eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieNaprawa awaryjna będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa awaryjna będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa awaryjna będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a17f5a-2fc0-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie Prawne:
Podstawą udzielenia zamówienia publicznego jest art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp, oraz art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z brakiem możliwości naprawy aparatu bez niezbędnej wymiany podzespołu DMS zachodzi konieczność wykonania jednorazowej usługi, tj. naprawy będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd. wraz z dostawą niezbędnych podzespołów i części zamiennych (moduł DMS) oraz wykonaniem testów akceptacyjnych po wykonanej naprawie potwierdzających prawidłowe działanie aparatu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/24/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W trakcie wykonywania serii badań wystąpił problem z modułem DMS. W tym dniu początkowo wykonywane były badania kości trójfazowe (dwie pierwsze fazy, w tym druga z CT) oraz badania SPECT/CT serca. Nie było żadnych problemów z aparatem. Po badaniach serc zostały do wykonania badania kości - czyli całe ciała.
Wykonano rozgrzanie lampy do wymaganego poziomu temperatury. Następnie położono pacjenta na stole aparatu i wykonano tzw. localizer. Po jego wykonaniu aparat wyświetlił błąd - problem z modułem DMS. W opisie błędu była sugestia ponowienia. Wykonano ponowienie. Niestety nie przyniosło to poprawy. Zrestartowano cały system - również bez efektu. Kolejnym krokiem było całkowite wyłączenie aparatu z zasilania na kilka minut, żeby wszystkie jego komponenty się "wyzerowały". Po ponownym uruchomieniu aparatu wykonano próbę użycia CT - niestety błąd z modułem DMS nadal się pojawiał. Wszystkie czynności wykonywane przez techników były zgodne z instrukcją obsługi i procedurami i nie były przyczyną uszkodzenia. Pracownicy CLO pomimo podejmowania prób wyeliminowania usterki nie byli w stanie przywrócić aparatu do działania.
W dniach od 14 – 17.06.2024r. w ramach zlecenia przez CLO diagnostyki urządzenia podmiot Health Technologies Sp. z o.o. z siedzibą ul. Chocimska 20/101, 00-791 Warszawa podejmował próby zdiagnozowania usterki i jej naprawy. Zostały przeprowadzone wszelkie możliwe pomiary oraz wykonane prace i testy aparatu zalecone przez producenta. Usterka nadal występuje. Ostatecznie aparatu nie udało się naprawić. Serwis po analizie występujących błędów oraz po konsultacjach z producentem wskazał na konieczność wymiany modułu DMS urządzenia.
W związku z brakiem możliwości naprawy aparatu bez niezbędnej wymiany podzespołu DMS zachodzi konieczność wykonania jednorazowej usługi, tj. naprawy będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd. wraz z dostawą niezbędnych podzespołów i części zamiennych (moduł DMS) oraz wykonaniem testów akceptacyjnych po wykonanej naprawie potwierdzających prawidłowe działanie aparatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Health Technologies spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272679770

7.3.3) Ulica: Chocimska 20 lok. 101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677870,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie faktyczne cd:
W trakcie wykonywania serii badań wystąpił problem z modułem DMS. W tym dniu początkowo wykonywane były badania kości trójfazowe (dwie pierwsze fazy, w tym druga z CT) oraz badania SPECT/CT serca. Nie było żadnych problemów z aparatem. Po badaniach serc zostały do wykonania badania kości - czyli całe ciała.
Wykonano rozgrzanie lampy do wymaganego poziomu temperatury. Następnie położono pacjenta na stole aparatu i wykonano tzw. localizer. Po jego wykonaniu aparat wyświetlił błąd - problem z modułem DMS. W opisie błędu była sugestia ponowienia. Wykonano ponowienie. Niestety nie przyniosło to poprawy. Zrestartowano cały system - również bez efektu. Kolejnym krokiem było całkowite wyłączenie aparatu z zasilania na kilka minut, żeby wszystkie jego komponenty się "wyzerowały". Po ponownym uruchomieniu aparatu wykonano próbę użycia CT - niestety błąd
z modułem DMS nadal się pojawiał. Wszystkie czynności wykonywane przez techników były zgodne z instrukcją obsługi i procedurami i nie były przyczyną uszkodzenia. Pracownicy CLO pomimo podejmowania prób wyeliminowania usterki nie byli w stanie usunąć występującego błędu a w związku z tym przywrócić aparatu do działania.
W dniach 14 – 17.06.2024 r., w ramach zlecenia przez CLO diagnostyki urządzenia, podmiot Health Technologies sp. z o.o., ul. Chocimska 20/101, 00-791 Warszawa podejmował próby zdiagnozowania usterki i jej naprawy. Zostały przeprowadzone wszelkie możliwe pomiary oraz wykonane prace i testy aparatu zalecone przez producenta. Usterka nadal występuje. Ostatecznie aparatu nie udało się naprawić. Serwis po analizie występujących błędów oraz po konsultacjach z producentem wskazał na konieczność wymiany modułu DMS urządzenia.
W związku z brakiem możliwości naprawy aparatu bez niezbędnej wymiany podzespołu DMS zachodzi konieczność wykonania jednorazowej usługi, tj. naprawy będącego w posiadaniu Zamawiającego aparatu typu SPECT/CT Veriton CT System Model: CT64 produkcji Spectrum Dynamics Medical Ltd. wraz z dostawą niezbędnych podzespołów i części zamiennych (moduł DMS) oraz wykonaniem testów akceptacyjnych po wykonanej naprawie potwierdzających prawidłowe działanie aparatu.

Termin realizacji:
Wykonanie przedmiotu umowy zostanie zrealizowane w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.