eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolczewoDowóz uczniów do szkół na terenie gminy Golczewo w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Golczewo w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 23

1.5.2.) Miejscowość: Golczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-410

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 38 60 127

1.5.8.) Numer faksu: 91 38 60 123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@golczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Golczewo w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29e33d7-382a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054493/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Golczewo w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZF.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do i ze szkół i przedszkola na terenie gminy Golczewo w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025, w dni pracy szkół i przedszkola oraz sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przejazdów na trasie, jak również podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.
2. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę w ramach regularnej komunikacji publicznej jak i poza nią. Zamawiający zastrzega, iż pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie z biletem miesięcznym zakupionym przez Zamawiającego u Wykonawcy w czasie przejazdu do szkół i ze szkół i przedszkola od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, Dz. U. z 2020 r. poz. 1920) oraz zgodnie z organizacją roku szkolnego określoną rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023r. poz. 1211).
3. Zamówienie dotyczy niżej wymienionych szkół:
1) Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie, tj. Przedszkola „Źródełko” i Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego, ul. Szkolna 2, 72-410 Golczewo;
2) Szkoły Podstawowej w Wysokiej Kamieńskiej, ul. Szkolna 5, Wysoka Kamieńska,
72-410 Golczewo.
4. Dostarczenie biletów miesięcznych na następny miesiąc nastąpi najpóźniej do 2 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedniego. Wyjątek stanowi dostarczenie biletów na miesiąc wrzesień, który rozpoczyna realizację zamówienia. Bilety na miesiąc wrzesień należy dostarczyć najpóźniej do dnia 8.09.2023 r. oraz do dnia 06.09.2024 r.
5. Trasy przejazdów oraz szacowaną liczbę uczniów przedstawia załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy. Liczba uczniów może ulec zmianie przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) zmiany liczby dowożonych uczniów (np. z powodu zmiany szkoły lub miejsca zamieszkania, zamknięcia placówki/placówek), informacja dot. zapotrzebowania na bilety będzie aktualizowana co miesiąc, z zastrzeżeniem podania zmiany liczby biletów najpóźniej na cztery dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca;
2) wskazania braku zapotrzebowania na bilety miesięczne – okresowego zawieszenia realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z całkowitym zamknięciem placówek, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przy czym zawieszenie usługi nie będzie obciążało Zamawiającego kosztami zakupu biletów i świadczenia usługi;
3) pomniejszenia wynagrodzenia miesięcznego określonego jako iloczyn ilości zamówionych biletów i ceny jednostkowej o wysokość wynagrodzenia za czas, w którym usługa nie była wykonywana, tj. jeżeli zamknięcie placówek nastąpi w trakcie realizacji umowy; wynagrodzenie zostanie obliczone wg wzoru:
Należne Wynagrodzenie Miesięczne=WM/DR * DRU
gdzie:
WM – iloczyn liczby zamówionych biletów i ceny jednostkowej biletu
DR – dni robocze w danym miesiącu
DRU – dni faktycznie realizowanej usługi
Ww. wynagrodzenie dotyczy sytuacji, w której realizacja usługi jest niemożliwa z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego, np. okres kwarantanny, okres zawieszenia zajęć w placówkach spowodowany sytuacją epidemiczną lub innymi sytuacjami, niezależnymi od Zamawiającego;
4) zmiany godzin dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych w trakcie trwania roku szkolnego;
5) w przypadku obowiązywania ograniczeń w trakcie wykonywania zamówienia w zakresie ilości osób mogących jednocześnie podróżować pojazdem, wynikających z wymogów sanitarnych wdrożonych w związku z epidemią, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości kursów pojazdów na danej trasie, która zagwarantuje dowóz oraz odwóz wszystkich uczniów do oraz ze szkół i przedszkoli z uwzględnieniem obowiązujących ograniczeń; Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia dodatkowego środka transportu, aby nie powodować opóźnień czasowych kursów;
6) podania ostatecznej liczby uczniów na rok szkolny najpóźniej do dnia 28 sierpnia 2023 r. oraz do dnia 28 sierpnia 2024 r.
7. Uczniowie będą odwożeni oraz odbierani z przystanków oraz miejsc wyznaczonych do zatrzymywania się autobusów.
8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego,
60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
9. Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia pod kątem realizacji usługi, jej rozliczenia oraz wzajemnego oddziaływania poszczególnych tras przewozów uznał, że nie ma możliwości podziału zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej, jak i jakościowej. Ponadto całościowe udzielenie zamówienia jest korzystne ekonomicznie i pozwoli uzyskać niskie oferty cenowe. Charakterystyka przedmiotu zamówienia odpowiada profilowi działalności MŚP funkcjonującym na rynku regionalnym i lokalnym, a ponadto w postępowaniu dopuszcza się udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
10. Autobusy przeznaczone do realizacji przedmiotu Zamówienia, muszą spełniać warunki techniczne dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych, a także spełniać inne obowiązujące wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winny być oznaczone z tyłu i przodu tablicami z napisem „autobus szkolny” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów.
11. Osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, winny posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności kierowcy muszą posiadać aktualne prawo jazdy kategorii D i świadectwo kwalifikacji.
12. Dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie gminy Golczewo będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2023 r. do dnia 21 czerwca 2024 r. oraz od dnia 2 września 2024 do dnia 20 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej, tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. nr 2, poz. 1603, z późn. zm.).
13. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z realizacją przedmiotu Umowy, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
14. Umowa będzie obowiązywała od dnia 01.09.2023 r. do dnia 30.06.2025 r. W czasie trwania umowy dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie gminy Golczewo będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2023 r. do dnia 21 czerwca 2024 r. oraz od dnia 2 września 2024 do dnia 20 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej, tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1211).
15. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, tj.:
1) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy;
2) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP;
3) ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej pojazdy i posiadacza biletu szkolnego na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia;
4) oznaczyć pojazd, na czas przewozu, jako wykorzystywany do transportu uczniów.
16. Wymóg w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności na stanowisku kierowcy autobusu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do wyrywkowej weryfikacji faktu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni dowodów zatrudniania na podstawie umowy o pracę wskazanych osób;
3) W celu weryfikacji zatrudniania osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, albo w przypadku braku przedstawienia dowodów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie;
5) Zamawiający ma prawo dokonać kontroli wielokrotnie podczas trwania umowy o zamówienie publiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316600,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316600,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316600,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. Kamień Pomorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860192096

7.3.3) Ulica: Szczecińska

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316600,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2025-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.