eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Budowa ul. Sychty w ¦wieciu



Og³oszenie z dnia 2024-06-21

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Sychty w ¦wieciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523332310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Sychty w ¦wieciu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c18a22a4-2fbb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00378328

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008063/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Budowa ul. Sychty w ¦wieciu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 2 GB, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.

Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.

Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.

Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).

Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze Stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.

Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Poni¿ej osoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert:
• w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Grzegorz Gliniecki
e-mail: gliniecki@swiecie.eu, tel. 52 33 32 363,
• w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Jaros³aw Czubkowski
e-mail: czubkowski@swiecie.eu, tel. 52 33 32 312.

We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ, tj.: OR-IN.271.18.2024.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informujemy, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz ¦wiecia maj±cy siedzibê przy ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, tel. 523332323, e-mail: sekretariat@swiecie.eu;

2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana G³owacza, z którym mo¿na siê kontaktowaæ tel. 601 992 970, e-mail: partnersystem.iod@gmail.com;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji, nr postêpowania: OR-IN.271.18.2024;

4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;

5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;

6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana/-ny do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;

2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IN.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi utwardzonej wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±, obejmuj±c± wykonanie kanalizacji deszczowej i oznakowania drogowego.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie ¶wieckim, na terenie gminy ¦wiecie, na dzia³ce ew. nr 727/18 w obrêbie ew. ¦wiecie.

Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:
– drogi o nawierzchni utwardzonej (kostki betonowej na podbudowie z kruszywa), jako drogi manewrowej dla miejsc postojowych wzd³u¿ tej¿e drogi,
– placu manewrowego koñcz±cego projektowany odcinek drogi,
– dwóch wpustów w ramach kanalizacji deszczowej.

Do postêpowania za³±czono dokumentacjê projektow± dotycz±c± ca³ej inwestycji budowy ul. Sychty w ¦wieciu. Przetarg obejmuje tylko ww. zakres robót i jego przedmiotem nie s± miejsca postojowe umiejscowione prostopadle wzd³u¿ projektowanej drogi oraz chodnik.

Zgodnie z art. 100 ustawy Pzp inwestycja bêdzie dostêpna dla potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami poprzez wykonanie nowej nawierzchni bez ubytków, kolein i zastosowanie jednolitego materia³u nawierzchni.

Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ – dokumentacja techniczna.

Przedmiar robót znajduje siê w za³±czniku nr 2A do SWZ.

W przypadku okre¶lenia w dokumentacji technicznej, w szczególno¶ci stanowi±cej za³±cznik nr 2 i za³±cznik nr 2A do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw w³asnych, znaków towarowych lub pochodzenia urz±dzeñ i materia³ów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy informuje, ¿e maj± one jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jako¶ciowych i funkcjonalnych. Przez produkty równowa¿ne nale¿y rozumieæ urz±dzenia i materia³y posiadaj±ce nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równowa¿nych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny materia³ów lub urz±dzeñ rozwi±zañ równowa¿nych musi zostaæ za³±czony do oferty, je¿eli taka sytuacja bêdzie mia³a miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Opis kryterium oceny/Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji jako¶ci 40%
Razem 100%

Oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów.

a) kryterium nr 1 – cena (maksymalnie 60 pkt)

Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:

Najni¿sza cena brutto = (najni¿sza cena oferowana w¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert / cena zaoferowana w badanej ofercie) x 60 pkt

b) kryterium nr 2 – okres gwarancji jako¶ci (maksymalnie 40 pkt)

W kryterium „okres gwarancji jako¶ci” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji jako¶ci na przedmiot zamówienia musi byæ podany liczbowo w pe³nych latach (tzn. bez mo¿liwo¶ci zaoferowania okresu wynosz±cego np. 3,5 roku lub 4,5 roku) i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3 lata:
• w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci krótszy ni¿ 3 lata lub zaoferuje okres gwarancji jako¶ci w niepe³nych latach lub w przypadku gdy Wykonawca nie wska¿e okresu gwarancji jako¶ci, oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
• w przypadku wskazania podstawowego 3-letniego okresu gwarancji jako¶ci Wykonawca otrzyma liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 0 pkt,
• w przypadku wskazania 4-letniego okresu gwarancji jako¶ci Wykonawca otrzyma liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt,
• w przypadku wskazania 5-letniego okresu gwarancji jako¶ci Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 40 pkt.

Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt.

Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ww. kryteriach.

Je¿eli dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.

Uwaga:
• podany przez Wykonawcê w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi byæ wyra¿ony w pe³nych latach,
• minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiaj±cego = 3 lata,
• maksymalny okres gwarancji jaki mo¿e byæ zaoferowany przez Wykonawcê = 5 lat.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII i IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy wymaga wykazania dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 250.000,00 PLN.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:

a) posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e wykona³ (ukoñczy³) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
• min. jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie (przebudowie) drogi o nawierzchni z kostki betonowej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250.000,00 z³ brutto lub
• dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie (przebudowie) drogi o nawierzchni z kostki betonowej o warto¶ci ka¿dej z robót nie mniejszej ni¿ 125.000,00 z³ brutto, przy czym obie roboty musia³y byæ wykonane w okresie tych samych, nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy.

