Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374448/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00386825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00487092/01 - Wynik z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870474
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grójecka 186
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-390
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +22 425 11 94
1.4.8.) Numer faksu: +22 435 50 92
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@warszawa.pip.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.pip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
organ nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379007
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00374448
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1.1 Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
1.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być wniesione przed zawarciem umowy na okres od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru i uznania przez zamawiającego, że umowa była wykonana należycie.
1.5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
1.6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
1.7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 83 1010 1010 0083 6713 9120 0000 z dopiskiem: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, Dostawa sprzętu”/„Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, Dostawa akcesoriów”.
1.8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na procentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
1.9. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 5.
1.10. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę i przyjęciu przez Zamawiającego robót jako należycie wykonanych w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz 30% wartości zabezpieczenia, najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu rękojmi i gwarancji.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa autokeratorefraktometru
- Dostawa serwerów
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Kujawsko-Pomorskiego Teatru Muzycznego w Toruniu w ramach projektów realizowanych z Krajowego Planu Odbudowy
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, monitory, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa sprzętu informatycznego (sprawa nr 41/ZP/WŁiI/24)
- Dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic.
- Dostawa sprzętu komputerowego do nowo budowanego zespołu szkolno-przedszkolnego na terenie osiedla Chrzanów w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.