eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskModernizacja dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Południowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Łask

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379313

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00356531

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:

1.1. Gm. Widawa

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:

1.1. Gm. Widawa

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi.
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi.
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)

Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)

Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi.
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi.
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-25 09:00

Po zmianie:
2024-06-26 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-25 09:05

Po zmianie:
2024-06-26 09:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-24

Po zmianie:
2024-07-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.