Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336840/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dea305b-2e7f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025624/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa dowozu uczniów i dzieci z teenu Gminy Koszęcin do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie na zajęcia i z powrotem uczniów i dzieci, zamieszkałych na terenie Gminy Koszęcin wraz z zapewnieniem im opieki na trasie: dom – szkoła, przedszkole lub inna placówka oświatowa – dom.
Usługa dowozu uczniów i dzieci będzie realizowana w dni nauki szkolnej, począwszy od dnia 03 października 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r.
Wykonawca w celu skalkulowania ceny za usługę dowozu powinien przyjąć 172 dni nauki szkolnej.
Usługa obejmuje przewóz 6 uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin,
Trasa przewozu:
a) Rzyce – Koszęcin – kurs poranny,
b) Koszęcin – Rzyce – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 10 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin;
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz z przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin do miejscowości Rzyce.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 6 uczniów jednocześnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39895,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82216,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39895,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTVBUS POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 991-051-77-33
7.3.3) Ulica: Opolska
7.3.4) Miejscowość: Walce
7.3.5) Kod pocztowy: 47-344
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39895,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-03 do 2023-06-23INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.