Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w Teatrze Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016425365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Jaracza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 28 160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrateneum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrateneum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrateneum.pl/?page_id=288201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w Teatrze Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-553f3f86-3126-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona Teatru Ateneum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316899,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrona osób i mienia Teatru Ateneum w Warszawie, poprzez pełnienie jednoosobowych 24 – godzinnych dyżurów przez agentów ochrony w siedzibie Teatru Ateneum, znajdującej się w Warszawie przy ul. Jaracza 2.
Pomieszczenia Teatru Ateneum znajdują się w części budynku, będącego własnością Federacji ZZK oraz w 2 budynkach technicznych na zapleczu. W skład siedziby Teatru wchodzi teren zewnętrzny – podwórko przy budynkach technicznych i parking, na którym usytuowane są kontenery magazynowe.
Do obowiązku agentów ochrony należy:
1) orientacja w lokalizacji obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr,
2) pełnienie dyżurów zgodnie z harmonogramem i regulaminem pełnienia dyżurów portierni,
3) regularne, kompletne i skrupulatne wypełnianie raportów dyżurów portierni,
4) wydawanie kluczy wyłącznie osobom upoważnionym z wpisem do ewidencji wydanych kluczy,
5) obsługa centrali telefonicznej, łączenie rozmów do abonentów Teatru,
6) obsługa szlabanu na parkingu Teatru oraz w miarę możliwości pomoc przy parkowaniu i wyjeździe,
7) obsługa systemu monitoringu przemysłowego,
8) znajomość obowiązujących w Teatrze regulaminów i instrukcji, w tym instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
9) znajomość zasad działania systemu SAP, umiejętność obsługi centrali SAP,
10) znajomość lokalizacji hydrantów i innych urządzeń gaśniczych,
11) znajomość lokalizacji głównych zaworów i urządzeń pomiarowych wody,
12) znajomość rozmieszczenia wyłączników głównych energii elektrycznej i gazu,
13) znajomość rozmieszczenia urządzeń pomiarowych energii elektrycznej oraz wyłączników świateł w obiektach i pomieszczeniach Teatru.
14) realizacja zadań i procedur bezpieczeństwa wynikających z działania w szczególnym reżimie sanitarnym w czasie epidemii - dot. respektowania aktualnych przepisów prawa, wytycznych GIS związanych z wykonywaniem czynności zawodowych, z uwzględnieniem specyfiki budynków użyteczności publicznej i instytucji kultury oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego w związku ze stanem epidemii, tj. m.in. obowiązek zabezpieczenia twarzy i rak w kontakcie z osobami odwiedzającymi Teatr, dezynfekowanie kluczy, wykonywanie pomiaru temperatury pracownikom itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310558,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341384,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310558,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony „Pantera” Bogdan Grzelecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015802021
7.3.3) Ulica: Al. Armii Ludowej 9 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-575
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310558,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Usługa polega na pełnieniu jednoosobowych 24 – godzinnych dyżurów przez agentów ochrony w siedzibie Teatru Ateneum, znajdującej się w jednej lokalizacji. Zarówno zakres prac, jak i skupienie urządzeń podlegających dozorowi w jednym pomieszczeniu recepcji nie uzasadniają podziału zamówienia na części – brak możliwości podziału zamówienia, które wykonuje jednocześnie tylko 1 osoba.
2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę minimum 3 osób na umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.