eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtyńWykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Otyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3743f2b0-2fc4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001306/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3743f2b0-2fc4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.7. Strona internetowa prowadzonego postępowania: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania , wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcie
5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Marietta Abramczyk lub osoba ją zastępująca.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Otynia, ul Rynek 1, 67-106 Otyń;
2) Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji: Marek Biedak e-mail: marek.biedak@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiZP.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• zaprojektowanie obiektów wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, badań, ekspertyz, zaświadczeń oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki, gmina Otyń” ,
• wykonanie robót budowlanych oraz przeprowadzenie prób końcowych potwierdzających uzyskanie zamierzonego efektu dla przedmiotowego w/w zadania inwestycyjnego.
Celem inwestycji jest zapewnienie dostaw wody do odbiorców miejscowości Bobrowniki poprzez budowę stacji uzdatniania wody wraz z odcinkiem sieci wodociągowej rozdzielczej, remont istniejącego ujęcia wody (SW-1, SW-2) i stworzenie technicznych możliwości dla jej optymalnej pracy przy zachowaniu parametrów określonych w Decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym BŚ.6341.81.2012.EP z dnia 31.12.2012 r. wydanej przez Starostę Nowosolskiego: • pobór wód podziemnych z ujęcia w Bobrownikach dla potrzeb wodociągu gminnego obsługującego miejscowość Bobrowniki ze studni nr 1 na działce 334/1 oraz studni nr 2 na działce 334/1: Qmaxh = 21 m3 /h Qśrd = 200 m3 /d Qmaxd = 250 m3 /d Qr = 73 000 m3 /rok Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem konieczną wydajność stacji uzdatniania wody ustalono na: QSUW = 15,0 m3 /h = 4,16 dm3 /s

Opis inwestycji: Inwestycja obejmuje budowę ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki wraz z przyłączeniem do sieci wodociągowej. Zakres prac przewiduje m.in. demontaż istniejącej obudowy studni, montaż obudowy studni, wykonanie rurociągu wody surowej, budowę kontenerowego budynku SUW wraz z technologią i instalacjami sanitarnymi, zestawem pomp. Zaplanowano wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych. Projekt przewiduje także zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem i ogrodzeniem, monitoring, automatykę SUW oraz budowę odcinka nowej sieci wodociągowej. Celem przedmiotowej inwestycji jest zapewnienie bezpiecznego i stałego zaopatrzenia w wodę mieszkańców miejscowości Bobrowniki. Powstała infrastruktura zapewni potrzeby wodociągu gminnego zaopatrującego nieruchomości w wodę na cele bytowo-gospodarcze i przeciwpożarowe. Z powodu wzrastającego zużycia wody mieszkańców gminy (intensywny rozwój budownictwa jednorodzinnego, dodatnie saldo migracji mieszkańców aglomeracji nowosolskiej na obszary wiejskie w tym miejscowość Bobrowniki) oraz szczególnie odczuwalnych spadków ciśnienia na sieci w okresach wiosenno-letnich zachodzi potrzeba budowy ujęcia wody i uruchomienia SUW. Inwestycja powstanie na działce istniejącego ujęcia wody obecnie nieczynnej ze względu na znaczne zanieczyszczenia fizykochemiczne wody. W wyniku realizacji projektu planuje się budowę ujęcia wody stacji uzdatniania wody, która będzie pobierać wodę ze zbiornika wód. Utworzona infrastruktura umożliwi procesy uzdatniania w celu spełnienia wymagań jakości wód na potrzeby zaopatrzenia mieszkańców, na cele socjalno-bytowe, pompowania zasili wodociąg zaopatrujący poszczególnych odbiorców. Zastosowane nowe rozwiązania pozwolą na uzdatnienie wód gruntowych do poziomu spełnienia normy Rozporządzenia Ministra Zdrowia. W celu minimalizacji skutków zagrożeń/ awarii instalacji oraz rozliczeń zużycia wody z działem sprzedaży w projekcie przewidziano również system monitoringu pracy instalacji i urządzeń z systemem powiadamiania o stanach krytycznych. Rezultatem wprowadzonych działań będzie wzrost liczby osób korzystających z ulepszonego systemu zaopatrzenia w wodę. Realizacja projektu będzie zaspokajała potrzeby grupy docelowej poprzez poprawę jakości życia, a także polepszenie dostępu do infrastruktury wodociągowej co jednocześnie podniesie atrakcyjność inwestycyjną obszaru i stworzy korzystne warunki do prowadzenia działalności gospodarczej i mieszkalnictwa.

