eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna (część I), gabardyna letnia (część II), tropik (Część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna (część I), gabardyna letnia (część II), tropik (Część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów)
przy Areszcie Śledczym w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna (część I), gabardyna letnia (część II), tropik (Część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów)
przy Areszcie Śledczym w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a2d89a-2fb7-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102929/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa tkanin ( gabardyna mundurowa, gabardyna letnia, tropik mundurowy) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a2d89a-2fb7-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a2d89a-2fb7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
as_lodz@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje do
wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną
treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRM w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. PRM w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach
danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b)
jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania
ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od
rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
oochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
DKw.2232.3.2024.IS
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja
postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
e) Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art. 14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli
administrator będzie
planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b
powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej
wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Należą do nich obowiązki informacyjne z:
h) art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał
i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego, i) art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. j) W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.3.2024.IS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gabardyna mundurowa – 1220 mb


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy reformowany.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 480 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 333 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 556 ± 20;
Wątek – 256 ± 15.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.

2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.

Szczegółowy opis warunków zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
2 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gabardyna letnia – 2880 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy 2/1 Z.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 360 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 234 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
154 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 330 ± 10;
Wątek – 240 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.

2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
2 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tropik – 1090 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Płócienny 1/1.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 343 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 240 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 185 ± 10;
Wątek – 160 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 21 Z 550 x 3 S 560;
Wątek – 21 Z 550 x 3 S 560.

2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.

Szczegółowy opis 3 części zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
2 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy tkanin
o których mowa w SWZ, o wartości:
Dla części I zamówienia (gabardyna) : których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Dla części II zamówienia (gabardyna letnia): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części III zamówienia (tropik): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.