Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa obiektów budowlanych i obiektów małej architektury na terenie gminy Szulborze Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZULBORZE WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romantyczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Szulborze Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-324
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugszulborze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektów budowlanych i obiektów małej architektury na terenie gminy Szulborze Wielkie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ed3fe9-1691-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa obiektów budowlanych i obiektów małej architektury na terenie gminy Szulborze Wielkie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ed3fe9-1691-11ef-a7f7-6221b72ad4fc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Budowa budynku garażowo-biurowego – szt. 1
Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Budowa altany wraz z przebudową istniejącej instalacji wodociągowej poprzez montaż wodotrysku, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe oraz zagospodarowanie terenu - szt. 1
Dokumentacja techniczna na budowę altany wraz z przebudową istniejącej instalacji wodociągowej poprzez montaż wodotrysku, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca w okresie gwarancji będzie zobowiązany do dostawy i napełnienia zbiornika solanką w okresie wiosennym na przełomie miesięcy marzec/kwiecień zgodnie z wytycznymi dotyczącymi solanki – załącznik nr 7 do SWZ oraz odpompowania ze zbiornika i utylizacji wykorzystanej solanki w okresie jesiennym na przełomie miesięcy październik/listopad.
Ponadto w ramach zagospodarowania terenu należy na teren działki dostarczyć i zamontować:
1. Stojak na rowery- szt. 1
2. Kosz na śmieci – szt. 3
3. Tor przeszkód- komp. 1
4. Donica betonowa – szt. 8
5. Huśtawka z bocianim gniazdem – szt. 1
6. Leżak miejski – szt. 2
7. Ławka z oparciem – szt. 6
8. Huśtawka miejska dwuosobowa – szt. 1
9. Bujak sprężynowy – szt. 1
10. Karuzela tarczowa z siedziskiem– szt. 1
11. Orbitrek + twister montowane na pylonie 2-stanowiskowym – kpl. 1
Orbitrek
12. Wyciąg górny + biegacz/piechur montowane na pylonie 2-stanowiskowym – kpl. 1
Certyfikaty
Certyfikat zgodności z polskimi normami:
PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009, PN-EN 957-1:2006, PN-EN 16630:2015
Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Budowa altan z wyposażeniem
W ramach realizacji zamówienia zamawiający przewiduje zbudować maksymalnie 9 kompletów altan wraz z wyposażeniem.
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji .
Opis
Altana z 3 wejściami wykonana z drewna suszonego liściastego heblowanego, impregnowanego w wybranym przez Zamawiającego kolorze. Dach wykonany szczelnie z desek boazeryjnych łączony metodą kanadyjską na pióro-wpust, grubość min. 20mm, pokryty gontem bitumicznym (kolor i kształt gontu do uzgodnienia z Zamawiającym).
Dane techniczne:
Wymiar min. 7 m +/- 5% x 5 m +/- 5%,
wysokość ścian bocznych min. 2,05 m,
wysokość całkowita min. 3,20 m,
kąt nachylenia dachu ok 30 stopni,
słupy nośne 12x12 cm
Uwagi: Wymiary mogą różnić się o +/- 5%, przy czym powierzchnia zabudowy altany nie może przekroczyć 35m2.
Altana wyposażona w plandeki przezroczyste z czterech stron, w tym na jednej ścianie otwór drzwiowy, wzmocnione krawędzie i oczka, możliwością podwieszenia, wodoszczelna, odporna na warunki atmosferyczne.
Dane techniczne:
Folia min. 0.7 mm
Plandeka min. 680g/m2
Oczka co min. 35 - 45 cm
Każda altana wyposażona w 3 komplety (w skład jednego kompletu wchodzi stół oraz dwie ławki):
Stół:
Długość stołu: 200 cm +/- 5%
Szerokość stołu: 60 cm +/- 5%
Wysokość stołu: 80 cm +/- 5%
Wymiary deski: 45x95 mm +/- 5%
Konstrukcja stalowa, wykonana z rur fi 60 +/- 5%, malowana proszkowo na kolor czarny, siedzisko wykonane z suchego drewna z drzewa liściastego, heblowanego w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
Ławka 2 szt.:
Długość całkowita ławki: 200 cm +/- 5%
Długość siedziska: 175 cm +/- 5%
Wysokość ławki: 75 cm +/- 5%
Głębokość siedziska: 40 cm +/- 5%
Wysokość siedziska: 44 cm +/- 5%
Wysokość oparcia: 44 cm +/- 5%
Wymiary deski: 45x70 mm +/- 5%
Konstrukcja stalowa, wykonana z rur fi 60 +/- 5%, malowana proszkowo na kolor czarny, siedzisko wykonane z suchego drewna z drzewa liściastego, heblowanego w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
Grunt pod altaną utwardzony kostką betonową o gr. 6 cm o powierzchni 48 m2 na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 25,00 cm. Kolorystyka oraz wzór kostki do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji.
