Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301361/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00311016/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2024/BZP 00229972/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w urządzenia rekreacyjne.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91eb8653-1f15-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w urządzenia rekreacyjne.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91eb8653-1f15-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Doposażenie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w urządzenia rekreacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.8.2023.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w dwa urządzenia rekreacyjne poprzez dostawę i montaż piramidy wspinaczkowej oraz zestawu zabawowego w ramach zadania: „Doposażenie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w urządzenia rekreacyjne” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż piramidy wspinaczkowej oraz zestawu zabawowego;
2) oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, nienoszące oznak użytkowania pochodzące z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wolne od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materiałowych;
3) transport, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie/rozmieszczenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta,
5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym dostarczenie kart katalogowych, certyfikatów lub deklaracji zgodności z normami dla zamontowanych urządzeń.
6) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
7) posprzątanie terenu po wykonaniu dostawy tj. usunięcie zbędnych materiałów i odpadów, wyrównanie terenu wokół urządzeń, odtworzenie istniejącej nawierzchni w przypadku jej uszkodzenia, w tym uzupełnienie ziemi, sianie trawy.
8) Montaż i umieszczenie urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie przestrzeni bezpiecznych, charakterystycznych dla poszczególnych elementów.
4.3. Zakres prac obejmuje również pomocnicze roboty budowlane i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
4.4. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
4.5. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi obowiązującymi normami i wytycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter System A.Pawłowski, M.Soroka Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320529879
7.3.3) Ulica: Zana
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-804
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER SYSTEM A. PAWŁOWSKI, M. SOROKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTER SYSTEM A. PAWŁOWSKI, M. SOROKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1 w Hrubieszowie C,D,E,F,G"
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wymiana urządzeń na placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 1 im. Czterolistnej Koniczynki przy ul. Spacerowej 12 w Kamiennej Górze
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy Alei Św. Wojciecha
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.