
wymienionych kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3
ZSP Siedlików ok. 599 km/tyg., SP Niedźwiedź – ok. 420 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 12, 12a do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu do szkół wynosić będzie
ok. 37 700 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 800 km i obejmował będzie uczniów:
• ZSP Siedlików
• SP Niedźwiedź

Łączny szacunkowy kilometraż ok. 38 500 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części:
1. Najniższa cena 60%
2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%
Suma 100%
􀀀 Najniższa cena - waga 60%
Cn
C = -------------- x 60 pkt
Cb
C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena
Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert
Cb - cena brutto z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt
􀀀 Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40%
Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia
informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.
Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 5 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 20 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
3. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej
wymienionych kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4
ZSP Rojów – ok. 765 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 13, 13a do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie
ok. 28 300 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego 2024/2025 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 200 km i obejmował będzie uczniów:
• ZSP Rojów

Łączny szacunkowy kilometraż ok. 28 500 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części:
1. Najniższa cena 60%
2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%
Suma 100%
􀀀 Najniższa cena - waga 60%
Cn
C = -------------- x 60 pkt
Cb
C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena
Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert
Cb - cena brutto z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt
􀀀 Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40%
Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia
informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.
Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 5 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 20 pkt;
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
3. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej
wymienionych kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa i wymaga spełnienia następujących warunków udziału
w postępowaniu:
1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie tego warunku.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualną licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024, poz. 728 z późn. zm.);
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić
dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych).
4. W zakresie zdolności technicznej lub finansowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) Wykaże się doświadczeniem - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie
polegające na transporcie osób w okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje zasobem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przedstawi wykaz taboru
samochodowego, w którym należy wykazać min. 2 autokary oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę
dowozu/zadanie, sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu. Przedstawione autokary i busy osobowe do realizacji
zadania nie mogą być starsze niż 20 lat, posiadają ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie odpowiedzialności
cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami
dowóz uczniów w sposób zoptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów.
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje
zawodowe, tj. przedstawi Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; Wymagane jest wskazanie wszystkich kierowców
wyznaczonych do wykonania zadania;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące oświadczenia i
dokumenty :
a) aktualną licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie
z ustawą z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024, poz. 728 z późn. zm.);
b) opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych);
c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są
wykonywane - (załącznik nr 4 do swz);
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie
min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej
niż 100 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie;
d) wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie zawierający dane: marka pojazdu,
rok produkcji, liczba miejsc siedzących oraz informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Należy wykazać min. 2 autokary oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę dowozu/zadanie. Przedstawione autokary i busy
osobowe do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat, posiadają ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że
przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zooptymalizowany w
zakresie ilości uczniów i kosztów.
Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami; (załącznik nr 5 do swz);
f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (załącznik nr 6 do swz).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594) z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą
lub Wykonawcami, którzy złożyli odrębną ofertę (załącznik nr 7 do swz);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów (kserokopie/skany),
potwierdzających, że:
a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW);
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy
podczas realizacji usługi;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów (kserokopie/skany),
potwierdzających, że:
a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW);
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy
podczas realizacji usługi;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości:
a) dla ZADANIA NR 1 w wysokości: 2.000 zł
b) dla ZADANIA NR 2 w wysokości: 2.000 zł
c) dla ZADANIA NR 3 w wysokości: 2.000 zł
d) dla ZADANIA NR 4 w wysokości: 2.000 zł
2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie, wysokość wadium należy wnieść
w łącznej wysokości przewidzianej dla poszczególnych zadań (części).
3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:
- pieniądzu,
- przelewem na rachunek bankowy 61109011730000000017006172 ( w tytule przelewu należy wpisać: wadium znak
sprawy: ZOPO.3.2023),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku
zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny
termin składania ofert).
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z
okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin jego wniesienia.
8. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo
nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi w
formie oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub
poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ustawie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy
występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale VII ust. 1 pkt a składa każdy w Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00282089/01 z dnia 2023-06-29
2023-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.5. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) dokumenty o braku podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno;
2) dokumenty potwierdzające spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków, składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy odpowiadają za ich spełnienie;
3) ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach ogólnych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy:
a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy
ona kierowców i opiekunów wyznaczonych w ofercie wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Wykonawca może
dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie Wykonawcy
kierowców i opiekunów; Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania pisemnie o tym fakcie zamawiającego z
podaniem pełnych danych o kwalifikacjach kierowcy zgodnie z warunkami określonymi w swz;
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
b) w zakresie potencjału technicznego potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia; Zmiana ta może wynikać z
inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona wyznaczonych w ofercie
autokarów/busów Wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Wykonawca może dokonywać w trakcie wykonywaniu
przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie Wykonawcy pojazdów; Wykonawca zobowiązany jest
do poinformowania pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o taborze samochodowym zgodnie z warunkami określonymi w swz;
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
c) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w rozkładach jazdy ( zwiększenie lub zmniejszenie liczby
przewidzianych kilometrów) na wskazanych trasach w zależności od potrzeb i planów zajęć edukacyjnych w zakresie ± 20%
w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki
kilometrowej podanej w ofercie Wykonawcy.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
d) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w zakresie liczby uczniów objętych dowozem w stosunku ±
20% do liczby wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki
kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.