Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2838d143-2406-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813681,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania:
„Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
71355000-1 Usługi pomiarowe
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Adres inwestycji:
Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w Lądku Zdrój.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- przeprowadzenie robót/prac instalacyjnych, montażowych całego systemu sygnalizacji pożarowej;
- wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z zaprawieniem wykonanych bruzd i przebić oraz odtworzeniem tynku;
- wykonanie robót, usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę przy użyciu własnych materiałów i urządzeń, nośników energii, w szczególności wszystkich elementów nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru;
- wykonanie koniecznych aktualizacji dokumentacji merytorycznej, sporządzenie SWIOR-u dla niniejszego zadania;
- wykonanie prób montażowych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru;
- sprawdzenie i uruchomienie całego systemu, przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - pendrive.
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowego użytkowania systemu;
- wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru oraz dokumentowanie wyników tych przeglądów;
- zakres zamówienia obejmuje również dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów pozwalających prawidłowo wykonać oraz odebrać i użytkować przedmiot zamówienia;
- wszystkie roboty/prace mają być wykonywane/wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do rzetelnej realizacji zamówienia.
Roboty budowlane, prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, POMOCNICZYM przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i z Zamawiającym.
Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, stanowiących elementy nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Dokumentacji merytorycznej (m.in. projekt techniczny, wykonawczy);
2) Pomocniczym przedmiarze robót.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.
4. Zamawiający informuje, że równolegle w trakcie realizacji niniejszego zamówienia prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”. Szczegóły związane z powyższym zadaniem dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/741809.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót/prac z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót/prac do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót/prac, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu oraz z pracami dotyczącymi przebudowy balkonów na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716013,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Defero Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8272332619
7.3.3) Ulica: Kazimierza Siemianowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość zastosowania zamówienia na podobne roboty budowlane, podobne usługi oraz/lub zwiększenie bieżących dostaw – w trybie tzw. wolnej ręki (art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.): do 300.000,00 zł netto tj. 67.361,24 euro netto.
Ogółem wartość szacunkowa wynosi: 813.681,89 zł netto tj. 182.702,06 euro netto.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Remont świetlicy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
- Usługi organizowania imprez kulturalnych gastronomicznych
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.