Wykonawca z wykazem robót (za³±cznik nr 5 do SWZ) za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie, bêdzie dysponowa³ co najmniej:
• kierownikiem budowy – posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i minimum 1 rok do¶wiadczenia zawodowego (okres od dnia uzyskania uprawnieñ) jako kierownik budowy lub kierownik robót,
• kierownikiem robót bran¿y sanitarnej – posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane i minimum 1 rok do¶wiadczenia zawodowego (okres od dnia uzyskania uprawnieñ) jako kierownik budowy lub kierownik robót.

Nale¿y przyj±æ zasadê, ¿e nak³adaj±ce siê na siebie okresy kierowania robotami nie sumuj± siê. Dane potwierdzaj±ce okresy do¶wiadczenia powinny jasno wynikaæ z tre¶ci zapisanej w za³±czniku nr 6 do SWZ, dlatego Zamawiaj±cy wymaga podania dok³adnych dat rozpoczêcia i zakoñczenia pe³nienia wymaganej warunkiem udzia³u funkcji w danej bran¿y, w trakcie faktycznej realizacji robót.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e przy wykonywaniu dwóch lub wiêcej zadañ w tym samym czasie Wykonawca nie mo¿e podwójnie wliczaæ ich do okresu ww. do¶wiadczenia.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e niedopuszczalne jest dublowanie okresów do¶wiadczenia, tj. podwójne wliczanie do okresu wymaganego do¶wiadczenia okresu pe³nienia funkcji jako kierownik budowy lub kierownik robót w ramach inwestycji realizowanych w tym samym czasie.

Wykonawca zobowi±zany jest do do³±czenia wykazu budów, na których osoby skierowane do realizacji zamówienia kierowa³y robotami zgodnie z powy¿szymi warunkami udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia, na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy.

W wykazie osób, o jakim mowa w za³±czniku nr 6 do SWZ Zamawiaj±cy prosi, aby wpisaæ wymagane dane zgodnie z postawionym warunkiem.

Ilekroæ w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

c) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym (narzêdzia i urz±dzenia):
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;

2) zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 7 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia wymienionych w § 2 ust. 1 pkt 7 ww. rozporz±dzenia:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
f) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;

2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;

3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert±

1. Do oferty stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.

Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

2. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
• w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.

3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 7 do SWZ (lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) je¿eli dotyczy, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
• sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ – za³±cznik nr 3 do SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ.

4. Wadium
Wymagana forma:
• wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej poprzez do³±czenie do oferty za po¶rednictwem Platformy,
• Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.

5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).

6. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót budowlanych – za³±cznik nr 2A do SWZ.

7. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wynosi 4.000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).

2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
– pieni±dzu,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: „Wadium na budowê ul. Sychty w ¦wieciu”.

4. Zamawiaj±cy rekomenduje z³o¿enie przez Wykonawcê w ofercie dowodu wniesienia wadium w przypadku wp³aty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.

5. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w postaci elektronicznej.

6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib; beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina ¦wiecie,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

7. W przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, wniós³ je w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

8. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, w ofercie nale¿y podaæ nazwê, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.

9. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca w formularzu ofertowym poda³ adres e-mail Porêczyciela/Gwaranta w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu przes³anie o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium w formie elektronicznej.

10. Je¿eli wadium wnoszone jest w pieni±dzu, za prawid³owe wniesienie wadium uznaje siê wp³yw ¶rodków wp³aconych tytu³em wadium na wskazanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.

11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 10 do SWZ.

Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczy równie¿ Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej zgodnie z ustaw± Pzp. ¦rodki ochrony prawnej zosta³y opisane w rozdziale XXXVII SWZ.

Zamawiaj±cy nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.

Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.

Powody niedokonania podzia³u:
Podzielenie na czê¶ci nie jest mo¿liwe z przyczyn technicznych, a w szczególno¶ci interoperacyjno¶ci zakresu wykonywanych robót budowlanych. Ponadto podzielenie na czê¶ci, a w konsekwencji wykonanie ró¿nych etapów robót budowlanych (m.in. roboty ziemne, budowa kanalizacji deszczowej, wykonanie nowej nawierzchni drogi) przez odmiennych Wykonawców, spowodowa³oby problemy w przejêciu odpowiedzialno¶ci za gwarancjê jako¶ci przez danego Wykonawcê.
Przedmiotowe zamówienie nie jest podzielne na czê¶ci ze wzglêdów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, które tworz± nierozerwaln± ca³o¶æ.
Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu przez mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostêp podmiotów z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych roboty brukarskie w ramach realizacji zadania.

W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub SWZ, do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy:
• rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy,
• rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby znajduj± siê w Rozdziale XIII SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.