Uwaga!
W ramach zamówienia –wykonawca jest zobowiązany do wykonania i montażu tablicy informacyjnej o wykonywanym zadaniu inwestycyjnym 1 szt. (miejsce umiejscowienia tablic oraz ich treść musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego). Tablicę informacyjną należy zamontować przed rozpoczęciem robót budowlanych. Minimalne wymiary tablicy: 180x120 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) – waga 60 %

cena najniższa brutto *
C = x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.


2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały , urządzenia (G )
– waga 40 %
Zamawiający wymaga udzielenia min. 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonanych robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, który podaje w druku Formularza ofertowego.

Okres gwarancji Liczba punktów

60 miesięcy (warunek minimalny )
0 pkt

72 miesiące
20 pkt

84 miesiące
40 pkt

Wykonawca winien podać okres gwarancji w miesiącach jako „wielokrotność liczby 12” (jak wyżej), w przeciwnym wypadku Zamawiający do celów punktacji zaokrągli podany okres „w dół” do wartości niższej tj. odpowiednio do 60, 72 lub 84 m-cy i przyzna punkty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane oraz zastosowane materiały,

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
I. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)


IV. zdolności zawodowej :
1) w zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie – (robotę budowlaną) polegające na wykonaniu przebudowy, rozbudowy, budowy stacji uzdatniania wody, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (jeden milion złotych).
Uwaga:
W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego ( NBP ) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego , kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje .
Zamawiający uzna za spełnione warunki IV.1.SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie posiadane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót od wymaganych w IV.1. SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie zdobyte w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt IV.1 SWZ, gdy wymagany zakres robót budowlanych został faktycznie wykonany przez Wykonawcę, a nie jego współpartnera lub współpartnerów. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego, o którym mowa w pkt IV.1 SWZ.


2) w zakresie kwalifikacji zawodowych
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie do pełnienia funkcji:
a) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodocigąowychi kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robot oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robot, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/ modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

b) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robot,
posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadac co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robot oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robot przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegajacej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym ukladem technologii uzdatniania wody o wydajnosci nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

c) co najmniej 1 osobą kt6ra będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robot, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);


Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadac co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robot oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robot przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h.

d) co najmniej 1 osobę która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcjię Technologa W6d, posiadająca wyksztalcenie wyższe techniczne w zakresie chemii lub innych kierunków związanych z inżynierią środowiska. Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku technologa, w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/ przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadac co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robot oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robot przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.


e) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. petnić funkcję Projektanta branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia bez ograniczen w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisow prawa, wystarczajqce do realizacji przedmiotu zamowienia);

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży sanitarnej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

f) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno­ budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zmówienia);

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/ modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

g) co najmniej 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję projektanta, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);

Doswiadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży elektrycznej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/ modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 4,16 dm3/h.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wzór druku Załącznik nr 7 do SWZ;

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;

4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór druku Załącznik nr 9 do SWZ;

5) Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

6) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - wzór druku załącznik nr 10 do SWZ;
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór druku Załącznik nr 2 do SWZ;


2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór druku
Załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wzór druku Załącznik nr 7 do SWZ;

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;

4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór druku Załącznik nr 9 do SWZ;

5) Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

6) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - wzór druku załącznik nr 10 do SWZ;
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór druku Załącznik nr 2 do SWZ;


2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór druku
Załącznik nr 3 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium
w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu prosimy dodatkowo powołać się na nr przedmiotowego postępowania RIiZP.271.5.2024
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego (wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wpłacania wadium w formie pieniężnej, prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które ma zostać zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:
− nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
− określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
− kwotę gwarancji/poręczenia,
− termin ważności gwarancji/poręczenia,
− bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium
w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu prosimy dodatkowo powołać się na nr przedmiotowego postępowania RIiZP.271.5.2024
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego (wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wpłacania wadium w formie pieniężnej, prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które ma zostać zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:
− nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
− określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
− kwotę gwarancji/poręczenia,
− termin ważności gwarancji/poręczenia,
− bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bobrowniki
Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu
POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.