Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345659/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania dla potrzeb laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Rybniku
1.3.) Oddział zamawiającego: PSSE w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kpt. L. Janiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 24 009
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 24 547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.rybnik@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/psse-rybnik
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-866f2e8b-3516-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania dla potrzeb laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866f2e8b-3516-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00332572/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa oprogramowania dla potrzeb laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” nr POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowany w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.272.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego oprogramowanie do zarządzania działalnością laboratorium badania wody wraz z systemem zarządzania zgodnie z PN-EN ISO 17025 dla maksymalnie 20 użytkowników w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku z licencją bezterminową oraz dostawa drukarki kodów kreskowych kompatybilnej z oprogramowaniem.
2. Oferowany przedmiot zamówienia:
a) winien pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta,
b) nie może posiadać wad fizycznych ani wad prawnych
c) rok produkcji drukarki nie wcześniej niż w 2023 r.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oprogramowanie wraz z wszelką dokumentacją dostarczoną przez producenta oprogramowania i drukarki
4. Zamawiający wymaga, by okres gwarancji oprogramowania oraz drukarki wynosił minimum 24 miesiące.
5. Wymagania dot. funkcjonalności oprogramowania opisane zostały w załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52545,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85731,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52545,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSMS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363026461
7.3.3) Ulica: ul. Zdrojowa 2
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52545,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 42A/2, 42A/4, 42A/5
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: ul. Ogrodowskiego 1/4, 1A/1, Zad. 2: ul. Ogrodowskiego 7A/2, 9A/2
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie, realizowanego w ramach zadania: "Projekt oraz budowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie"
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, RTV i sprzętu audio dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu...
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Czytniki kodu kreskowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.