Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00332874/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby DDP przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4349657
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49151466-2f88-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby DDP przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49151466-2f88-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022830/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby DDP w Jastrzębiu- Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Akademia Seniora” RPO WSL 9.2.2. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – RIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2023.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 307200 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu indywidualnego osób, w tym osób
niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój
do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem
w ramach projektu „Akademia Seniora” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet IX -Włączenie Społeczne dla działania 9.2.
Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.2. Rozwój usług
społecznych i zdrowotnych – RIT.
2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie:
1) Przewóz dotyczył będzie średnio 18 uczestników Dziennego Domu Pomocy z terenu Miasta
Jastrzębie- Zdrój.
2) Przywóz do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie codziennie w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-9:00, a odwóz z Dziennego Domu Pomocy do domów
uczestników odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny
15:00-17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozu i odwozu
uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy
wynikającej z rotacji uczestników.
3) W celu zapewnienia uczestnikom DDP jak najkrótszego czasu dojazdu oraz możliwości dotarcia
do Dziennego Domu Pomocy w godzinach dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników,
będą oni przywożeni i odwożeni indywidualnie. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z
miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu. Uczestnicy
indywidualnie bądź Zamawiający, telefonicznie będą umawiać godziny dojazdu i powrotu z
Dziennego Domu Pomocy z Wykonawcą. Wykonawca winien dysponować możliwością umawiania
przewozu telefonicznie.
4) Rozliczenie za wykonaną usługę będzie się odbywało według następujących zasad:
a) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne po zakończeniu świadczenia usługi w danym
miesiącu na podstawie kilometrowej stawki wynagrodzenia za 1 km.
b) Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez
Wykonawcę.
c) Podstawą do zapłaty faktury będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy, protokół potwierdzający ilość przejechanych kilometrów w danym miesiącu.
5) Łączna szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 4 800 km. Podana ilość kilometrów nie wiąże w żaden sposób Zamawiającego.
6) Podana w ofercie stawka za kilometr musi zawierać wszystkie opłaty, wynagrodzenie kierowcy
łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu OC i NW, kierowcy i pasażerów oraz
wszystkie możliwe obciążenia.
7) Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto (zgodnie ze złożoną ofertą).
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych osób.
9) Wykonawca zobowiązany jest do pomocy osobom przewożonym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku.
10) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdów, sprawnych technicznie, ogrzewanych,
posiadających ważne ubezpieczenie OC i NW i stosowne badania techniczne, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, a zimą w opony zimowe. W sezonie letnim Wykonawca zapewni w pojazdach możliwość włączenia klimatyzacji.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu oraz podstawienia pojazdu zastępczego.
12) Informację dotyczącą ilości osób do przewiezienia Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy.
13) Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować dowóz uczestników do ich indywidualnych
potrzeb, żeby uczestnicy dotarli na miejsce nie później niż pomiędzy godzinami 7:00-9:00.
14) Strony zgodnie postanawiają, że odwóz uczestników z Dziennego Domu Pomocy do miejsca zamieszkania będzie następował od godziny 15:00-17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozu i odwozu uczestników.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w Dziennym Domu Pomocy, a tym samym do rezygnacji z dowozu w danym dniu w sytuacji wystąpienia okoliczności wynikających z organizacji lub funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy. Informacja o rezygnacji z kursu w danym dniu zostanie przesłana do Wykonawcy na adres mailowy do godziny 20:00 dnia poprzedzającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Stefan Szymik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471800660
7.3.3) Ulica: Astrów 24
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - ul. Wyspiańskiego - ul. Piastów Jastrzębiu-Zdroju
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Wiejskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa chłodni odpadów medycznych przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, Al. Jana Pawła II 7" w formule "zaprojektuj i wybuduj."
- Remont chodnika przy ul. Arki Bożka i deptaka ul. Wrzosowa w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, przy głównym wejściu do Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych, przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa przewozowa dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Poniec do szkół specjalnych wraz z opieką podczas dowozu i odwozu" w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa kruszywa do bieżącej konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk w 2025 roku
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.