eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąPrzebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df23a0b-1956-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302538/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych i jednego odcinka drogi gminnej, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części odpowiadające lokalizacji odcinków dróg i zakresowi prac.
Część 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w Przedmieściu Dalszym na długości 400 mb.
Zakres zamówienia obejmuje :
a) roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym,
b) podbudowa:
- roboty wykonane koparkami z odwiezieniem dowozem gruntu samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km,
- wykonanie koryta z doprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- stabilizacja gruntu,
-mechaniczne wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym śr. gr 20 cm,
c) przepust pod korpusem drogi,
- ułożenie przepustu pod koroną drogi z rur PP na ławie betonowej, średnicy 40 cm i dł. 8 mb.
- wykonanie ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych 2 szt.,
- mechaniczne skropienie warstw bitumicznych,
d) nawierzchnie z betonu asfaltowego:
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr. gr. 4 cm warstwa wyrównawczo-wiążąca,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr. gr. 4 cm warstwa ścieralna, szerokość 3,0 m, długość 400mb oraz na rozjeździe,
e) roboty wykończeniowe:
- umocnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym dolomitowym stabilizowanym mechanicznie, śr. gr. 8 cm,
W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane,
2) przedmiary robót,
3) SST,
3) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 194325,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych i jednego odcinka drogi gminnej, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części odpowiadające lokalizacji odcinków dróg i zakresowi prac.
Część 2. Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Podzamcze w Solcu nad Wisłą
Zakres zamówienia obejmuje :

a) roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy robotach liniowych ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
b) roboty ziemne:
- profilowanie i zagęszczanie istniejącej, zniszczonej nawierzchni,
- plantowanie powierzchni terenu z grubsza,
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm zagęszczonego mechanicznie,
c) podbudowy:
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm zagęszczonym mechanicznie o śr. gr. 3-5 cm,
d) nawierzchnia:
- skropienie warstwy emulsją asfaltową,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa wiążąca
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, długość 200mb szerokość 3,0m.
W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane,
2) przedmiary robót,
3) SST,
3) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 71196,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych i jednego odcinka drogi gminnej, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części odpowiadające lokalizacji odcinków dróg i zakresowi prac.
Część 3.
Przebudowa infrastruktury drogowej. Przebudowa 4 odcinków dróg gminnych: w Pawłowicach nr 190636W, Pawłowice –Kępa Piotrowińska nr 190629W, 190604W, Zemborzyn Pierwszy –Zemborzyn Drugi nr 190612W, Wola Pawłowska –Ciszyca Górna nr 190649W – RFIL.
Zakres prac obejmuje wykonie przebudowy drogi gminnej nr 190629W do drogi nr 190612W-RFIL Pawłowice –Kępa Piotrowińska w zastępującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy robotach liniowych ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
b) roboty drogowe:
- likwidacja przełomów,
c) pobocza:
- pobocza z kruszywa łamanego stabilizowane mechanicznie z kruszywa 0-31,5 mm gr. 10 cm
d) nawierzchnia:
- skropienie emulsją asfaltową górnej warstwy podbudowy,
- skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,
- skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa wiążąca,
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm.
- przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej z dostosowaniem niwelety do nowej krawędzi jezdni.
W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane,
2) przedmiary robót,
3) SST,
3) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 311155,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265802,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265802,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265802,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98101,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123738,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98101,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98101,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na udział w postępowaniu złożono cztery oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zmawiający nie może zwiększyć kwoty do kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408786,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586371,92 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.