eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPromocja Województwa Lubuskiego poprzez przewoźników lotniczych operujących z lotniska Zielona Góra/Babimost do Londynu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Województwa Lubuskiego poprzez przewoźników lotniczych operujących z lotniska Zielona Góra/Babimost do Londynu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LOTNISKO ZIELONA GÓRA/BABIMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080441199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Olbrychta 10

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-823

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pawlinski@airport.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://airport.lubuskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja Województwa Lubuskiego poprzez przewoźników lotniczych operujących z lotniska Zielona Góra/Babimost do Londynu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cff847-39d1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZL.01.001.09.2022-LOT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacji usługi pn. „Promocja Województwa Lubuskiego poprzez przewoźników lotniczych operujących z lotniska Zielona Góra/Babimost do lotniska w Londynie” w ilości 5 (pięciu RT) rotacji w całym okresie trwania umowy na trasie: Londyn-Luton (LTN) – Zielona Góra (IEG) – Londyn-Luton (LTN) – z wykorzystaniem nośników reklamowych opisanych w OPZ.
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie działania składające się na przedmiot umowy były realizowane przez Wykonawcę samolotami dysponującymi co najmniej 180 lub większą ilością miejsc pasażerskich.
b) Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy jako bezpośrednie połączenie lotnicze między LTN a IEG i IEG a LTN.
c) Wykonawca musi wykonywać promocję w terminie od 01.12.2022 r. do 31.12.2022 r. na trasie LTN – IEG – LTN, proporcjonalnie rozłożoną w całym okresie umowy. Strony umowy ustalą w terminie do 14 dni roboczych po podpisaniu umowy harmonogram połączeń lotniczych.
d) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia własnej strony internetowej i systemu rezerwacji biletów.
2. Promocja w całym okresie trwania umowy będzie obejmować:
a) Zamieszczenie banneru promocyjnego / wpisu reklamowego promującego województwo lubuskie w sekcji poświęconej atrakcjom turystycznym, destynacjom lub sekcji partnerów współpracujących z Wykonawcą (w języku polskim i/lub angielskim), z linkiem przekierowującym na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową przez cały okres obowiązywania umowy.
b) Zamieszczenie co najmniej jeden raz postu promującego Województwo Lubuskie na wybranych portalach mediów społecznościowych Wykonawcy.
Wzory materiałów reklamowych / banerów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Strony w terminie do 14 dni od podpisania umowy ustalą tryb, czas i sposób przekazania ostatecznych wzorów nośników i materiałów promocyjnych opisanych w załączniku do OPZ.
3. Wykonawca musi prowadzić własną stronę internetową w języku polskim i angielskim.
4. Wykonawca oferować będzie promocję poprzez połączenia rejsowe w ramach zaproponowanego rozkładu lotów zaakceptowanego w formie pisemnej przez Dyrektora Portu Lotniczego Zielona Góra – Babimost i Zamawiającego.
Zamawiający, na wniosek Wykonawcy lub w przypadku braku slotów na lotniskach w ustalonych przedziałach czasowych dopuszcza możliwość modyfikacji przekazanego harmonogramu rozkładu lotów w kontekście dni oraz godzin wykonywania lotów. Wniosek należy złożyć do Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni przed wprowadzeniem planowanych zmian w rozkładzie lotów.
Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza również możliwość składania własnych wniosków do Wykonawcy o zmianę harmonogramu rozkładu lotów.
5. Wykonawca zaoferuje w całym okresie obowiązywania umowy ilość rotacji lotniczych (RT – tzn. rotacja „tam i powrót”) w ilości 5 na trasie LTN – IEG – LTN (pięć RT) rotacji.

Szczegółowy opis działań reklamowych
Wykonawca będzie prowadził promocję z wykorzystaniem Internetu – Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia następujących elementów:
a) Banneru promocyjnego / wpisu reklamowego na stronie internetowej Wykonawcy w formie przewodnika po województwie lubuskim – z wykorzystaniem materiału tekstowego i zdjęć promujących województwo lubuskie, zamieszczeniem linku do strony internetowej: https://lubuskie.pl/ oraz możliwością rezerwacji miejsc na trasie LTN – IEG – LTN – w sekcji poświęconej atrakcjom turystycznym, destynacjom lub sekcji partnerów współpracujących z Wykonawcą.
Wykonawca zamieści w stopce strony głównej odnośnik do zakładki poświęconej przewodnikowi po województwie lubuskim.
b) Wykonawca zamieści co najmniej raz w wybranym, własnym portalu mediów społecznościowych (np. Facebook) post reklamujący województwo lubuskie. Każdy post powinien zawierać odnośnik / oznaczenie Województwa Lubuskiego.
c) Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji ww. parametrów w przypadku modernizacji lub przebudowy stron internetowych lub portali mediów społecznościowych przez Wykonawcę z zastrzeżeniem warunków określonych w ww. lit. a).
d) Kampania promocyjna musi zachowywać standard WCAG 2.1. – Wytyczne dla dostępności treści internetowych 2.1. – WCAG 2.1.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341500-1 - Usługi reklamy lotniczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 310.000,00 zł. Do upływu terminu wyznaczonego do składania ofert, nie wpłynęły oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W postępowaniu nie zostały złożone oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.