eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze"Budowa ¶wietlic wiejskich w msc. Glitajny i G³owbity"



Og³oszenie z dnia 2024-06-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ¶wietlic wiejskich w msc. Glitajny i G³owbity”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KORSZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 754 1828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.korsze.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ¶wietlic wiejskich w msc. Glitajny i G³owbity”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddcc9d4b-2f9d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00377764

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048100/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 „Budowa ¶wietlic wiejskich w msc. Glitajny i G³owbity”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,166818,93c33b78b406b7706e9f82d0bb7a5654.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,166818,93c33b78b406b7706e9f82d0bb7a5654.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administrator Danych Osobowych: Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Korsze z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Korszach przy ulicy Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, reprezentowana przez Burmistrza Korsz. Z Administratorem Danych Osobowych (ADO) mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c pod wskazany adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl lub telefonuj±c pod numer: (89) 7541828.
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych: W trosce o bezpieczeñstwo Pañstwa danych osobowych Administrator Danych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿ecie siê Pañstwo skontaktowaæ w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych i realizacji praw z tym zwi±zanych, pisz±c na adres e- mail: iod@korsze.pl
3) Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Informacja o wymogu/ dobrowolno¶ci podania danych osobowych: Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym
w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
5) Okres przechowywania danych osobowych: Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± przede wszystkim osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy- prawo zamówieñ publicznych. Bez Pañstwa wiedzy i zgody Administrator nie bêdzie udostêpnia³ danych osobowych innym podmiotom. Jednak w niezbêdnym zakresie i w trosce o najwy¿sz± jako¶æ ¶wiadczonych przez Administratora danych us³ug, Pañstwa dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa. Pañstwa dane osobowe mog± byæ równie¿ przekazywane podmiotom wspieraj±cym Administratora danych w wype³nianiu uprawnieñ i obowi±zków oraz w ¶wiadczeniu us³ug, w tym zapewniaj±cych obs³ugê informatyczn±, prawn±, ksiêgow±, ochronê osób i mienia lub ochronê danych osobowych.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³na tre¶æ w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguj±ce prawa zwi±zane z ochron± danych osobowych:
Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GT.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest w³a¶ciwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie zadania pn.: „Budowa ¶wietlic wiejskich w miejscowo¶ci Glitajny i G³owbity”, które obejmuje:
- zadanie nr 1 - budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej wraz z infrastruktur± techniczn± w msc. Glitajny na dz. nr 14/16 obrêb 0011 Glitajny;
- zadanie nr 2 - budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej wraz z infrastruktur± techniczn± w msc. G³owbity – na dz. nr 9/26 obrêb 0012 G³owbity;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 % (60 pkt)
2) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny ofert: Kryteria zostan± obliczone wed³ug wzorów:
1) Cena ofertowa brutto C – waga 60%, gdzie punkty wyliczone zostan± wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cmin/Cof) * 60 pkt
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny brutto,
Cmin - najni¿sza zaproponowana cena w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cof - zaproponowana cena oferty badanej.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta w powy¿szym kryterium wynosi 60 pkt.
2) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi G – waga 40%, gdzie punkty wyliczone zostan± wg nastêpuj±cego wzoru:
G = (Gof/Gmax) * 40 pkt, gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi,
Gof - zaproponowany okres gwarancji podany w badanej ofercie,
Gmax - najd³u¿szy zaproponowany okres gwarancji w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta w powy¿szym kryterium wynosi 40 pkt.
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi nale¿y okre¶liæ w pe³nych miesi±cach. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy (za³±cznik do SWZ).
Okre¶lenie ilo¶ci punktów dla kryterium G odbêdzie siê na podstawie poni¿szej punktacji:
− za zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi 48 miesiêcy - 0 pkt.
− za zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi 60 miesi±ce - 20 pkt.
− za zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi 72 miesi±ce – 40 pkt.
UWAGA.
3. Zaoferowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na przedmiot zamówienia, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na roboty budowlane – 72 miesi±ce.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi ni¿ 48 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi ni¿ 72 miesi±ce, to do oceny oferty zostanie przyjêty okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady, zadeklarowany w ofercie.
6. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze ¿adnego okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi, Zamawiaj±cy przypisze ofercie okres gwarancji minimalny.
7. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
8. Okre¶lenie ilo¶ci punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - liczba punktów, któr± uzyska³a oferta,
C - ilo¶æ punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”
G - ilo¶æ punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi”
9. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
10. Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100). Polisa musi byæ wa¿na lub odnawialna przez ca³y okres trwania realizacji zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu dot. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku, o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych – za³±cznik do SWZ, na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, wymagane zawodowe do¶wiadczenie powinien mieæ co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, tj.: warunek ten ma spe³niaæ samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia. Do¶wiadczenia w/w podmiotów nie sumuje siê.
b) dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku, o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych – za³±cznik do SWZ, na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, wymagane zawodowe do¶wiadczenie powinien mieæ co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, tj.: warunek ten ma spe³niaæ samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia. Do¶wiadczenia w/w podmiotów nie sumuje siê.
b) na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wskazanymi poni¿ej osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
- osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
- osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, których zakres uprawnia do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów).
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wskazane powy¿ej uprawnienia posiadaæ bêdzie jedna osoba.
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie wykazu osób – za³±cznik do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp oraz w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ;
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15 000.00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z pó¼n. zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 48 1020 3541 0000 5602 0260 9584 (konto nale¿y do Urzêdu Miejskiego w Korszach z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa (dok³adne okre¶lenie nazwy zamówienia) oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Korsze.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniê¿nej – zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
b) porêczeniach lub gwarancji – wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem w umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zadanie jest przedmiotem dofinansowania ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Wyp³ata wynagrodzenia nast±pi w dwóch czê¶ciach w nastêpuj±cy sposób:
1. pierwsza czê¶æ w formie zaliczki w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia umownego i po z³o¿eniu przez Wykonawcê wniosku o wyp³atê zaliczki,
Wniosek o zaliczkê Wykonawca mo¿e z³o¿yæ po przekazaniu mu placu budowy za³±czaj±c do wniosku fakturê zaliczkow± z terminem p³atno¶ci 30 dni od dnia dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury. Faktura zaliczkowa podlega rozliczeniu w ramach wynagrodzenia umownego z Wykonawc±.
2. druga czê¶æ w wysoko¶ci kwoty wynagrodzenia umownego pomniejszonej o kwotê zaliczki wyp³aconej w pierwszej czê¶ci, po dokonaniu odbioru koñcowego zadania.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Projektowanych postanowieniach umownych, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Projektowanych postanowieniach umownych, stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.