Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00379313/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00434390/01 - Wynik z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Południowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Łask
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371852
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00356531
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.1. Gm. Widawa
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.1. Gm. Widawa
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady
a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.