eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskModernizacja dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Południowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Łask

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371852

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00356531

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:

1.1. Gm. Widawa

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:

1.1. Gm. Widawa

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 879 m)
b) Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Ochle (ok. 663 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Patoki (ok. 747 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.2. Gm. Sędziejowice

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Żagliny Małe (ok. 500 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Nowe Kozuby (ok. 516 m)
c) Remont drogi powiatowej w miejscowości Brody (ok. 940 m)
d) Remont drogi powiatowej Grabia – Sędziejowice (ok. 365 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)

Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
1.3. Gm. Buczek
a) Remont drogi powiatowej Brodnia Dolna - Gucin (ok. 990 m)

Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie map podziałowych,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Po zmianie:
Zadanie obejmuje remonty i przebudowy poszczególnych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu łaskiego:
Gm. Wodzierady

a) Remont drogi powiatowej w miejscowości Ludowinka (ok. 999 m)
b) Remont drogi powiatowej w miejscowości Włodzimierz (ok. 500 m).
Remont dróg obejmować będzie wykonanie nowej nawierzchni, poboczy, odcinków chodników i odmulenia fragmentów rowów.
Zamówienie zostanie podzielone na dwa etapy:
Etap I (projektowy) obejmujący:
• opracowanie mapy dc. projektowych,
• uzyskanie decyzji środowiskowej,
• sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
• uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
• usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia terenu oraz uzgodnienie rozwiązań z gestorami sieci,
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
• uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych – w przypadku wystąpienia kolizji,
• uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i dokumentów do prawidłowego opracowania wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej oraz do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
• wznowienie granic,
• złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
• opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem u zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
• uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
• W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- w razie konieczności Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- w razie konieczności Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

ETAP II (wykonawczy) obejmujący:
• opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy,
• wytyczenie geodezyjne przebiegu pasa drogowego,
• rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu usytuowanych w projektowanym pasie drogowym, w zakresie wynikającym z rozwiązań projektowych,
• rozbiórki istniejących elementów drogi – frezowanie,
• usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
• wycinka drzew i krzewów – jeśli będzie wymagana,
• zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy – w pasie drogowym,
• wykonanie poszerzeń konstrukcji jezdni,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie remontu zjazdów,
• wdrożenie nowej organizacji ruchu,
• nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
• obsługa geodezyjna inwestycji
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Zakres ETAPU II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizację dróg powiatowych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wykonaną na podstawie PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.