Lokalizacja usytuowania altan z wyposażeniem wskazana będzie przez Zamawiającego na etapie realizacji Inwestycji na terenie gminy Szulborze Wielkie, województwo mazowieckie, powiat ostrowski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
2) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę ………………urządzeń ( jakich wymienić ) w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
3) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
4) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość altan i ich wyposażenia w ramach prawa opcji mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego , przy czym ilości te nie będą mniejsze niż:
Budowa altan z wyposażeniem 7 szt.
Oświadczenie zamawiającego odnośnie skorzystania z prawa opcji zostanie złożone w dniu podpisania umowy z Wykonawcą
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Dostawa z montażem obiektów małej architektury wraz z urządzeniami siłowni zewnętrznej
W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje dostawę wraz z montażem obiektów małej architektury wraz z urządzeniami siłowni zewnętrznej.
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający przewiduje dostawę i montaż:
1.Donica betonowa w maksymalnej liczbie do 17 szt.;
2.Kosz na śmieci w maksymalnej liczbie do 30 szt.;
3.Ławka z oparciem w maksymalnej liczbie do 46 szt.;
4. Stojak na rowery do 12 szt
5.Huśtawka bocianie gniazdo w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
6.Karuzela tarczowa w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
7.Bujak sprężynowy w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
8.Wyciąg górny + biegacz/piechur montowane na pylonie 2-stanowiskowym w maksymalnej liczbie do 9 szt.;
9.Orbitrek + twister montowane na pylonie 2-stanowiskowym w maksymalnej liczbie do 9 szt.;
Certyfikaty
Certyfikat zgodności z aktualnymi polskimi normami:
PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009, PN-EN 957-1:2006, PN-EN 16630:2015
Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
2) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę ………………urządzeń ( jakich wymienić ) w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
3) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
4) Zamawiający przewiduje dostawę i montaż:
• Donica betonowa w maksymalnej liczbie do 17 szt.;
• Kosz na śmieci w maksymalnej liczbie do 30 szt.;
• Ławka z oparciem w maksymalnej liczbie do 46 szt.;
• Huśtawka bocianie gniazdo w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
• Karuzela tarczowa w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
• Bujak sprężynowy w maksymalnej liczbie do 6 szt.;
• Wyciąg górny + biegacz/piechur montowane na pylonie 2-stanowiskowym w maksymalnej liczbie do 9 szt.;
• Orbitrek + twister montowane na pylonie 2-stanowiskowym w maksymalnej liczbie do 9 szt.;
5) W ramach prawa opcji ilości urządzeń wskazanych w pkt 4 mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego , przy czym ilości te nie będą mniejsze niż:
• donica betonowa 14 szt.;
• Kosz na śmieci 25 szt.;
• Ławka z oparciem 35 szt.;
• Huśtawka bocianie gniazdo 4 szt.;
• Karuzela tarczowa 4 szt.;
• Bujak sprężynowy 4 szt.;
• Wyciąg górny + biegacz/piechur montowane na pylonie 2-stanowiskowym 7 szt.
• Orbitrek + twister montowane na pylonie 2-stanowiskowym 7 szt.
6) Oświadczenie zamawiającego odnośnie skorzystania z prawa opcji zostanie złożone w dniu podpisania umowy z Wykonawcą
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
a) 800.000 zł. w stosunku do I części zamówienia,
b) 500.000 zł. w stosunku do II części zamówienia
c) 400.000 zł. w stosunku do III części zamówienia
d) 500.000zł. w stosunku do IV części zamówieniach
przy czym jeżeli Wykonawca złoży oferty na dwie lub więcej części musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż suma warunków dla każdej z tych części.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych w odniesieniu do każdej części zamówienia, przy czym jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część może wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych - dotyczy części I, II i III ,
a w zakresie części IV wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał min. 2 zadania obejmujące dostawę i montaż urządzeń placów zabaw lub terenów rekreacyjno – sportowych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości minimum 200.000 zł każde zadanie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów spełnianie warunków wskazanych w Rozdz.8 ust. 1 pkt. 2 Wykonawcy wykazują łącznie.
b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń o specjalności architektonicznej – dotyczy części I i II. Wskazanie jednej osoby będzie potwierdzać spełnienie warunku na wszystkie części, na które zostanie złożona oferta.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować
wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż wynika to z rozdz. 8 ust. 1 pkt 1 SWZ;
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Rozdz. 13 Wymagania dotyczące wadium1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) – część 1;
2) 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) – część 2;
3) 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) – część 3;
4) 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) – część 4;
Warunki wniesienia wadium opisano w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 1b do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trojanowice - rozbudowa świetlicy wiejskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń na terenie Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomicznego Nr 21 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.